Hi!

Megpróbálok blogot írni, hátha elalszik itt mellettem a kis nokedli. Beledugtam a kis ujját a szájába (egyedül nem mindig megy neki, de ő ujjszopós, nem cumis), aztán most ott cummog csendben, és el kell aludnia...:) Hátha:)

Senki ne várja el tőlem, hogy részletes beszámolót tartok az elmúlt napokról, de nagy vonalakban próbálom vázolni. Mióta nem írtam, azóta Kincső is hazajött, és, ahogy sejtettem, imádja a picit. Nagyon kell rá figyelni, hogy csak a haját és a ruháját simogassa Leventének, mert vizsgálna ő minden mást is:) De csomószor jön oda hozzá, és ad puszit a fejére, miközben szoptatom. Mindig lesi, ha elő van szedve, és jön, simogatni próbálja, mutogat, hogy "baba", fogdossa a lábát (azt szabad neki), és közben vígan ismételgeti, hogy "lábilábiláb" (mert ilyeneket is beszél). Bence továbbra is szereti az öcsit, ma kérte is, hogy megfoghassa; mindig kérdezi, hogy hol van a Levente Bendegúz, ő is dédelgeti, simogatja, és senki nem féltékeny a picire. Még Kincső sem, amin meg vagyok lepődve. Csak egy gond van, a pelenka. Azért megy a hiszti! Bencének van cicás rongya, Kincső viszont továbbra is sima textilpelenkával alszik, hogy neki is legyen rongya:) És mit tud üvölteni, ha lát nálam egyet etetésnél, és nem adom oda! Vagy mit tud üvölteni a kiságy mellett nyújtózkodva, ha lát benne egy pelenkát, ami a gyerek feje alá van bekészítve. És mindig begyűjti az összeset, és már nem tudok mit csinálni. Amit elhurcol, azt nem veszem vissza, hanem szedek elő újat, de nap végére Kincsőnél már 5 pelenka van, a szennyes teli pelenkákkal, és már nem tudom mit csináljak:) Mondjuk csodálatos módon Levente nem bukik! Soha. Semennyit. 2 csepp ha néha-néha megjelenik a szája szélén. Pedig nem egy büfibajnok. Ha nincs büfi, akkor hason teszem le, aztán elintézi. De nincs nyoma annak sem. Bence és Kincső is bukott, míg kicsik voltak, de azért nem volt az a refluxos izé. Leventénél viszont semmi sincs, így szinte nem is zavaró a pelenka hiánya, ha Kincső épp ellopja:)

Levente már egy hetes múlt, de megállás nélkül alszik. A 6 órás periódusa már nincs egyébként. Most vagy az van, hogy evéstől evésig alszik, vagy pedig ébren van 2 evés közt, azaz 3 órát. De ilyen csak egy-két alkalommal van egy nap, ezt leszámítva alszik. Durva, de nekem nem ijesztő, igyekszem örülni neki, amíg lehet:) Mára körvonalazódott bennem a napirend, ami a legjobban illeszthető a család életéhez. A 3 órás etetések jók lesznek, már bírja 3 órát, ha jó sokat eszik. Éjszaka amúgy 4-5 óránként eszik csak, de akkor is csak fél mell feléből, és ájul vissza egyből. Úgyhogy az éjszakákkal (jelenleg) nincs gond. (Leszámítva szegény másik mellemet...) Most úgy tervezem, hogy kaja lesz 8-kor, 11-kor (Kincső ebédeltetéséig végzek, és ágyba teszem), 2-kor (az üresjáratos időpont egyébként is), 5-kor (uzsonnáztatások után, esti készülődések előtt), 8-kor (amikor mindenki ágyban van már), 11-kor, utána alvás. Csak az éjszakai evését kéne belőni, hogy 1 legyen belőle a reggeli 8-as evésig, mondjuk 3:30-kor, és akkor tökéletesen működő gyermekem lenne - evés szempontjából. Jó, nyilván nem pont így lesz, de ehhez igyekszünk közelíteni. Mire beáll, addigra úgyis változik a napirend, mert kevesebb alvás kell majd neki, stb.

Tejem úgy tűnik, hogy van elég, bár még eléggé változó. Két napja pl. annyi tejem volt, hogy simán húzta 3 órát evés nélkül úgy, hogy csak az egyik mellemből evett... Ma meg a kettő alig volt elég, 2 óra után már éhes volt, bár tény, hogy tegnap beteg voltam és pont egy falatot sem ettem egész nap, de még az is kijött belőlem. Ez azért befolyásolta a mennyiséget, ahogy látom. Ilyenkor kis cukros vizet kap kanálból, hogy kibírja etetésig. Nincs értelme előbb etetnem, mert akkor még nincs elég tejem, aztán nem lakna jól csak folyton éhes lenne, aztán jönne az az ördögi kör, ami az első napokban volt, amit írtam. De egy hét alatt már ügyesen kialakult neki, hogy 3 óránként egyen csak.

Nem kakil sokat, napi 1, max 2-t. Ez csak arról jutott eszembe, hogy a szobatársam gyereke minden szoptatás közben kakilt:)

Nagyon golyó feje van szemből, és ha a hóna alatt megemeli az ember, akkor még az is összegyűrődik, és egész elképesztően néz ki:) Nem tudom, hogy milyen anya az olyan, aki boldogan és vidáman úgy udvarol a kis csecsemőjének, hogy "Milyen kis rusnya tudsz lenni!", és mindezt a legnagyobb szerelemmel, de tényleg elképesztően tud kinézni:)))

Ja, amúgy is milyen anya vagyok! Süvi ki is van bukva tőlem! Nagyon:) Az történt, hogy Kincső hazajött ugye, és akkor már vagy 5 napja nem láttam. Aztán megláttam, felemeltem, és rosszul lettem! Bence ugye, ő volt a nagy. Az adott volt. De Kincső volt a kicsi. A könnyebb. Komolyan mondom, Kincső 10 kilót hízott az alatt az 5 nap alatt, és nőtt pár méretet. Bár a ruhái alapján nem, mert nem nőtte ki őket... Szóval, a gyerek nagy, nehéz, és olyan husis, hogy nem hittem el! És kijelentettem, hogy aznaptól Miss Röfinek fogom hívni. Ezen bukott ki nagyon az apja:) Pedig ma is mi volt! Ránéztem a gyerekre, aztán megkérdeztem Süvit: "Mi az? Rózsaszín, kunkori és husis?" Természetesen nem a rózsaszínbe öltöztetett, fodros fejű, husis lányunk:) És még máig nem szoktam meg, az az igazság:) Még az esti öltöztetésnél is csak hüledeztem, hogy ez az én lányom?:)) Tényleg ilyen volt?:) Jaj, nagyon édes:) És még mindig egy bújós cica! Tegnap rossz napja volt, nagyon sokat sírt és hisztizett, már komolyan azt hittem, hogy valami baja van. Hasa fáj, foga jön, akármi. (Tényleg, ezer éve nem nőtt új foga, még mindig 6 van.) De aztán éjszaka nagyot aludt, és ma egész nap mosolygott és vidám volt. Azaz szarul aludt éjszaka,  mint mindig, de reggel visszatoloncoltam az ágyába megint, úgyhogy jobb dolga nem lévén fél 9-ig aludt.

Bence pedig ma is köhögött egy kicsit, meg nagyon kicsit folyik az orra, de éjszakák óta azt csinálja, hogy kitakarózik, és ráfekszik a takaró tetejére. Én tudom, hogy meleg az a takaró, de nem lenne elég a lábát kidugni alóla??:) Még szerencse, hogy Kincsőhöz óránként járok be kb., mert így mindig be tudom takargatni Bencét:)

A nagyik sokat jönnek segíteni, hogy egyik, hol másik gyereket viszik el futtatni, meg Süvi is viszi Bencét ide-oda (ma Tropicariumban voltak), úgyhogy napközben szinte olajozottan mennek a dolgok. Főleg, hogy Levente egész nap alszik:)) Az esték viszont kicsit rendezetlenek még. Főleg Kincső miatt. Napi több órám megy el az ő altatására. Ma 45 percembe telt ebéd után elaltatni, de este bő fél óra is elég volt. Ez tegnap vagy 1,5- órámba telt, bár tény, hogy Bence is bejött fél 8 körül, hogy ő is alszik, és ez megzavarta az egész altatási folyamatot. És ilyenkor csak remélhetem, hogy Levente épp alszik. Bár olyan is volt, hogy etettem, míg Kincső altattam. De úgy már nem működne, hogy ébren van, de nem etetem, viszont Kincsőt altatni kell:) Ezért is fontos a napirend.

Ma mintaszerű esténk volt! Kincsőt letettem 7-kor, fél 8-ra elaludt. Levente majdnem felkelt közben, már néha fel is sírt, de akkor visszaaltattam, nem is értem hogy. Azt sem értem, hogy ezalatt Kincső hogy nem akart már felkelni és kimászni az ágyból... Pont addigra kellett Leventéhez mennem, mire Kincső már tényleg az elalvás útjára lépett, de ilyen mázli csak egyszer adódik:) És az, hogy mindkettő tényleg el is aludt, még most sem hiszem el! 19:50-ig rendet csaptam a lakásban, és Bencét vittem aludni. 8-ig mese, megittam egy pohár teát, majd Levente felkelt enni, mondjuk 8 óra 5 perckor:) Evett, ébren volt, aztán letettem a hordozójába, az ujjával a szájába, és azóta blogot írok... Ilyen estét szeretnék minden nap! Még a szakdolgozatomat is tudnám folytatni a végén...

Én tök jól vagyok. Odáig vagyok, hogy nincs hasam, nem fájnak az ízületeim, tudok mozogni, stb, stb. És alig várom, hogy kezdhessek formába lendülni, csak meg kell várnom a hasizmok visszarendeződését. Bár amit köhögtem még az elmúlt napokban, az elég sok izommunkával járt, tuti gyorsította a folyamatot:) A náthám pedig mára múlt el teljesen, zsebkendőt nem láttam egész nap. Köhögni még köhögök.

Ma esett le Levente köldökcsonkja is, és gyönyörű a helye:) Nagyon kis gübbedt teste van még szegénykémnek, és még nem volt egy fürdetése sem:) Már olyan teljes testre kiterjedő. Még ki kell találnom, hogy mikor legyen a fürdetése. Az 5 órai kajás ébrenlét alatt, vagy a 8 órás alatt. Persze nem feltétlenül van ébren az evési időszakban:) Emlékszem, Bence mindig a kis kádban fürdött, ott fűtöttük be előtte a szobát, nagy előkészületek voltak, meg minden. Kincső néha fürdött kis kádban, amit a nagy kádba tettem be, de sokszor csak a csap alá dugtam be, míg a mérete engedte. De pikk-pakk Bence mellett találta magát a kádban, ott úsztattam, mikor még ülni sem tudott:) Hol volt nekem időm, energiám két totál más fürdetést rendezni?:) Levente a kis káddal szerintem nem is fog találkozni, csak a mosdóval, míg ki nem köt pikk-pakk Kincső mellett este:)

Na, megyek, Levente is néha ébredezik, de etetésig még ennék, innék, ágyaznék, fürdenék, ha mindez belefér..:) Nem tudom, hogy mikor írok megint.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr655518708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lívia 2010.03.10. 13:33:16

A gyerekszájhoz újabb történet. Ma elvittem Bencét a barátnőmhöz, akinek elmondta, hogy volt tropikáriumban, és látott ráját, meg cápát. A barátnőm megkérdezte, hogy melyik volt a szebb, mire Bence gondolkodás nélkül rávágta: BENCE
süti beállítások módosítása