Medellin 2010.02.21. 14:08

Anya beteg

Hi!

Jó volt ez a két nap pihenés, de meg is kaptam cserébe a magamét. Úgy lebetegedtem, hogy csak úgy szűkölök... Nagyon fáj a torkom. Fáj a levegővétel is. A beszéd is. A köhögésről már inkább nem is beszélek, hogy milyen érzésekkel jár. Kótyagos a fejem, tompa vagyok, és nem érzem magam túl jól. Volt 2 napom/éjszakám, ráértem megbetegedni. Hurrá.

Kincső baba rendes kislány volt Líviáéknál; az orra még mindig folyik, de jól van, Bence pedig szintén jól van aránylag, de délelőtt néha még köhögött. Az orra már alig-alig folyik. Még mindig nem tudom, hogy holnap mehet-e bölcsibe.

Kincső most anyunál alszik még, alvás után haza lesz hozva. Mi ebéd után eljöttünk, hogy apám tudjon pihenni. Bence most lent van Süvivel a téren, és elméletileg fociznak. Vittek labdát is. Én meg még kihasználom, hogy semmit nem kell csinálnom, szenvedek, kúrálom magam, aztán jön haza mindenki, és kezdődik a nagyüzem.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr855518696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása