Medellin 2010.02.05. 19:09

Péntek

Hi!

Most megint van egy kis időm, mert babák anyunál, Süvi bealudt a nappaliban, amúgy 8-ra megyünk szülinapi buliba:))

Nem is értem hogyan, de az utolsó két éjszaka vissza tudtam altatni Kincsőt hajnalban. Hetek óta már azt játssza, hogy 1/2 6 körül felkel, és nyűglődik. Próbál visszaaludni, de nem tud, ezt sírásokkal, meg egyéb hangadásokkal is jelzi. 1/2 7-ig, akkor adok neki reggelit (előbb nem, inkább később kéne), utána pedig visszaalszik - ha nem is egyből. Kezdett már kicsit unalmassá válni a dolog, mert persze én sem tudok aludni tőle hetek óta (nézőpont kérdése, évek óta nem alszom), de Kincső olyan, hogyha van bent nála valaki, aki foglalkozik vele (próbálja elaltatni), akkor vígan felugrik, és lőttek az egész projektnek. (Este is egyedül alszik el, másképp nem is menne neki.) De most valahogy mégis sikerült. 10-15 perc alatt elaludt, és 7-ig fel sem kelt reggelizni!

Ma viszont fél 8-kor mindkettő kipattant az ágyból, ahogy apjuk elindult dolgozni, de nem is volt gond, mert legalább volt időm foglalkozni is és elkészülni is Bencével bölcsi előtt. Mert általában úgy néz ki ilyenkor  reggel, hogy felkel, azt sem tudja hol van még, olyan kómás, én meg már a ruhákat aggatom rá, pedig még a földön akarna feküdni mondjuk:)

Kincső édes volt egész délelőtt, nem zavarta senki a nyugalmát. Csak a vízvezeték-szerelő, a postás, meg a futár:)  Mindezek aközben, míg a konzulens tanárnőmmel beszélgettem telefonon! Vagyis a futár 20 perccel később. Murphy-törvény, tudom. Apropó, ételfutár. Én tényleg nagyon figyelek és nagyon koncentrálok erre, de tényleg nagyon, így 3/4 év alatt még csak a második alkalom, hogy megesett... De tegnap már megint Bence húsvétra kapott nyuszifüleiben nyitottam ajtót, amit hajpántnak hordok otthon... Múltkor legalább a nő előtt, aki meg is jegyezte, hogy milyen kis helyes vagyok, amit nem értettem elsőre:) Most a srác nem szólt semmit, fél óra múlva vettem csak észre a dolgot...

Délután kicsit katasztrofálisba csapott át a helyzet, mert Bence nagyon kimerülten jött haza, viszont nem akart aludni. Pedig bekísértem az ágyába, de úgy visított ellene, hogy Kincsőt is felverte, aki fél órája aludt még csak. Úgyhogy Bencét ki is penderítettem a szobából, hogy inkább egy ne aludjon, mint kettő... Ennek megfelelően 3-4 körül már túl volt pörögve, 5-6 körülről meg már inkább nem is beszélek... 6-ra vittük át őket anyuékhoz:) Neki így már csak 1-2 órát kell küzdenie velük:)

Ma nagyon beszédes volt Bence bölcsi után, de nem is azért, mert az élményeit beszélte, hanem csak simán sokat beszélt. Meg is voltam lepődve, hogy milyen kommunikatív lett hirtelen! Délután már nem, de bölcsi után dőlt belőle a szó!

Kincső is egyre többet mond, mint mindig:) Ma adta a telefonomat, hogy "te", a kerekecske-gombocskánál pedig már azt mondta, hogy "keee-góóó", amitől odáig voltam:)

Na, távozok, mert látom idő van, készülődnöm kell, meg Süvi felrázni.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr35518684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2010.02.05. 21:24:07

Nyuszifüles sztori :))) Hát ez nagyon jó :)) Csak nem Wolf szülinapjára??????? Puszi

8249 2010.02.06. 20:16:03

Nem, Timi szülinapjára! Bár valamikor Wolf is befutott...
süti beállítások módosítása