Medellin 2009.09.12. 20:27

Röviden

Hi!

Ma hazaköltöztem kicsi Kincsővel hétvégére. Bence lement Líviáékkal Sukoróra, én meg jöttem haza a kicsi lánnyal, mert anyu nem ér rá hétvégén. Nagyon jó napunk volt, Kincső nagyon édes volt, csendben játszott, nagyokat aludt, szépen evett, úgyhogy egy rossz szavam se lehet rá:) Anyu átjött este fürdetni és fektetni, hogy ne kelljen emelgetnem a gyermeket.

Tegnap voltunk játszótéren! Anyu elvitt minket kocsival, és Kincsőt hintáztatott, meg Bencére figyelt. (Bocs, ha kicsit szétszórtan írok, csak közben félig nézek/hallgatok egy érdekes videót a neten:) Szóval, a babák is szocializálódhattak, meg én is. De elég erőtlen vagyok sajnos ilyen programokhoz:( Meg úgy mindenhez. Pár lépés után is úgy tudok fújtatni, mintha futottam volna.

Egyébként tegnap sajnos nem volt jó napon, mert reggelre barnás folyásom lett, és volt is egész nap utána, bár nem sok, és nem is véreztem. Ennek mondjuk nagyon örültem. Előző nap sokat rohangáltam, lehet, hogy azt nem kellett volna. Pl. vettünk Kincsőnek gyerekülést az autóba:)

Jaj, tegnap Bence nagyon mókás volt:) Evett egy almát, ami belül kukacos volt (azt nem ette meg). Szóval, letette az almát a tálcára, és előkerült belőle egy kukac. Először is, mondta, hogy "kukac", és nagyon örült neki:) Aztán a kukac próbált lemászni a tálca oldaláról, erre megkérdezte tőle "lejössz?":)))) Ilyen édes dolgokat művel:) Amúgy reggelente jó sokat hisztizik mostanában, sosem akar öltözni jönni. Le is lett kamerázva, a távoli jövőben be lesz mutatva neki a viselkedése:))

Úgyhogy röviden ezek történtek mostanában:)

http://jatszoter.csikohal.fotoalbum.hu/ Az egyik játszóteres apuka csinált, és átküldte nekem:)

(bence@bence.hu, bence a belépéshez, mint mindig)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr285518575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása