Medellin 2009.08.12. 14:41

Csini lány

Hi!

Anya vérnyomása most épp (megint) az egekben, köszönhetően a két gyermeknek. Fél 2-kor lefektettem mindkettőt. Kincső már több, mint 2 órája ébren volt, Bence meg mindig akkor fekszik. Szépen csendben is voltak, aztán gyanús hangokra lettem figyelmes. Bence kuncog. Persze kintről bekiabáltam neki, hogy azonnal csönd és alvás, majd folytattam a dolgomat. Később megint vihogás, dumálás, de akkor meghallottam, hogy nem ám magában! Szép csendben és stikában Kincsővel buliznak odabent!Gondoltam csak elalszanak azért, Kincső is fáradt, én meg csináltam tovább a dolgom (jó, neteztem...:). Telt-múlt az idő, hol csend, hol viháncolás. Fél 3-kor meguntam a dolgot és berobogtam. Mit látok? A világító hold felkapcsolva, hogy legyen fényük, Kincső áll a kiságyban, Bence áll a kiságy mellett, és vihognak. Már egy órája, szép csendben. És mellesleg iszonyat szagok terjengtek a levegőben. Lehet, hogy azon vihogtak, hogy mindkettő telerakta a pelenkát...:) Úgyhogy Bencét kizavartam, Kincsőt kihoztam, futószalagon tisztába tettem őket, majd Kincsőt visszadobtam az ágyba (nem örült, pedig már több, mint 3 órája van ébren), Bencét meg még hagytam a nappaliban, hogy Kincső el tudjon aludni. De az is lehet, hogy Bence ma nem alszik, mert 3-kor meg már minek fektessem le?? Nagyon mérges vagyok rá. Most ott pakolgatja az autóit, meg állatait a másik a szobában. Szép csendben. Fel a vasalódeszkára szerintem.

Új jó hírem van! Bencének kinőtt egy új rágófoga! Tegnap azt játszottuk a kádban, hogy megszámoltam a fogait (meg is harapott párszor), és akkor vettem észre! Kibújt a teljes felülete, már csak ki kell nőnie! És akkor már csak a 3 fog hiányzik  teljes készlethez. Bár, ha ez most kibújt, akkor gondolom lassan követi a párja is. (10 perc múlva három, és Kincső még mindig sír az ágyban - 3 és fél órája van ébren). (Ja bocs, most nem sír, sikít.)

Hétfőn az új kendőjében, ma meg a teljes új szerelésében voltunk lent a játszótéren! Mindenki el volt tőle olvadva:) Az egyik apukával nagyon szemezett a csaj, míg végül az apuka azt találta neki mondani, hogy, ha továbbra is így bámul rá, akkor belé fog szeretni:) Úgyhogy rászóltam a lányomra, hogy ne kacérkodjon:) Aztán ma kiderült, hogy az apuka felesége megint fiút vár, pedig nagyon lányt szerettek volna. Akkor ezért ez a nagy csodálat a lányok iránt:) Vagyis főleg a szép lányok iránt:)

Kincső tegnap 4-szer kakilt, elég nyálkásat, nem túl egészségeset, ezen kívül éjszaka pocsékul aludt (amúgy nem beteg), úgyhogy szerintem ez most tuti a fogzás jele! Nagyon fel van duzzadva az ínye, szinte lila, úgyhogy bármikor kiugorhat a két felső foga! Ideje:) (A két alsó is Sukorón ugrott ki hétvégén, hátha most is ez lesz a hétvégi szülinapi meglepetés nagymama számára:)))

Bence vígan tanulja az új szavakat, de a hosszúak nem mennek neki:) Ma tizedik nekiugrásra se tudta kimondani, hogy léggömb:))) És vannak szavak, amiket ugyanúgy ejt. Pl. az autó és ajtó. Vagy a béka és a bika. Jaj, erről jut eszembe! A ház előtt nagy egy nővény, aminek nagy, széles levelei vannak, mint a tavirózsa levele. És mindig azt mondja rá, hogy béka. Én meg agybajt kapok, hogy az egy levél, nem béka, miért mondja rá? Hiszen tudja, hogy az nem béka! És akkor egyik nap, amikor épp magyaráztam neki, hogy ez szép, nagy levél, akkor jutott eszembe, hogy mi a gond! Múltkor Sukorón Karcsi mutogatta neki a kis tóban a tavirózsát, meg a hozzá tartozó leveleket, és mondta, hogy ott szokott lenni béka is, csak most épp nincs ott. De, hogy lakik ott egy. Na ezt nyilván nem értette a gyerek, csak annyi maradt meg neki belőle, hogy nagy széles levelek + béka. Mert azt mondta a nagypapa. Azóta - legnagyobb örömömre... - békát mond mindig arra a növényre. Én meg ugye nem tudom elmagyarázni neki, hogy Sukoró, tavirózsa, meg nagypapa...

Voltunk védőnőnél hétfőn, mert Bence nem aludt, úgyhogy épp ráértünk. Kincső 7780 g (3 hónap alatt 1 kilót hízott összesen, úgyhogy csini), 72 centi (pedig 68-asruhákat is hord még - lehet, hogy a lába hosszú). Bence pedig 12,3 kiló. 3 hónapja 12 kiló volt:) Mondjuk mindkét alkalommal ruhában és cipőben mérték, úgyhogy nem jelent sokat.

Jövő hétfőn megyek ultrahangra, és azután válik hivatalossá, hogy gyereket várok. Ha már lesz róla papírom, hogy igen, van, és minden rendben. Kicsit azért izgulok:) De azért, mert ez nem problémamentes várandósság idáig a részemről, az első kettőhöz képest. De remélem a baba részéről azért az, mármint problémamentes.

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr925518572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása