Medellin 2009.02.20. 19:01

Vendégség

Hi!

Kincső olyan ügyes! Ha hason fekszik, akkor már ki tudja magát nyomni annyira, hogy megemelje a fejét, és nézzen előre! És sűrűn gyakorolja! Kicsit kezd most megborulni az alvása. Néha másfél órát van ébren, aztán annyit alszik is, de ma pl. egész délelőtt csak fél órát aludt! Úgyhogy most kicsit rendszertelen, aztán majd meglátjuk, hogy mire áll be. De nem nyűgös tőle! tehát nincs az, hogy mégis fáradt, csak nem tud aludni, vagy valami. Kezelhető szerintem.

Tegnap mondjuk durva volt, mert fél 9 volt, mire elaludt! Fél 8 helyett. Igaz megérte, mert cserébe csodás délutánunk volt:) Jött látogatóba Kriszti és Timi. Bence vagy fél óráig tette az agyát Krisztinek, totál meg volt bolondulva és igen érdekesen viselkedett:)) Elég jól szórakoztunk rajta:) Amikor Timi is megjött, és leültünk dumálni, akkor meg leült a szőnyegre a kutyás kártyáit pakolgatni (most vettem neki), és órákig meg sem nyikkant, csak pakolt:) Néha felnézett ránk, megeresztett egy angyali mosolyt, és pakolt tovább:) A lányok is odáig voltak, hogy milyen tündéri, nyugodt, rendes gyerek:) Kincső meg nem aludt sokat, cserébe kézről-kézre járt, nézelődött, egy hangja nem volt, és így telt a délután:) Büszke voltam rájuk, és úgy döntöttem, hogy minden nap jöhetne egy kis vendégsereg hozzánk, ha ez így leköti a babákat:) Bence egy hang nélkül aludt el este, hamarabb, mint Kincső:))

Bence kapott finomságokat a lányoktól, Kincső meg étkészletet:)) Már van saját tányérja, meg csőrös pohara! Sajnos hamar szükség lesz rá, olyan hamar nőnek...:)

Igen, épp ma gondoltam rá, hogy milyen hülye ez a "tanítás", hogy én ne foglalkozzak egész nap a gyerekkel, nem lehet egész nap ölben, nem lehet majd letenni, etc, etc. Bence miatt mindig megkaptam. Nos ellenvéleménnyel élek. Amíg lehet, addig dajkálja mindenki a babája kis fenekét. Le se kell tenni, ha nem muszáj, egész nap lehet nyomorgatni, ölelgetni, szagolgatni, össze-vissza csókolni, mert ezek az idők nem jönnek vissza! pár hónap, azt csók! Onnantól felfedezni akar, elmászni, elmenni, és már nem lesz pici, meg könnyű, meg tehetetlen. Saját kis akarata lesz, lehet, hogy nem engedi magát puszilgatni, vagy akármi. Részemről én egész nap vidáman cipelem Kincsőt, ha megtehetem, és nincs problémám vele. Kihasználom ezerrel ezt a rövid időt!

Mi is történt még? Ja igen, Kincső tegnap leesett az ágyról. Letettem, megfordultam, hogy hozzak egy pelenkát neki, és már puffant is mögöttem. Volt egy jó negyed órás üvöltés...:/ Azt még mindig nem fejtettem meg, hogy hogyan sikerült, de sikerült. Úgy látszik ez minden gyereknél kötelező baleset, ezt Bence is eljátszotta, de akkor ő már tudott fordulni. Na mindegy, épségben vagyunk, elég masszív szerkezetek ezek a babák. Apropó, fordulás. Próbálkozik már! Ha a hátán fekszik az ágyában játékokkal körbevéve, akkor próbál feléjük fordulni! Hasizomból felhúzza a lábait, is kibillenti oldalra. Csak a mellette fekvő keze akadályozza a szép oldalt fekvésben. De egész jól megy neki! És közlekedik hason:) Sosem onnan veszem ki az ágyból, ahová letettem:))

És úgy tud vigyorogni:))

Bence volt szánkózni! Kaptunk kölcsön egy szánkót, és Bence szánkózott! már többször is, mióta leesett a hó! Nagyon nem tudok beszámolni róla, mert velem még nem volt lent ez ügyben, csak anyuval és Süvivel. Nagyon élvezi a kintlétet! Mókás, amikor megyünk anyuékhoz, akkor sosem jön föl a lépcsőn, hanem szalad a kennel felé, mert onnan lehet hátramenni a kertbe:) Úgy kell mindig rohannom utána ezer csomaggal + felvennem az ezer csomag mellé, hogy bejussunk a házba:) Amúgy ez tök jó, csak jó lesz, ha majd már egyedül is mehet hátra:) Pár év... Addig sajnos hozzánk kell alkalmazkodnia és nem lehet kint egész nap, csak amikor mi is ráérünk...

Bence kedvenc állata most a béka. Vettem neki ma egy békás képeslapot. Oyayn ragasztott szemei vannak, amik mozognak. Kíváncsi vagyok mit szól majd hozzá:) Még nem látta, mert én egy kiállításon voltam, a városban vettem, Bence meg anyunál volt/van, meg ott is alszik, mert holnaptól folytatódik a suli! Kíváncsi vagyok, hogy a nagyszülők hogy boldogulnak majd egész nap 2 gyerekkel, mert előző félévben még nem volt ilyen programjuk:) Vagyis inkább anyura vagyok kíváncsi, mert saját elmondása szerint fél Kincsőtől, mert még nem tudja, hogy hogy működik:)))) Lívia meg szerintem már eleget edződött Elődkén és Lénán:)) 2 hetente egy nap. Szerintem menni fog. Főleg, hogy anyunak dédi segítsége is lesz:)

Ma, míg nem voltam itthon, Süvi és apu vigyázott Kincsőre, de nem volt semmi gond vele. Anyu vigyázott a kis pasira, a pasik meg a kicsi lányra:)) Mókás:) 

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr405518491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása