Medellin 2008.12.11. 21:08

Babák

Hi!

A kis Nyanya nagyon mókás. Már megtanulta jól kiengedni a hangját! Igazi, hamisítatlan "oá"-t nyom! A kis szájával:) Fú, nagyon tud háborogni, ha hív, és percekig nem történik semmi. Hát igen, vagy egy másik babám is, akivel kell foglalkozni néha:) Szóval, visít, és amikor felveszem, akkor elhallgat. És nagy nyanya-fejjel néz rám. Olyan pici:) Megfogja az ember a hóna alatt, az egész baba tök pici, és nyanya a feje:) Mókás darab:) És mindig éhen akar halni! Nem az, hogy 3 óránként, esetleg 2 óránként enne... Nem. Mondjuk 10 percenként. Vagy óránként. Vagy egyfolytában. Néha alszik hosszan, és kibír 3 órát is evés nélkül... És annyit tud enni, hogy utána jön is vissza az egész (vagy egy része), mert nem fér el benne. Mert büfi van, nem a levegő löki fel. És miután visszaadta - jó esetben rám - a kaját, akkor ordít, hogy kiürült a hasa, és azonnal kér enni:)) Ami nagyon szórakoztató, mert azért ilyen iramban nem termelek tejet. 3 óra alatt lesz bőven kaja, de egy óra alatt nem. Meg 10 perc alatt sem. És akkor sosem lakik jól, és azért akar kis időközönként megint enni. Hiába veszekszem vele, hogy nincs tej még, ne akarjon ilyen gyakran enni:) Más baj nincs vele. Néha nem akar aludni. Tegnap egész este ébren volt pl. 3 órán keresztül!!! (Mondjuk inkább este legyen ébren, mint éjszaka!) De tud jól is szunyókálni. Rajtam. Ma is kénytelen voltam már hordozókendőbe dugni, hogy ne ordítson kaja után, mert nincs, inkább aludjon:) Csak azért a 3 kiló valamennyije is sok cipelni. Főleg, ha közben még Bencét is altat az ember:) De legalább tudtam altatni, mert Kincső aludt rajtam:)

Bence édi:) Elmesélem mi történt ma. Konyhában voltam, mosogattam, és hallottam, hogy Bence csapkodja a fiókokat. (Az új bababútor!) Végeztem a mosogatással, mentem megnézni Bencét, hogy jól rárivalljak. Akkor már épp nem csapkodott sehol, sőt, nem is találtam hirtelen. Viszont Kincső nyekergett, mert gondolom felébredt a csapkodásra. Megyek oda hozzá, erre mit látok? Bence lóg be a kiságyba ezerrel, és próbál cumit adni Kincsőnek:) Mert sír:) Ennyire édes fiam van:) Utána meg plüssmacit rakott be Kincsőhöz (a saját ágyában lévő macit). Igaz Kincső ennek sem örült, mert a fejére tette:) Utána a zenélős-forgós játékot is rátette (én szedtem le, hogy ne zörögjön vele Kincő fölött). Kincső annak sem örült:) Én viszont örültem, hogy ilyen kis rendes, és így törődik a húgával:) Bence nagyon aranyos, és nagyon szép! Odáig vagyunk érte:) Minden nap:) Egyre jobban:) És nagyon rossz is! Vagyis huncut:)

Kincső meg az elmúlt éjszakákon rendes volt. Kaja után aludt, nem volt órákat ébren! Lényegében megetetem fekvés előtt (11-12 között), mindig megvárom, hogy még felkeljen későn, csak utána fekszem le. Utána felkel 3 körül (nem ám óránként, éjszaka alszik 3 órát, néha többet!). Akkor egy fél órát minimum ébren vagyunk etetés miatt. Aztán ha kicsit lassan is, de visszaalszik. És reggel 6 körül kel megint, és onnan indul a nap, mert Bence is felkel. aztán Kincső alszik tovább mondjuk, úgyhogy én tudok Bencézni, meg reggelit adni neki. Bence mostanában 6 és 7 között fel. Mondjuk 1/4 7 - 1/2 7 között. Ha szerencsém van (mostanában nem volt), akkor akár 3/4 7-ig is alszik. Amikor Líviánál aludt a héten, akkor 3/4 9-ig tudtam aludni Kincsővel!! :) Csak mostanában nem szeretem Bencust leadni, mert a kórház miatt sokat volt távol, meg naponta rabolják el tőlem séta, meg torna címszó alatt, aztán nem akarom, hogy úgy érezze, hogy nagyon meg akarok tőle szabadulni. Szüksége van most rám. Még mindig. Szerintem. és olyan rossz, hogy nem tudok menni vele sehová! Egész decemberben itthon fogok ülni. Talán a 6 hetet nem várom meg, és januárban már kiviszem Kincsőt a levegőre. Persze anyuékhoz megyünk át hétvégeken most is, de az nem egy nagy kaland kocsival:)

Ilyenek vannak nálunk mostanában. És lehet jönni látogatni!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr415518465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása