Medellin 2008.12.05. 20:46

Vidám éjszakák

Hi!

Kincső még nem tudja, hogy mikor van nappal, és mikor éjszaka. Ma már ragyogóan aludt napközben, minimum 3 órákat, amiket vagy kaja miatt szakít meg, vagy ébren van kb. másfél órát. Kivéve éjszaka. Akkor 3 órát is ébren tud lenni:) Nincs semmi esemény, ami lekötné, és lefáradna tőle:)) Remélem, hogy az unalom segít, de nem. Nézelődni akar pl. Ha fekszik, akkor unatkozik, és visít. Meg enni akar persze. A mai éjszaka így nézett ki: lefeküdtem 11 után. 1-kor Bencére keltem, aki kikeveredett az ágyból, és a szoba közepén aludt. Baromira fáztam és vacogtam ekkor, valószínűleg a kimerültségtől. Aztán pokrócot is tettem a takaróra. 2-kor arra keltem, hogy szakad rólam a víz, melegem van. Meg át van ázva a pólóm fele, mert dől a tej belőlem... Akkor Kincső kicsit megnyikkant a nagy mozgolódásra, úgyhogy gyorsan felkaptam, és megetettem:) Nem tudom, hogy amúgy éhes volt-e, de evett:))) Majd Kincső felkelt 3-kor, amikor eredetileg akart volna szerintem, és ébren volt utána. Néha azt hittem, hogy végre elalszik, de 10 perc múlva már megint nyekergett. Meg be is kakilt. De akkor megint alvást színlelet, így nem tettem tisztába. Utolsó etetés után bealudt, nem is büfizett, lefeküdtem végre én is, erre nem sokra rá nekilátott bugyogni. Jött fel a kaja. Felcsaptam büfizni, bukott egy jót, úgyhogy vittem öltözni, pelenkázni... Persze minden ruha Bencénél, nem örült a fénynek, amit csaptam. Meg persze Kincső sem, aki ismét felébredt az öltöztetésre, pedig végre elaludt már. Lényeg a lényeg, hogy 6-kor végre lefeküdtünk, és aludtunk. Én 7-ig, mert Bence akkor kelt. Kincső 9-ig aludt.

Na. Ezt csak azért írtam most meg, mert ha nem fogok ide írni, attól még tudjátok, hogy ilyen pazar éjszakáim vannak, és lesznek. Még jó ideig. Ma a nappali alvás is ilyen volt. Bence kb. 40 perc alvás után elkezdett ordítani, kb. akkor, amikor Kincső is épp felkelt. Nem tudom mi volt a baja, de már fuldoklott, meg köhögött az ordítástól. Amit 20 percen keresztül művelt. Majd felkelt. Én meg ültem Bent nála, próbáltam vigasztaló szavakat mondani neki, miközben megsimizni sem tudtam, mert Kincsőt etettem közben. Hát igen. Majd mindig be lesz áldozva az egyik gyerek, ha éppen kettőnek van szüksége rám... De ma olyan is volt, hogy Bencével épp ölelgettük egymást ezerrel a nappaliban, odabújt a nyakamba, miközben Kincső az kiságyban óbégatott, hogy unatkozik, vegye már ki valaki...:) Igyekszem igazságos lenni, illetve rangsorolni a problémákat:) Ha éhes az fontos, ha unatkozik, az nem. Akkor Bence szeretgetése a fontosabb:)

Ma jött a dokinéni is, és ő is mindent rendben talált, és nagyon tetszett neki a kis nyanya. Most épp így is hívom, mert olyan fejeket tud vágni, mint egy kis nyanya:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr55518462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása