Medellin 2008.11.03. 21:19

Egyre rosszabb...

Hi!

Az éjszakánk egyszerűen pazar volt... Átlagban óránként kellett felkelnem hozzá. Néha 2 órát is aludt egyben, de volt, hogy csak 20 percet. És megint fél 7-től nyekergett, és fél 8 körül szedtem ki. Tehát ma éjszaka sem aludt(unk).

Délelőtt azért aránylag jó volt kedve, úgyhogy elmentünk angolra. Már a foglalkozás előtt nekilátott nyúlni (nekem dől, nem áll meg a lábán, stb.), meg hisztizni. De megnyugtattam, hogy azonnal hazamegyünk, ha tényleg nem bírja. De amint elkezdődött a 'műsor', az egyből lekötötte, és vigyorogva nézelődött a karomból:) aztán megkíséreltem lerakni, és az is működött egy ideig. Amikor el akart mászkálni, akkor meg hagytam. Persze be is kakilt, úgyhogy tisztába is tettem a szőnyeg szélén, illetve az utolsó 5-10 percet már a székeken ülve töltöttük, cumival, innivalóval. Már ásítozott addigra, meg minden nyűgje volt. De nagyon szépen bírta a 3/4 órát, nem hisztizett igazából, meg nem sírt, csak nagyon kellett figyelnem az igényeire, és alkalmazkodni hozzá.

Itthon megint jó volt a kedve, szépen ebédelt is, szinte teljesen egyedül! Túróscsusza volt, és fel tudta tűzni a tésztákat a kis villájára:) És pakolta a szájába:) Délben fektettem le, bár nem akart ágyba menni (már megint - még mindig). De aránylag hamar, negyed órán belül elaludt. Idáig volt a vidám rész.

1 és negyed óra után arra kelt, hogy köhög. És utána sírt, baromi nyűgös volt, meg minden, mert gyanítom nem akart még felkelni, mert nem aludt éjszaka sem eleget, és fáradt volt. De a köhögésre felkelt. Onnantól sírás, hisztizés, rossz közérzet, minden amit akartok. És csúnya köhögés, tüsszögés. Nem mintha idáig nem lett volna elég bajunk, nekilátott köhögni is. Konkrétan ilyen köhögési rohamok jönnek rá, és szinte sípol a tüdeje minden köhintés után. És nem örül neki. Meg én sem. Aztán ha nem köhög, akkor tüsszög. És a legdurvább az, hogy kb. 2 hete mást sem iszik, mint mézes csipkebogyóteát. Tehát még az sincs, hogy kap mézes teát, és jobb lesz, mert csak azt iszik.

Minden nyűglődése ellenére nem volt mit tenni, ruhába tettem, és mentünk a védőnőhöz. A váróban már az orra is nekilátott folyni. Lényegében az a helyzet, hogy valami kis kórság megtámadta, az ezerrel bujkál benne, az immunrendszere most kicsit instabil, és minden baja van. De konkrét betegség sem alakult még ki. És ezt péntek óta játsszuk...

Na, védőnő. Teljes felszerelésben, cipővel 90 kiló vagyok. Még leírni és kész öröm. Azaz +16 kiló idáig. Azaz ugyanott vagyok, mint Bencénél. Akkor is az utolsó mérésnél ennyi voltam:) Mondtam is a védőnőnek, hogy megint annyi lesz a vége, mint Bencénél, hiába a kevesebb kaja, és több mozgás. Ennyire van a szervezetem hitelesítve, ennyivel tudja jól teljesíteni a feladatát:) Ez van:) De mindenkit megnyugtatok, hogy baromira nem zavar és nem érdekel a súlyom. Jól érzem magam, nem magas a vérnyomásom, nem fájnak a lábaim, nem vizesedek, nincsenek visszereim, meg semmi. Csak kicsit bálnának nézek ki. Majd elmúlik...:)

A leletem hihetetlenül tökéletes, a HbsAg-m, - ami nem tudom mi - negatív, azaz születendő babát nem kell beoltani, nem tudom mi ellen:) A védőnő szerint nagyon szép alakú a pocim, de nagy, és meg van róla győződve, hogy szép nagy babám lesz most. Én viszont tudom, hogy hülyeségeket beszél, mert ruha nélkül nem is olyan nagy a hasam. És ultrahangon sem nagyobb a baba a koránál. Szerintem nem lesz nagyobb Bencénél. Sőt! Majd meglátjuk. 33 nap múlva:)

Megbeszéltem vele az oltást is. Még midig függőben van ez a Prevenar oltás, ami most ingyenesen adható, de nem kötelező. Utánajártam, és baromira nincs elég infóm. Mondjuk az van a neten, hogy évente megbetegszik 10ezer gyerek. Meg az, hogy milyen szörnyű szövődményei lehetnek ennek a valamilyen betegségnek. Amiről nincs infó: hol vannak a megbetegedések? Vidéken, vagy nagyvárosokban? Milyen körülmények közt élnek a megbetegedettek? Inkább szegény, alultáplált, rossz szociális körülmények közt élők betegednek meg, vagy a nagyvárosokban ugyanúgy? Őrmezőn milyen a megbetegedési arány? Hány szövődményes van a 10ezer megbetegedettből? Stb. Na, ilyenekre nincs válasz persze, csak a riogatás. A védőnőtől annyit tudtam meg, hogy errefelé aztán nincs 'járvány'. Akkor érdemes beoltatni, ha sűrűn járunk vidékre, külföldre (pl. erdélyi rokonok), vagy sokat van közösségben a gyerek, meg ilyenek. Bejátszanak a szociális körülmények is. És úgy el tud kapni bármit, hogy be van oltva. Vagy semmit se, oltás nélkül is. Illetve mondott egy példát, hogy régen volt egy adható oltás, amivel hébe-hóba oltogattak, ami már benne van a kötelezőben azóta. De a megbetegedési statisztikák pont semmit sem változtak! No comment.

Délután kicsit voltunk játszótéren is, de nyűgös volt.

Itthon elvolt, kicsit átugrottunk anyuékhoz is, jó volt a kedve. Hatalmasat fürdött, igen boldogan, és bár nem akart bemenni az ágyba, fél 8 körül már aludt is!!! De 9 körül iszonyat sírás, köhögés, szörcsögés... És ez addig ment, míg ki nem szedtem, és le nem fektettem a szivacsra. Most is ott alszik. Lehet, hogy hamar ki lehet szoktatni a kiságyból majd? :) Ja, és voltunk gyógyszertárban is, vettem szirupot köhögésre. Már 2-szer kapott, napi 3-szor kell.

Holnapra meglátjuk mi lesz.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr785518430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása