Medellin 2008.10.30. 19:54

A víg esős napok

Hi!

Bence ma remekül aludt! Lényegében egyszer kelt fel: 1/4 7-kor. De akkor nem tudott nagyon visszaaludni, úgyhogy kapott reggelit, tiszta pelust, és 1/4 9-ig aludt utána! Pedig este fél 8-kor aludt el! Úgyhogy ragyogó!

Délelőtt átmentünk anyuhoz. Az úgy volt, hogy összekészültünk, lementünk a babakocsiért, beleinstalláltam a gyereket, majd elindultunk. Hirtelen el is kezdett szemerkélni az eső. Úgyhogy vissza a házba, gyerek ki, cipelés fel, esernyő, esőkabát, megint le, majd távozás. Távozás után szakadni kezdett az eső, úgyhogy félúton - a vasúti híd alatt - kivettem Bencét a kocsijából, mert már az orra is vizes volt, meg a kis kezei. Vagyis minden, amin nem volt ruha:)  Pedig az ölébe volt téve az esőkabát, ami takarta az egész lábát, a feje felett meg a naptető volt + én az ernyővel. De mivel minden irányból szakadt, ez sem számított. Ja, az én cipőm is átázott, és tocsogtam a vízben:) Tehát, a vasúti híd alatt kiszedtem Bencét, is vittem tovább ölben az ernyő alatt. A babakocsi az utolsó centiig elázott cserébe. És milyen jó: mikor beértünk anyuék utcájába elállt az eső!! Úgyhogy letettem Bencét, hogy gyalogoljon, mert a csupa víz kocsiba nem tudtam beültetni:) De cserébe Bence a pocsolyákba akart beleszaladni (amik az úttesten voltak), úgyhogy kaphattam fel megint.  Mondanom sem kell, hogy úgy értünk át, hogy 300-as volt a pulzusom, szakadt rólam a víz, de azért kaptam levegőt. 12 kilóval a karon fél kilométert legyalogolni még simán se semmi, nem hogy 8 hónapos pocakkal... Kb. úgy fél óra kellett, hogy magamhoz térjek. És utána elvittük anyu kocsiját, azzal mentünk haza, mert a babakocsi még mindig ázott volt:) De a lényeg a sztoriban, hogy csak abban az 5-10 percben esett, míg átmentünk! Mert mikor máskor...

Ebéd után még kicsit vártam a fektetéssel, mert nem tűnt álmosnak, hiszen majdnem 13 órát aludt éjszaka nyugiban. Egy előtt pár perccel mondtam neki, hogy Bence alvás, megyünk aludni. Erre tudjátok mit csinált? Beszaladt a szobájába, és megállt a kiságy mellett, és várakozóan nézett rám! Azt hittem eldobom az agyam:) Felvettem, betettem, ő meg lefeküdt, és szerintem pár perc múlva már aludt is:) Hogy nekem milyen jó gyerekem van ma! :) És aludt másfél órát!

Délután alig uzsizott, kb. egy fél almát evett csak. Kekszet nem is kért. Utána kaotikus fél óra következett, miközben készülődtünk volna, hogy lemenjünk. Kb. 50 telefont intéztem el, Bence bekakilt annyi idő alatt, míg kimentem a cipőjéért, meg hasonló dolgok. Konkrétan a lépcsőházban adtam már rá a sapkát, kabátot, míg sminkelni elfelejtettem. A fejemet nem hagytam el legalább. És így is 4-kor indultunk a tervezett fél 4 helyett, és nem is maradtunk sokat, mert már sötétedett. Persze nem csak ez volt az ok. Mercivel és Norinával mentünk sétálni, mert minek vizes játszótérre menni? Se hinta, se csúszda, csak vizes homok van ilyenkor. Bence a séta alatt a lakótelep összes pocsolyájába beleugrált! De ma nagyon készültem! Cipő, csizma, esőkabát, pulcsi, sima kabát, plusz zokni... Minden variáció volt nálam:) Úgyhogy dupla zoknira megkapta a kiscsizmát, abba beletűrtem a bélelt nadrág szárát, és mehetett. Ment is:)A csizma kicsit nagynak tűnik, többször el is esett benne. Emiatt csupa víz és sár lett mindkét térde. De nem volt érdekes, mert bélelt gatya, nem ázik az át olyan hamar! Aztán idővel kicsúszott a nadrág szára is, úgyhogy csurom víz lett az is. Nem baj, csizma van alatta, nem csupasz láb:) A saras tenyerét általában a nyakamba kente, mikor felvettem itt-ott, és erre mindenki felhívta a figyelmemet, aki látott aznap:) Szép lehetett a nyakam:) Kicsit retkes:) Úgyhogy egy idő után beszíjaztam a kocsiba a babámat, és mentünk haza, mert nekilátott csöpögni, és sötétedni. A ruhája meg csurom víz volt. Úgyhogy 3/4 óra kintlétet elégnek ítéltem ilyen körülmények közt:) találkoztunk Virággal is (másik baba), és mindkét lányos anyuka megállapította, hogy milyen jó, hogy nekik lányuk van:) Mert én olyan jól bírom idegileg, hogy Bence így néz ki (mármint csupa víz, meg sár). (Persze ebből az egyik mama tisztaságmániás, de nagyon durván, a másik meg hipochonder, főleg a gyerekét illetően. A tisztaságmániás pl. még sosem engedte ki tipegni tudó lányát a babakocsiból a betonra! Max. néha kiveszi, beteszi a hintába, majd onnan vissza a kocsiba. Más meg a négykézlábazó kölykét beteszi a homokozóba ugye.)

Este meg szépen elaludt, nem sokkal fél 8 után.

A  további hírek pedig a következők:

Bence nagyon nekilátott fejlődni az elmúlt napokban! Naponta többször meglep. Pl. ez az alvás dolog, amit írtam. Meg, ha úgy érzi, hogy végzett a fürdéssel, akkor feláll, és nem nyújtja a kezét, mint régen, hanem kiválasztja a törülközőjét, és kezdi lehúzni a helyéről! Ezen kívül már 2-3 napja megállás nélkül dumál! Nem értelmesen, de minden szavamat próbálja utánozni! Ad valamit, és mondom "kösz", erre ő 5 verzióban elmondja megint (kok, kojk, stb.) De ugyanazzal  hanghordozással. Igen, ez a durva főleg. A betűket nem mondja jól, de totál leutánozza a hanghordozást, meg a szó hosszát. A kezdőbetű általában stimmel:) Vágtam a körmét "nyissz-nyassz", erre ő szintén mondott v.mi hasonlót, de ugyanúgy!  És van pár teljesen új és kedvenc kifejezése, amit napi ezerszer közöl velem, de én nem értem. Ha üres a tálja (almás, kekszes), akkor vagy kihozza a konyhába, vagy simán odaadja nekem. Ha nem kér több ebédet, akkor leteszi az evőeszközt, és eltolja a tálcát. Meg ezer ilyen apróság, aminek köszönhetően már tökéletesen kommunikálunk szavak nélkül is. Már nincs ez a "mi a fenét szeretnél, nem értem" dolog, mert látom. Amit mond, azt persze nem értem persze, de minden egyéb cselekedete olyan már, hogy eltanult dolgok. Mondhatni metakommunikáció, bár azt nem teljesen tálcaeltolásra értik:) De lényegében a testbeszéde már olyan, hogy megtanult csomó mindent, leutánozza, így értem. tök jó. Ha nem kér többet inni, akkor leteszi az üveget. Ha kiürült, és még kér inni, akkor nekem adja oda. Ha nem szaladok vele ki, hanem simán leteszem az üveget, akkor felveszi, és visszanyomja a kezembe. Nem lehet eltéveszteni ezeket a jelzéseket:)

A leányzó továbbra is élénk, ma sokat csuklott is, és a neve még mindig nem fix. Süvi tegnap előjött azzal, hogy mégis legyen Bogi:) Közben a családi közvéleménykutatás kimutatta, hogy a Kincső mindenkinek tetszik! Itt tartunk jelenleg:) Azaz ott, mint pár hónapja is:) Sehol:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr845518426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása