Hi!

Most átlagos éjszakánk volt. Néha fel kellett kelni, de azért aránylag nyugodtabb éjszaka volt - már a mostaniakhoz képest ugye:) Fél 8-kor kelt, akkor még az ágyba adtam neki a tejet, és végül 8 körül szedtem elő:)

Délelőtt úgy alakult, hogy nem mentünk sehová, csak anyuékhoz végül. Nem tudom miért, de ma is nyűgösebb volt, már elég korán dörgölte a kis szemét, és ebéd után egyből vittem is aludni. És egyből el is aludt kb., negyed 1-kor, ami lássuk be, nem mindennapi:) 1 előtt nem nagyon szokott elaludni:) Pedig aludt eleget éjszaka...

Aztán mi Süvivel elmentünk vásárolni, Bence maradt anyunál. És vettünk Bencének egy kis könyvet! Azaz apa vette, ilyen kicsi állatkák vannak benne. Vásárlás után mentem vissza anyuékhoz, és elmentünk sétálni. Ma amúgy Bence nagyon hisztis és rossz volt! Csomó olyan dolgot csinált, amit nem szabad, és amikor rászóltunk, majd megakadályoztuk a cselekményben, akkor iszonyat sírásokat adott elő! Csak úgy potyogtak a könnyei! Száj legörbülve, szem piros, fuldoklás a nagy bőgéstől. Minden. Pl. rágja az új könyvét! Mert házacska alakú, és kémény van rajta. Eldöntötte, hogy a kéményt lerágja. El sem tudom mondani, hogy ma hányszor vettem ki a szájából, hányszor vettem el tőle, hányszor szóltam rá... De kb. ugyan ennyiszer volt sírás a válasz... Aztán sétánál is. Ha nem arra ment, mint kellett volna, és felkaptam, vagy megpróbáltam benyomni és bekötni a kocsiba, akkor dettó. Vagy ha nem engedtem, hogy bokáig beleálljon a pocsolyába, meg csuklóig tenyereljen bele. Majd' kiugrott a karjaimból a feszengés közben, úgy hisztizett, mikor vittem el a tetthelyről. Itthon kinyomta a hosszabbítót. Mert az olyan, amint van kapcsoló, és le lehet lőni az áramot. És a kapcsoló világít. Nem egyszer veszekedtem már vele emiatt + ütöttem rá a kezére. De ma megint eljátszotta. Megint rárivalltam, megint rácsaptam a kezére, ő meg megint ordított, és sírt. Kicsit kimerítő volt ma a gyerek:) De már beléptünk a nevelési korszakba, és már tiltok, meg veszekszem vele.  Ja, este azon hisztizett, hogy felöltöztetem fürdés után, és nem engedem őt le az ölemből! Mintha nem esne át ezen a procedúrán minden áldott este! De ma, ma nem. Ma azt sem. Persze nem engedtem el, és akárhogy ordított, akárhogy vergődött, csak ruhába dugtam. Még én vagyok az erősebb:) Lehet, hogy van olyan szörnyű akaratos már most, mint én, de ő a kisebb:) Úgyhogy ma egész nap a veszekedés, meg a hiszti meg. Nem tudom miért.

Este kb. elaludt 8-ra, bár nem zökkenőmentesen.

Gondolom írtam már, hogy mostanában nem szokott nagyon reggelizni, nem kér. És rájöttem, hogy a falánk gyermekem idáig egyszerűsítette a napi étkezését: tej - gyümi - ebéd - gyümi - tej:)) Nem túl változatos, bár egészséges:) Ha neki most ez az igénye, akkor ezt kapja. Vagyis még szép, hogy ezt kapja, mást nem eszik:) De megnyugtatok mindenkit, hogy nincs lefogyva:))) Ha van itthon, akkor pár szem keksz is elfogy. El ne felejtsek venni holnap!:)

Mostanában 'próbál' beszélni. Vagyis szavakat utánozni, de még nem megy neki:) De ilyen konkrét szavakat próbál mondani. Ilyen pl. az 'egy-kettő'. Mert azt mindig hallja, legalábbis minden öltöztetésnél. "Kérem a kezecskét! Eeeegy, kettőőő." "Lábacska! Eeeegy, kettőőő." :))) És próbálja mondani is őket:) De az a legmókásabb, hogy mondom, hogy "egy", ő meg nem azt utánozza, hanem a "kettő"-t próbálja mondani:) Mert az egy után az jön:) Az első két betűt jól ejti, a többit 'lenyeli'. Mint az "apá"-nál is. Mondja az első betűt, a többit 'lenyeli'. Ma az állatos könyvében pedig mondta a bárányra, hogy "be". Mert a bárány ugye azt mondja, hogy "be-e-e-e", de Bence ezt nem tudja így szaggatottan mondani. Rábökött, és kijelentette, hogy "be". Csak így röviden és tömören:) De attól én még tudom, hogy az végül is mit jelent, hogy nem véletlenül mondja rá:)

Ma is kivágta a hisztit akkor is, amikor anyutól kaptam puszit (akkor felháborodottan odarohant a szoba másik végéből, miközben nemtetszésének adott hangot), meg akkor is, amikor aputól. Őt meg hisztizve eltolta tőlem:) Édes pici babám:)

Ja, még pár szó a lányomról. Ma rossz napja volt. Van két kismama nadrágom, de az egyik már kicsinek bizonyul. Úgy a 7. hónapig tökéletes volt, de már bevág. Mert ugye van a normális anyag rész, annak a teteje levarrva, és onnan gumis rész a hason. Na az elvarrás a kritikus pont. Ha ülök, akkor totál bevág a hasam aljába. És a kocsiban szegény gyerek nagyon küzdött ez ellen! Még vásárlás alatt is nyugtalanul fészkelődött, de még haza is kellett menni!! Na akkor is küzdött a helyért:) És utána még vagy fél órát ültem a kanapén, hogy elaludjon végre nyugodtan:) Viszont vettem magamnak egy szoknyát és egy nadrágtartót!! :))) Életem első nadrágtartója kb:)) Persze csak pasi típusúak voltak, a női részlegen egy sem:) (Mily meglepő.) Viszont nekem vannak olyan nadrágjaim, amiket tudok hordani úgy, hogy nincs begombolva, cipzározva, viszont lecsúsznak rólam emiatt! Na erre kell nekem a nadrágtartó! Végre tudok változatosan öltözködni a maradék 6 hétben:) És a szoknya is szuper, pedig nem akartam farmerszoknyát. De ez nagyon jól nézett ki, rugalmas öv is van hozzá, és kényelmes! És rám szabták egyszerűen! Csak az a szomorú, hogy már megint elértem a 44-es ruhaméretet:((( Mint ahogy Bencével is. Normálisan a felsőim mérete 38-40-es, az alsóké pedig 40-42. Azért már megint 2 ruhaméretet kell majd fogynom. Mindegy, ez is ilyen. Nem is tudom ki mesélte, hogy amikor első várandósságnál sokat evett, akkor hízott x kilót, de a másodiknál már nagyon figyelt az evésére! És akkor is pont x kilót hízott:))) Ez tuti személyenként kódolva van, nem érdemes foglalkozni vele:) Mindenkinél más, és bármit csinál, annyi lesz a hízás, amennyi nála 'elő van írva'. Én is kevesebbet eszem szerintem, másokat (Bence alatt 5 hónapig franciára jártam, és minden nap a pékségben vettem enni - ilyen gyümölcsös táskákat, pogikat...), ezerszer többet mozgok (akkor semmit nem mozogtam, most egész nap szaladok Bence után, és napi több km-t sétálok vele), és mégis annyit fogok hízni, mint múltkor. Ez van. Csak 2 hét múlva osztálytalálkozó, és nem fogok beférni az ajtón! Muszáj egy jó frizurát csináltatnom, hogy a gömbölyded alakomról másra terelődjenek a szemek:) A fejemre:) A fejem tetejére, és ne a tokámra! :)))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr935518420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása