Medellin 2008.10.21. 20:46

Bevásárlás

Hi!

Ma elég rossz éjszakánk volt a mostaniakhoz képest. Legalább ötször voltam bent nála, pedig se pisis nem volt, szomjas se volt, inni se kért igazán... Tehát nem tudom, hogy mi nem tetszett neki. Sőt! Negyed 7-kor adtam neki tejet, hogy ha már felkelek, akkor legyen értelme is. És reméltem, hogy akkor majd tele hassal boldogan alszik majd sokáig. Ha már későn aludt el. De nem. 1/2 8-kor is nyüszített, és végül 3/4 8-kor kivettem az ágyból, amiben állt már. Nem tudom miért akart felkelni, ma vagy egy órával kevesebbet aludt, mint szokott...

Délelőtt nem mentünk sehová (általában ugye nem is szoktunk). De annyi pockot csinál mostanában! Azt ugye írtam, hogy felmászik a hátamra. Meg olyat is csinál, hogy ebédkor egymást etetjük. Neki is mindig van kanala, de azzal csak vígan döfködi az ételt, amúgy én etetem. Néha azért a szájába veszi a kanalát, de közben mindent leejt, vagy lefolyat róla. De ezt leszámítva belemártogatja pl. a főzelékbe a kanalát, utána nyújtja nekem, és mondja: "hamm". Úgyhogy anya hamm, miközben én is tolom bele a szájába a következő adag főzeléket:) És akkor ülünk egymással szemben mosolyogva, az én kanalam az ő szájában, az övé meg az enyémben:) Meg olyat is csinál, hogy ujjal is megtöfködi a kaját (pedig utálom, és mindig rá is szólok), és ugye kajás lesz az ujja vége. És akkor nyújtja nekem. És tolja bele a számba:) Anya akkor jó anyukához méltóan lenyalogatja a kis ujját (igen, mint az állatoknál - már itt tartunk), és akkor Bence boldog:) Akár le is törölhetném egy szalvétával ilyenkor, de olyan édes és boldog a 'törődés' miatt:) Vagy csak viccesnek véli:) A cél az mindig anya szája, ha kajás lesz az ujja:) Mikor jön rá, hogy ő is lenyalogathatná? Mind a 10 ujját a finom ebéd után..:))

Ébredés után ruhába dobtam, és mentünk anyuval nézelődni! Gyerekbútort nem láttunk, ágyat igen, de itt is csak a 200*90 centis volt. Vagyis azt már másik helyen néztük, mert két helyen voltunk. De a lényeg, hogy voltunk a Soroksári úton a baba nagykerben; nem tudom mi a neve. (Update: megnéztem: www.babyoutlet.hu) Baromi olcsó! Komolyan, olyan árak vannak, hogy a Tesco is elbújhat mögötte. És tele van Brendon cuccokkal! Amik ugye köztudottan baromi drágák. Vettünk anyu kocsijába gyerekülést 7.000 forintért! Biztonsági öves ráadásul. A Tesco-ban biztonsági öv nélkül 10-12ezer Ft a legolcsóbb. Múltkor a Kikában volt nagy leértékelés. Noname biztonsági öv nélküli ülés volt 9000 forintért. Itt meg több ülés is volt 10ezer Ft alatt, úgyhogy még válogathattunk is! Vettünk orrszívót 7ezer forintért. Idáig 9000 Ft volt a legolcsóbb, amit valaha láttam. És ez elemes cucc, igen jól néz ki. A kézivel semmi nem jött ki soha, de ezen kívül Bence el is tűntette az egyik részét, úgyhogy lényegében jelenleg nem is volt orrszívónk:) Most van egy komoly készülékünk, ami elég lesz az összes gyerekre majd:) 3 fej is van hozzá! Vettünk neki csizmát! Alul gumi, felül orkán, a tetején összehúzható, hogy ne menjen bele a hó, és belül bundás:) Télire. Volt mindenféle méretben. Még olyanban is, ami kicsi rá. És 2500 forint volt talán. Vagy kevesebb. Kapott még egy téli pizsit is alváshoz is. De tényleg nagyon-nagyon olcsó a bolt, és annyi minden van! Játékok, kismama ruhák (nem láttam jó szoknyát, pedig szerettem volna), és minden, ami kellhet! És a választék is nagy. Úgyhogy ide kell majd járni mindig, ha kell valami. Nincs a szomszédban, de negyedévente egyszer megéri kinézni. Szóval vettünk csomó mindent, és a végösszeg 20 ezer forint lett csak. Pedig ebben ugye volt autósülés, orrszívó, csizma... Ha neten megnézitek az árak, akkor láthatjátok, hogy fillérekért vásároltunk. Azaz nagypapa vásárolt - bár nem volt ott - de utólag ő állta a számlát:) Innen is köszönjük:)

Ja, utána még elugrottunk egy harmadik helyre is (Möbelix), de volt 3 féle ifjúsági bútor, amiből lehetett választani, és egyik sem volt elemes. De arra jó volt a kitérő, hogy el tudtam menni pisilni:)) Bence már nagyon unta a vásárlást, mert szinte végig babakocsiban kellett ülnie, aztán kilométer-hiánya volt. Ma nem szaladgálhatott sehol.

Este megint nehezen aludt el, megint bőven 8 után, úgyhogy ismét egy nehezebb éjszakára számítok. Pedig jó lenne, ha kialudná magát, mert holnap torna van délelőtt!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr25518416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása