Medellin 2008.10.20. 19:30

Pá-pá! :)

Hi!

Bence ma kicsit rosszabbul aludt a mostanság szokásostól, de azért nem volt vészes. Legalább 3-szor be kellett hozzá mennem, meg már este is, de csak ilyen nagyon 2 másodpercekre. Egyből aludt is tovább, miután kapott cumit, vagy pelenkát, vagy valamit.

Cserébe úgy aludt negyed 9-ig, hogy reggelizni fel se kelt. Fél 9 körül itta meg a tejét, de abból is csak fél üveggel. És az én reggelimből nem is kért. Mostanában kevesebbet eszik szerintem. Ezután összecuccoltam, és mentünk angolra. Ma nagyon ügyes volt, mert 20 percig bírta, utána volt egy kis nyűglődés, de utána jött az állatos rész, ami megint lekötötte, és csak az utolsó 5-10 percben ültem ki vele, hogy eddig bírtuk:) Akkor sem sírt, meg semmi, de nem tudtam letenni, cipelni kellett, és nehéz volt. Inkább kiültünk, néztük, hallgattuk a többieket, és addig kapott inni:) Amúgy 2 olyan gyerek volt, akik végig kint ültek az anyukájukkal, és onnan nézték az 'előadást'. Mert így is hallják a nyelvet, meg a látottakhoz tudják kötni a szavakat, úgyhogy értelme így is lehet. Csak így nem nyűgös idő előtt, meg nem kezd el sírni. Ma sem vettünk bérletet, mert hétfő lévén jött a ebéd, kifizettem a hetet, és nem maradt nálam annyi pénz:)

Hú, de máris kifelejtettem a legfontosabbat!!! A nap fénypontját! A hét, vagy hónap fénypontját!! Az történt, hogy indultunk angolra. Felkaptam Bencét, ő meg még nagyon forgolódott, mintha keresni valamit(vagy a macskát:). Én meg mondtam neki, hogy most megyünk el, pá-pá! Ő meg nekilátott integetni, és azt mondta, hogy pá-pá!! De így! szó szerint! Vagy hang szerint:) Tehát nem ez a 'kb. ezt mondta', vagy 'nem teljesen így, de azt jelentette', hanem teljesen tökéletesen pá-pá-t mondott!! Hívtuk is rögtön apát:) Ha úgy veszem, akkor majdnem ez az első normális szava, amit mondott:)) Mert most az, hogy hangutánzó szavakat mond, mint "vau", meg "hamm", meg ilyenek, az azért nem teljesen szó értékű:) Vagyis nézőpont kérdése. ennyi erővel a "pip" is lehetne az első szava, bár lássuk be, hogy annak nincs értelme:) Hiába tanulta meg:) És azért a "pá-pá" sem egy "anya", vagy "apa", de a "nyááá"-nál több:)) Szerintem:) Persze azóta sem ismételte meg, hiába kérleltük. Onnantól csak hasonlóakat mondott, úgyhogy apának nem tudtuk bemutatni a tanultakat:))

Angol után még maradtunk a játszótéren Zsófival és Zsomborral, mert szép volt az idő. Zsombor most gyalog volt, bár sokat kellett karban cipelni. És ő tud csomó mindent mondani, pedig fiatalabb Bencénél.

Ebéd után letettem, és szépen elaludt. Most is másfél órát. Délután megnéztünk egy rajzfilmet DVD-n. Kíváncsi voltam, hogy amúgy az ilyen érdekli-e, mert sok gyerekről tudom, hogy van kedvenc meséjük, amit akár minden nap megnéznek (vagy megnéznének), és ezek a gyerekek sem sokkal idősebbek Bencénél. Vagy idősebbek jó fél évvel, de régóta van kedvenc meséjük:) Úgyhogy megnéztük a Horton-t, vagyis inkább én néztem meg:) Az elején még figyelte, hogy szép dzsungel, meg elefánt van benne, meg ilyenek, de utána baromira nem érdekelte, és valami más játék után nézett:) Én mindenesetre megnéztem, utána meg lementünk a játszótérre.

Ma találkoztunk egy 'új' anyukával és egy csodagyerekkel:)) A nő konkrétan babakocsi nélkül volt lent a fiával (Dávid), aki kézen fogva jött mellette. A baba 11,5 hónapos! Nem mondom, Bence is már tudott járni 1 éves korára, de arra nem emlékszem, hogy több száz métereket tett volna meg kézen fogva. Főleg, hogy az anyja nem nagyon cipelte, mert 6 hónapos terhes:)) Igen, a mama még újabb babát is várt, lényegesen kisebb korkülönbséggel, mint én:) Ő is mondta, hogy tuti nehéz lesz neki, de a gyerekeknek viszont jó. Azt nem akartam megkérdezni, hogy ők is így tervezték-e, vagy véletlenül alakult-e így:) És még nem tudják, hogy fiú lesz-e, vagy lány, mert nem mutatta. De 2 hét múlva megy megint UH-ra, akkor talán kiderül.

Bencével idő előtt távoztunk a játszótérről, mert nekilátott megint a gyümölcsösben mászkálni. Párszor rászóltam, kiszedtem, volt pár hiszti, majd a 3-4. alkalom után betettem a kocsijába, hogy akkor megyünk. És mentünk inkább Merciékkel sétálni, akik jelezték, hogy most jöttek le. Bence nagyon édi volt:) Szedett virágot, és Norinának adta:) Nem akarom mondani, hogy speciel nekem még sosem szedett virágot... Merci viszont odáig volt, hogy a lányának virágot szedtek, úgyhogy el is tette, hogy viszi haza, beleteszi kis vázába, és eldicsekszenek apának:)) Édesek voltak nagyon a babák:)

Este fürdés, vacsi, ágy. Még nem alszik, de rögtön megyek be, és lekapcsolom nála a sólámpát, és remélem hamar elalszik már. 10 perce van 8-ig.

Holnap pedig nem megyek vérvételre, mert Bence ma mégsem tud sehol máshol aludni. Nem érdekes, majd megyek jövő héten. November 10-ig kell, hogy meglegyen az eredmény, úgyhogy nem vagyok még lemaradva:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr425518415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2008.10.20. 23:23:19

tudom, hogy rémes nagyi vagyok, de holnap egész nap előadást tartok, és féltem, hogy a Bencével töltendő éjszaka után netán elájulok a fáradtságtól...
süti beállítások módosítása