Hi!

A mai nap nem éppen a várakozásoknak megfelelően sikerült, úgyhogy ma többször fel is szökött a vérnyomásom az átlagos duplájára:)

Bence nagyon jó aludt anyuéknál, este fél 8-tól reggel fél 9-ig legalább. Utána meg jó sokat játszott odafent nagypapával az ágyon, mielőtt lejöttek volna reggelizni:)

Délelőtt kimentünk az Ikeába. Én nem is tudtam, hogy ez ilyen jó móka! Komolyan, minden héten legalább egyszer ki kéne menni! Jobb, mint a játszóház, és ingyen van:))) A gyerekosztályon vannak ilyen mintaszobák berendezve. Bence hol a hal alakú szőnyeget vizsgálta, hol az ágyakra mászott fel és feküdt rájuk, néha plüssállatokkal rohangált, vagy a kis falitükör előtt táncolt:) Esetleg asztalhoz ült (babaasztalhoz), vagy csúszdázott, vagy a többi gyereket leste. Nagyon élvezte! És annyi jó dolgot lehet kapni! Persze nem vettem semmit, mert hiába mókás és olcsó a kézbábu, nincs szükség újabb porfogó plüssre otthon. Cserébe se bútort, se ágyat nem láttam. Azaz ágyat láttam, de itt is ugyanazok a 200*90 centis ágyak vannak. Nem tud valaki olyan helyet, ahol lehet kapni emeletes ágyat, mondjuk 170-180*70-80 centis méretben? Bőven elég lenne! Nem felnőttkorukig akarom őket emeletes ágyban altatni. Erre nem gondolnak a tervezők??

Ebéd után (ami kivételesen pocsék volt - hawaii lasagne, aminek krumplistészta íze volt simán), Bence megint nem akart aludni, 1001 haladék után fél 2 után becsaptam az ágyba, hogy addig ki nem jön onnan, míg nem alszik. Bosszúból kiszedte valahogy a tartójából a hintőport, és az összeset beleszórta az ágyba! Centi vastagon állt a lepedőn a por, gatyája, pólója fehér volt, én meg nem láttam a pipától! Mert x-edszerre is bementem hozzá, míg hisztizett, hogy vízszintesbe vágjam. Húú, amikor megláttam a port! És levegőt venni nem lehetett tőle! Jól lehordtam, kikaptam alóla a lepedőt, és megfenyegettem, hogy alvás, mert. Végül 2 után elaludt végre, de persze emiatt 3 után kelt fel. Vagyis fél 4-kor tudtunk indulni, de feleslegesen, mert rájöttem, hogy az állatkert pénztára csak 4-ig van nyitva hétköznap. Vasárnap jó lett volna, mert fél 5-ig. És, hogy én a hétköznapi délutáni forgalomban parkolással együtt megérkezzek az állatkertbe fél óra alatt (Őrmező-Városliget), annak esélye nem is nullához tendál, hanem meredeken mínuszban van. Őrjöngtem, lehet mondani. Mert az egész nap erre volt kihegyezve, Süvi is ezért hagyta otthon a kocsit. Meg már csak péntekig van ilyen meleg ugye. Úgyhogy nem kanyarodtam le végül a Lágymányosi-híd felé, hanem mentem tovább, és megint meglátogattuk a Lágymányosi-öblöt...

Kis pocok volt, sokat mászkált - nagyon extrém helyekre, szerintem nincs még egy ilyen gyerek, aki ilyeneket művel. Az egy dolog, hogy mindig a másik irányba, meg nem törődvén azzal, hogy én hol vagyok. Hogy 2 km-vel tart-e előrébb, vagy sem. De most a kedvenc helye egy 'híd' alatt volt, aminek a meredek oldala kis kövekkel volt felszórva. Bence extrémsportol már most. Gurulós sziklagörgetegen történő hegymászás. Majd elborulás, lecsúszás, mászás újra. És nem unta ám meg! És nem adta ám fel! Mit neki játszótér, út, fű, lejtő, akármi... Ehh, nem is idegesítem magam ezek miatt:) Örülök, hogy ő ilyen bátor, és egyedi, és egyéniség, és vagány, meg felfedező, meg bevállalós, stb. Tudom, hogy más anyukának egyszerű, aki mellől el sem mozdul a poronty, előírásszerűen megy mellette az úton, nem távolodik el 2 méternél messzebb, játszani csak a játszótéren játszik, ott is órákig a homokozóban ülve. Én valahogy csak ilyet látok:))) De egyikre sem cserélném el az én kis tökéletes fiamat:)

Csak 3/4 órát maradtunk, mert utána mentünk apáért, meg előtte tejet venni Bencusnak.

Az esti altatással már kevesebb gond volt, azaz 8-ra elaludt. Remélem holnap 8 körül fel is kel - ha nem megint később jön az ebéd. Általában a kaputelefonra kel fel, bár nem mindig. Főleg, hogy a múlt héten mindig fél 9-re ért ide a nő a kajával. Megint borítani akarják a jó rendszeremet:) A jó kis 8 órás ébresztőt:) Ami miatt időben lehet fektetni ebéd után:)

Holnap torna lenne, de még ezt is ki kell hagynunk. Én még mindig nagyon meg vagyok fázva (néha fél orrlyukra kapok levegőt - mármint az egyik orrlyuk felére), Bence meg szintén náthás még. A mai hisztiktől csak úgy folyt a taknya! (Elnézést.) Csak azért írom, mert a napokban azt írtam, hogy nem kell törölgetni az orrát, de azért be van dugulva. Na, ma törölgethettem is vidáman! Úgyhogy még messze nem vagyunk tökéletesek, és tornaképesek. Úgyhogy nem erőltetem. Majd lemegyünk sétálni, esetleg a játszótérre. Rég voltunk ott is.

Kisebbik gyermekem jól van, én is. Igaz ma 2 irányba akart kilépni a hasamból, de szerencsére nem sikerült neki:) Kicsit azért fájt a dolog:) Cserébe Bence hátba könyökölte. Mármint engem oldalba, mármint a hasamat oldalba, de ott a baba háta van hivatalosan. Ilyen is van...

A napokban nem is fájt nagyon a derekam, pedig néha kihagyom a kalciumos pezsgőtablettámat is.

Ja, meg ma lepisilte az ágyunkat. Alvás után átvittem a nappaliba, letettem a kanapéra. Aztán nézem, hogy pufi a pelus, úgyhogy lekaptam róla. Viszont tisztáért át kellett szaladnom a gyerekszobába (20 mp), ezalatt szépen odapisilt az ágyra, arról még le is folyt a szőnyegre is. Úgyhogy csak a kanapé, a kanapé oldala, és a szőnyeg ázott át. Miközben már azon idegeskedtem, hogy mennyi az idő, nem fogunk időben odaérni az állatkertbe...

Apropó, sok pisi: ma 2 cumisüveg folyadékot megivott!!!! A tegnap fél üveghez képest (egész napos adag), ez valami elképesztően jó mennyiség! Persze ebbe a tejet nem számoltam bele. De továbbra se kap levegőt evés-ivás közben:(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr195518409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása