Hi!

Képzeljétek, Bence ragyogóan aludt annak ellenére, hogy még nem gyógyult meg! Este fél 8-kor már aludt, hajnali fél 5-kor kelt először fel, de akkor is arra, hogy én kimentem a wc-re:) Utána fél 8-ig aludt megint, akkor kapott reggelit, és 3/4 9-kor szedtem ki az ágyból! Megtanult bedugult orral aludni, a cumi mellett vesz levegőt:)

Délelőtt átmentünk anyuékhoz, állatkákat etettünk, eltöltöttük az időt ezzel-azzal, megebédeltünk, és mentünk haza. Nem élvezte annyira a délelőttöt, unalmas neki úgy, hogy csak ketten vagyunk ott:) Ha ott az egész/fél család, akkor azért sok esemény van, ami leköti, de így nem.

Otthon miután lefektettem, nagyon hamar elaludt, de csak egy órácskára. Arra kelt, hogy köhög:) Olyan édes, amikor köhög:)) A pici szájával, a kis torkával:) Meg tudom zabálni ilyenkor:) Aztán gyorsan összekaptuk magunkat, és elmentünk az Állatkerthez. Azért -hez, mert nem mentünk be:) Nem lehetett parkolni, tömegével voltak az emberek mindenhol, úgyhogy az a döntés született, hogy hétköznapi program lesz az állatkert apa nélkül, és kimentünk inkább a Lágymányosi öbölbe. Ott szintén meglepő volt, hogy a hatalmas parkolóban alig volt hely, mert idáig max. 20 kocsival találkoztunk ott:) De Bence nagyon élvezte a dolgot, nagyokat mászkált mindenfelé. Főleg, hogy nem is volt nálunk babakocsi:) Sőt, szó szerint hisztizett, amikor be lett téve az autóba, hogy megyünk haza, mert nem akart még:) Ilyet se csinált még:) Úgyhogy érkezéskor még nem vittem fel, még maradtunk kicsit lent. Ott is jól elfoglalta magát. Leült egy halom ág tetejére (egy kupacba voltak gyűjtve ilyen kis letört gallyak), és azokat pakolgatta lelkesen. Utána meg madárberkenyét szedett. Meg kaptam tőle szép leveleket. Nagyon élvezzük az őszt! Bizonyos szempontokból jobb, mint a nyár. Persze ma csodás idő volt amúgy is...

Este megint gyógyfürdő volt alárakva, megint be lett balzsamozva, illóolaj került a rongyára, meg minden. Ma viszont vagy egy órába telt, mire elaludt, de már csend van, így 5 perccel 8 után:)

Még mindig nem gyógyult meg, egész nap be van dugulva az orra szinte, de sosem folyik. Mintha be lenne száradva, vagy nem tudom:) Úgyhogy egész nap tátott szájjal mászkál - mint én is- , hogy kapjon levegőt:) És ezzel le is tudja a dolgot, nem foglalkozik vele. Még mindig nem iszik eleget. Alig van pisis pelus, és abban is kevés a cucc. A tejeken kívül (napi 2*2,5 deci), alig iszik meg egy cumisüveg folyadékot (2,5 dl). Pedig úgy imád inni! Napi több litert szokott szerintem, úgy szedem le róla a kilós pelenkákat. Meg az esti pelus is mindig teli van. Most meg reggelre alig van valami a pelenkában, mert az esti folyadékot inkább felhasználja a szervezete, semhogy kipisilje. Szerintem. Mondjuk nincs kiszáradva, nem fáradékony, nem rossz a színe, kedve, akármi, úgyhogy ha nem kér, akkor ő tudja. Ma azért aránylag rendesen ebédelt, evett sok tésztát. Délután evett kis szőlőt, meg almát, meg kekszeket, ezekkel el is volt vacsoráig. Ma este fürdés után úgy láttam, hogy már szebb a kukija. Nem is nyúltam hozzá, csak úgy kívülről megtekintve. Hagyom szépen meggyógyulni, nem piszkálom inkább. Nem váladékozik, nem piros kívülről, úgyhogy ami kis gyulladás esetleg van, az meggyógyul magától is szerintem. Meg a kamillától.

Én még mindig beteg vagyok, úgyhogy holnap nem megyünk angolra, mert bár én bírnám, de az anyukák joggal kapnának frászt, hogy betegen a babáik közé megyek, és összefertőzöm őket. Nem mondom, jó nagyokat tudok most tüsszenteni:) Remélem szerdán már tudunk menni Huncutkára. Meg holnap megyek a kiskönyvemért is a nőgyógyászhoz. (Próbálom úgy szervezni, hogy esetleg Bencussal menjek be, úgysem látták a születése óta:) Aztán csak dicsekednék vele:)) Estére pedig anyu tart rá igényt, hogy kikúrálja teljesen a náthából, és én is tudjak pihenni, gyógyulni. Úgyhogy már megint egy mozin jár az eszem cserébe:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr725518407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása