Hi!


Holnap reggel Bencével az orvosnál kezdek. Remélem semmi, de meg kell nézni.

 

Az úgy kezdődött, hogy most éjszaka is pocsékul aludt. Az egyik felkelésnél nagyon sírt, és markolászta a nadrágját. Én nem tudtam, hogy mi van, szorít-e, vagy egyebek ( a pizsije épp száradt mosás után, úgyhogy más nadrágot kapott éjszakára), úgyhogy levettem róla. De nem nyugodott meg, hanem a pelekáját kezdte markolászni, holott alig volt benne pisi. Úgyhogy azt is levettem. A kukijához kapott, és utána megnyugodott. Nem igazán tudtam értelmezni a dolgot, a sólámpát is felkapcsoltam, de nem láttam semmit, vissza akartam rá hajtani az alig használt pelust. De akkor megint nekilátott hisztizni. Úgyhogy kapott egy újat. Először ’megijedt’, amikor rátettem, de utána megnyugodott, hogy száraz teljesen. Na mondom, ilyen kis érzékeny lesz? Hallottam már ilyet, hogy minden pisi után cserélni kell, különben nyűgös a gyerek… Reggel megint megvizsgáltam a dolgot, de nem láttam semmit. Nem volt se piros a kukija, se gyulladt, se semmilyen. Csak olyan, mint lenni szokott, úgyhogy megnyugodtam. Viszont amikor délelőtt tisztába tettem a torna után, akkor a pelenkájában egy zöldes, ’taknyos’ foltot találtam, ami baromira nem illett oda. És nem hátul, azaz fenéknél, hanem egyértelműen elöl. Tehát ilyen váladék, vagy genny, vagy akármi. Nem sok, de akkor sem szokott ilyen lenni a pelenkában (szerencsére). Úgyhogy délután konzultáltam a dokival, ő sem tudta hirtelen mi az (miután rákérdezett a kuki állapotára, de azt jó-nak minősítettem). Annyiban maradtunk, hogy estére kamillás borogatást kap rá, és holnap reggel vigyem le, megnézi. Estig ¾ liter mézes kamillateát megitattam vele, hogy jól átmosódjon a rendszer (mondjuk amúgy is sokat iszik, de nem kamillát), illetve kamillás fürdőt kapott estére. Most kamillás borogatás van a pelenkában, úgyhogy ennyit tudtam tenni. De szerencsére csak a délelőtti pelenka volt ilyen (a reggelit nem néztem meg, az kakis voltJ,) azóta semmi. És jól érzi magát, nincs gond a pisiléssel sem, meg semmi. Tehát semmi egyéb tünet. Remélem nincs is semmi, és nem lesz semmilyen gond a továbbiakban. De el nem tudom képzelni, hogy ez most mi (volt).

 

Délelőtt Huncutka torna volt. Sajnos a rossz alvás miatt megint hamar elfáradt, de itt legalább van játék rész. Úgyhogy a mondókák végén már karon kellett cipelnem, de a játékok utána lekötötték. És az utolsó egy-két mondókát kellett még karban cipelnem. Most nem nyűgösködött hangosan, mint angolon, csak épp nem lehetett letenniJ Szegénykém. 3 napja szarul alszik.

 

Ebéd után áttoltam anyuékhoz aludni, mert nekem dolgaim voltak. Elmentem a Kikába is bútort nézni a gyerekszobába, meg emeletes ágyat is, de semmi jót nem láttamL Az Ikea honlapján sem, meg a katalógusukban sem. Szerintem azért oda is be fogok nézni. Viszont a Kikában vettem akciós cumisüveget (a régi elég elhasznált már), kemény 250 forintért!!! J Le volt akciózvaJ Bár úgy emlékeztem, hogy 450 Ft, de a pénztárnál 250-et kértek. De lehet, hogy egy másik akciós termékkel kevertem. Úgyhogy kapott szép állatkás mintájú cumisüveget, amin fogó is van, 2 fillérértJ Már bánom, hogy nem 2-t vettemJ

 

Uzsi után (anyut is megetette szőlővel) meg mentünk sétálni egyet Luluval és anyuval. Mégsem mentünk a csipkebogyók felé, mert későn indultunk, és 5-re mindketten haza akartunk érni. Majd jövő héten.

 

Itthon apával megint ijesztgettek engemJ Új játék van: én nem figyelek oda, épp elfoglalom valamivel magam, ők meg letámadnak hátulról, én meg nagyon megijedek és sikítozokJ ImádjaJ Akkorákat kacag ezen! Nagyon édesJ Na meg ma máson is kacagott. Vannak ilyen Univer-es cetlik (bébiétel), amiket majd be fogok küldeni, de még nem gyűlt össze száz. Ezeket minden nap kiszórja a földre, mert az mókás. Ma épp már a szekrény alól kellett előhalásznom őket, amikor úgy döntött, hogy ő betol még egyet (már a szekrény alá), én felsikkantottam (az életben nem tudom kiszedni onnan, ha egy centinél beljebb kerül), és kaptam utána, vakartam ki. Na, ez a sikkantás is úgy bejött neki, hogy utána percekig sikkantgathattam neki, míg ő boldogan kacarászva kapkodott még elérhető cetlik után, hogy be tudja őket gyűrni a szekrény alá… Én meg minden elkapottat tettem el a dobozába, de sok vanJ Úgyhogy egy tuti a szekrény alatt fog lakni még évekig…

 

Most még nem aludt el, de aránylag csendben van, néha gagyorászik, remélem nem kell bemennem hozzá. Csak pár óra múlva pelenkát cserélni, mert fürdés előtt kapott egy teljes üveg kamillát, majd fürdés után ugyanennyi tejetJ

 

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr485518404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása