Medellin 2008.10.05. 20:08

Diószedés

Hi!

Hááát, ma is nagyjából átaludta az éjszakát! Párszor be kellett mennem hozzá még éjfél előtt, de utána a 1/4 8-as reggeliig egy hangja nem volt! És ezután úgy aludt tovább, hogy 3/4 9 után kelt fel!

Reggel sokat és boldogan ugrált apján az ágyban, aztán anyuékhoz mentünk, mert ma ünnepeltük Reni névnapját is (ami amúgy holnap van). Bence délelőtt szépen elvolt, aztán aludt egy nagyot, míg mi ebédeltünk, meg névnapoztunk. Délután pedig elmentünk sétálni. Luluval és anyuval. Ne volt annyira meleg, de azért sütött a nap. Bence új programot talált ki magának. Vannak ilyen árkok az út mentén a füves részen, de nem kiépítettek, hanem kiásottak. Na, Bence kitalálta, hogy abba tök jó belerohanni, és beleesni, mert avar van az alján:) Én meg agybajt kaptam, mert hiába vitáztam vele, mindig ment vissza. Én meg percenként mászhattam le az árokba, hogy kiszedjem gyermekemet az aljáról. ami baromi szórakoztató ekkora hassal. A másik kedvencen az volt, amikor az árokparti csalánosba is beleugrált! Én meg rohantam oda, hogy nem a csalánban ugrál a gyerek? Nem azt fogdossa? De nem zavartatta magát, úgyhogy én meg elbizonytalanodtam, és csak megfogtam a növényt, hogy csalán-e. Persze 5 percig égett utána az ujjam, de Bence azért vígan ugrált benne...

Ezen kívül anyuval szedtek diót, és Lulut etették vele, mert imádja. (Jó, kicsit hülye állataink vannak. A macska csokit eszik, a kutya diót...) Szóval Lulu feltöri a fogaival, és kieszi a belsejét. Bencének nagyon tetszett, ott szemlélte ő is az eseményeket, és megpróbálta ő is etetni a kutyát. Persze dióhéjjal, meg mindennel. Ezzel elvoltak hármasban 5-10 percig, de végül sírás lett a vége, mert Bence annyira anyu és Lulu közé állt dióosztás közben, hogy Lulu gondolt egyet, és átszökkent Bencén:) És valahogy felborította:) Persze nem ütötte be magát, de valószínűleg megijedt. Kicsi pocok:)

Este fürdéskor megint pocok volt. Odaadtam neki a fogkefét, miután beraktam a kádba, ő meg egyből letámadta vele a számat... Ezen kívül 2-3 napja új felfedezettje van: a köldöke! Idáig csak a kuki volt érdekes, de már a köldökét is nyomogatja:) Felváltva foglalkozik a két érdekességgel:))

Aztán bedobtam az ágyba, jó fáradt volt a séta után, de azért persze még mindig nem alszik... Úgy aránylag csendben elvan, de azért már kidőlhetne:)

Holnap pedig megyünk angolra! :))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr335518401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása