Hi!

Nagy hírrel kezdek: átaludta az éjszakát!!! Azt már tegnap is írtam, hogy milyen ügyesen elaludt, és ezt az alvást egészen 1/4 8-ig folytatta! Reggeli után még 8-ig pihengélt (aludt) egy kicsit, és csak utána kelt fel.

Délelőtt ragyogó idő volt, úgyhogy leszaladtam vele, mert féltem, hogy délutánra esni fog. Ma megint az a borzasztó sétálás volt rajta, amikor mindegy, hogy merre, csak az ellenkező irányba... Összefutottunk Merciékkel is. Azaz Merci és Norina + Nóri és Zsófi baba. Én úgy látom, hogy Norina odáig van Bencéért:))) Merci szerint is, főleg, hogy Bencét már felismeri. Nem ismer túl sok babát. Ahogy meglátja Bencét, már hadonászik is a kezével, előredől, csapkodja a babakocsit, és majd' kigúvad a keze:) Ha Bence odamegy, akkor próbálja megfogni. Ha elmegy, akkor meg hajol ki minden irányból a babakocsiból, hogy rálásson a fiamra:))) De ma édik voltak, mert Bence is megy oda hozzá, de nem engedi, hogy Norina elérje. Ma viszont megfogták egymás kezét:) Meg Norina Bencéét:) És utána megpróbálta bekapni Bence ujját, hogy megrágcsálja:)) Utána Bence próbálta beledugni az ujját Norina szájába:)) Mókásak. A játszótérig nem jutottunk el, mert többet haladtunk hátra, mint előre. Úgyhogy amikor összefutottunk a lányokkal, akkor én is irányt változtattam, és Bence boldogan mehetett visszafelé:) Persze így is csomószor be kellett nyomnom a kocsiba, hogy rossz irányba halad. De ma nagyon mozgós kedvében volt, ma aztán nem jött oda délelőtt, hogy vegyem fel. Meg nem ült meg a kocsiban. Ha meg nem mentem utána, hanem haladtam tovább, és integettem vissza neki, hogy pá-pá, anya megy el, akkor ő is integetett vissza, majd ő is ment tovább a másik irányba:))) Nem zavartatja ám magát:)

Fél 12-re hazamentünk, evett, majd öltöztettem vissza, és toltam át anyuhoz. Mert ma ott aludt, hogy addig én be tudjak vásárolni ezt-azt (na jó, Reninek névnapi ajándékot:). És pont visszaértem, mire felkelt! Ami nem semmi, mert nem igyekeztem, viszont Bence fogta magát, és 2 órát aludt!! Majd kapott uzsit (anyu főzött neki tejbegrízt), és megint elmentünk sétálni. Mert se hidegfront, se eső nem volt. Csak napsütés, és dög meleg:) Most már nem szaladgált annyit, teljesen le volt fáradva a nagy alvásától:) Persze azért begyűjtött pár követ, faágat, bogyót, miegymást. Meg sétáltatta a kutyát:) Meg szaladt utána, meg menekült előle:) Tehát a szokásosak:)

Anyuéktól Reni vitt haza minket, mert beugrott (vett nekem egy könyvet, azt hozta el), úgyhogy ma nem gyalogoltam 5000 km-t, csak 4800-at:))

Este 8-ra ma is elaludt, ha nem is olyan pompásan, mint tegnap.

Kisebbik gyermekem szétrúgja a hasam, de már megfordult tutira, mert nem befelé. Sőt, a napokban már nem csak oldalra (azaz baloldalon kilépett, az oldalamon, jobboldalt meg a csípőcsontomat (medencecsontomat) rugdosta), hanem kifelé is rúg! Vádligörcsöm még csak egyszer volt (utána beszedtem egy doboz Magne B6-ot, azóta sem volt), a derekam azért szokott esténként fájni, de mióta napi 1 kalciumos pezsgőtablettát megiszom, azóta nem vészes. Más bajom nincs.

És még végezetül egy személyes hír: jövő héttől iskolás leszek! Nekiugrok a másoddiplomának (most nem tudom mi neve - felnőttképzés?), és minden szombaton - egész nap - suliban leszek. A részletek a babák miatt még nincsenek kidolgozva:) A finanszírozás se teljesen:) De régebben is minden nő GYED alatt ment diplomázni, mert akkor ingyenes volt, úgyhogy már sokan megoldották ezt előttem, én is megoldom majd valahogy. Már a baba részét.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr655518399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása