Medellin 2008.08.23. 20:23

Névnap

Hi!

Tegnap nem működött a freeblog oldal, úgyhogy most gyorsan 2 napi adagot 'körmölök', utána viszont csak egy hét múlva jelentkezem megint, mert holnap meglépünk Budapestről 1 hétre:))

Kezdem akkor a tegnap reggellel, vérvétel. Legalább megtudtam, hogy miért nem lehet otthon meginni a löttyöt, miért ott kell. Mert megint vettek vért előtte is!! Most komolyan! Vesznek egyik reggel éhgyomorra, majd másik nap is?? Tuti sokat tud változni az éhgyomri vércukor értékem egy nap alatt... Teljesen meglepő módon másnap is 4,1 lett. Ezért érdemes volt két nap is 6-kor kelnem, 2 nap is elpasszolni estére a kis csöppemet, és 3 döfést is beszerezni a karomba. A lötty nem volt olyan szar, bár szerintem múltkor sem. Nem tudom miért írja mindegyik fórumban az összes kismama, hogy undorító, és összeragad tőle mindene, és hányingere lesz tőle. És a hozzáadott citromlével elviselhető csak valamennyire. Olyannyira pazar volt a lötty, hogy még fél 10-kor is nagyon jól elvoltam éhgyomorra, mert nem süllyedt sehová a vércukorszintem:)

Utána szaladtam Líviáékhoz Bencéért, aki állítólag 9-ig aludt! Onnan mentünk anyuékhoz, és Bence fel lett köszöntve Reniék által. Kapott fürdőszobai szettet. Ilyen csempére tapasztható cuccok, amin keresztül kell folyatni a vizet, és akkor vízkerekek pörögnek, meg ilyenek:) Nagyitól pedig kapott egy jó nagy, puha takarót, hogy jön az ősz, meg a tél! Meg fürdőpelust is kapott, mert megyünk nyaralni:)

Alvás után elmentünk vele vásárolni, és kapott még ajándékokat névnapjára aputól. Kapott egy szandált (erről nem lóg le a lábujja semmiképp - 22-es amúgy), egy farmert, egy hosszúujjas pólót és egy pizsit. Vagyis ilyen egybeszabott kezeslábas (lábnál lyukas, azaz ott kilóg a lábfeje). Ez is már az őszi-téli időszakra kell. Néztünk nekem is ruhát, de nem volt:( 2 jót is próbáltam ,de pont az én méretemen nem volt egyikből sem! Volt kisebb, nagyobb, csak épp 42-es nem. Most épp annyi a méretem. A 9. hónap végére megint el fogom érni a fantasztikus 44-est:(( Tutira:( Már így is elég neccesek a 40-esek is. Úgyhogy még mindig nem tudom, hogy miben megyek osztálytalálkozóra, de talán Balcsin látok majd valami jó boltot...:)

Este szintén nagy esemény volt! Lenyírtam a nagy loboncait! Mert már nagyon hosszú volt, elöl majdnem a szemébe lógott, oldalt a fülére, hátul meg...:) És nagyon csini lett! Persze alig vágtam belőle, max. 1 centiket! Fürdés közben. Néha-néha elkaptam egy tincset, amikor mással volt elfoglalva, és akkor lecsippentettem belőle:)) Ma folytattam. Úgy látszik ez több napos procedúra, mire minden tincséhez hozzáférek:) És sokkal jobban néz ki, mint amikor fodrászhoz vittem! Mert nem rövid, meg szabályos, hanem abszolút nem látszik rajta, hogy olló érte:) Csak konszolidáltabb a feje:) Úgyhogy rájöttem, hogy nem fogom én fodrászhoz vinni, sokkal jobb hajat csinálok neki! És Líviától s kaptam hajvágós könyvet (babáknak), csak meg kell várnom, míg kicsit idősebb lesz, megérti a dolgot, és ül egyhelyben:) És akkor frizurát is vágok majd neki! :)

Az éjszakánk pocsék volt. Biztos a front miatt. Kb. óránként keltem fel hozzá, végül hajnali 7 körül be is költöztem hozzá, mert untam a mászkálást. így végül 9-ig aludt legalább. Délelőtt elég nyűgös volt, mert senki nem foglalkozott vele, mindketten az olimpiát néztük:) De az utolsó szám alatt már átmenünk anyuékhoz, mert kezelhetetlen volt a gyerek:)

Délután eléggé kivoltam már, fájt a hasam, meg minden, úgyhogy eltűntem olvasni, anyu pedig teljesen átvette a gyereket, aki észre sem vette, hogy a házban vagyok:) Képzeljétek, egy hangja nem volt! Se hiszti, se rendetlenkedés, semmi! Néha vígan kacagott!! Szépen ment anyuval fagyit gyártani, meg ki a kertbe, meg mosogatni, és elvolt, mint egy angyalka! Bár anyu és Lívia is mindig mondja, hogy Bence nagyon rendes volt, semmi gond nem volt vele. Én meg mindig arra gondolok, hogy biztos nem akarnak semmi rosszat mondani az unokájukra:) És akkor sem mondanák, hogy milyen hisztis, meg nyűgös volt, ha tényleg az lett volna:) De nem! Tényleg úgy viselkedett, mint egy angyal, és kénytelen voltam megint rájönni, hogy csak akkor rossz, és hisztis, ha a közelben vagyok:) Mert anyát kell túráztatni, feladatok elé állítani, és vele kell megharcolni mindenért:) A nagyikkal lehet rendesen viselkedni, lényegében nem rajtuk múlnak a dolgok:) Anyával kell a határokat tisztázni:) Honnan van ennyi esze egy ilyen kis embernek?

Este nélkülem aludt el. Nem túl hamar, de hisztik nélkül. Holnap még megnézzük a vízilabdát, utána megyünk Sukoróra. És hétfőn onnan megyünk tovább Tihanyba. Ahonnan jövő szombaton jövünk haza. Akkor majd beszámolok megint, hogy sikerült szar időt kifognunk a nyaralásra, nem tudtunk strandolni, amikor meg igen, akkor meg fázott a gyerek igazából:))) De azért jó lesz! Van más program is, mint a strand. Állítólag gyönyörű a központ is, úgyhogy majd sokat sétálunk!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr805518359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása