Hi!

Ma is hasonló volt az alvás, mint tegnap. Egy nyikkanás nélkül aludt valameddig, akkor felkelt, majd' egy órát ugráltam ki-be az ágyból, mire visszaaludt, majd megint horpasztott 3/4 7-ig. Tehát megint csak egyszer kellett felkelnem hozzá:)) 3/4 7-kor viszont nem ugrált még, meg tejet sem kért, úgyhogy gondolta egyet, és visszaaltattam. Főleg, hogy apa is aludt még. Nem is ellenkezett, csak a szokásos alvás előtti nyűglődés ment. De 3/4 8-ra már tuti aludt:) Utána meg apát kellett volna altatni, meg ő meg fel akart kelni 1/2 9-kor, én meg ezt nem akartam, hogy ne hangoskodjon, mert alszik a gyerek:) De nehéz ágyban tartani ezeket a pasikat! Bencus majdnem 1/4 10-ig aludt végül!!

1/2 11 körül lementünk. Mostanában a játszótér csak egy végállomás, ahonnan indulunk vissza igen hamar:) A fő játékidő a parkolóban van, ahol rohangál fel-alá:) Járdáról fel-le:) És már cifrázza is! Megtanult lábujjhegyen járni a napokban. Tehát hol toporog, hol magas lábemelés (menetelés) van, hol pedig lábujjhegyen tipeg, mint egy kis balerina:) Főleg, hogy az egyensúly miatta a kis karjait is felemeli:)) Nagyon mókás:) Játszótérre megint kb. negyed óra jutott, addig főleg csúszdázott. Nem voltak lent sokan, csak 3 baba. Mindegyik apával. Megbeszélték, hogy az asszonyok takarítanak, meg főznek épp.:) Meg jött még egy (felügyelő)nő 5-6 nagyobb gyerekkel, akik nem néztek ki túl bizalomgerjesztően. Nem kérdeztem rá, de tudom, hogy a nevelőotthonból hozta ki őket egy kicsit. még sosem láttam a játszótéren nevelőotthonos csapatot felügyelővel:) Igaz, nekik is van saját játszóterük, meg két közelebbi játszótér is, az ő korosztályuknak. Nem is tudom miért ide jöttek a baba-játszótérre. Ez kimondottan 6 éves korig van. Mondjuk nem zavartak sok vizet, mert csak pár baba volt lent. Meg nagyon tisztelettudók is voltak a nővel szemben, pedig nem egy félelmetes sárkány volt, hanem egy kedves nő:) Ja, ez csak azért olyan nagy szó, mert a nevelőotthonosok magatartása az általában minden, csak nem jó. Itt ráadásul az 5-6 gyerek közül legalább 2 cigány volt. És még azok is nagyon rendesek voltak. Nem hiába az egyik legjobb az őrmezei nevelőotthon ha nem a legjobb. Nekem is mindig volt itt 2-3 intézetis osztálytársam, és teljesen normálisak voltak. Jártunk is be hozzájuk akár. Külön lakrészek vannak bent. Pl .,az egyik osztálytársam úgy lakott, hogy egy lakrész, 3 szobával, fürdővel, konyhával, nappalival. Itt a testvéreivel lakott nagyrészt. Azt hiszem max. 6 gyerek/lakrész van, és arra jut egy nevelő. És még zsebpénzt is kapnak! (Vagyis akkor ők - igen rég - kaptak.)

Na, jól eltértem Bencétől:) 1/2 12 körül mentünk haza, mert ma ugye ünnepnap van ,tehát nincs ételfutár. Ma főznöm kellett:) Ebéd után még kicsit játszott, majd 3/4 1-től 3/4 3-ig aludt!! Bő 2 órát! Odáig voltam:)

Délután sokáig nem mentünk sehová, mert 50 fok volt lent. Ellenben iszonyat nagyot játszott az ágyon:) Nekiugrott a párnának, takarónak, csúszott, mászott, hempergett, meg sokat bukfencezett a segítségemmel:) Komolyan vagy fél óráig tobzódott az ágyon:)) Fél 5 körül mentünk le megint, de most babakocsi nélkül. Úgyhogy volt alkalmam a karomban is cipelni:) Mondjuk erre akkor is van alkalom, ha a másik kezemmel a kocsiját tolom... Volt egy iszonyat hiszti. Le akart menni a járdáról az úttestre, én meg nem engedtem! Egyszer sem. Fetrengett a járda szélén, és üvöltött. Ha elvittem karban messzebb (miközben üvöltött), akkor egyből szaladt vissza az úttesthez amint letettem, mert mi az, hogy ő ott nem mehet le. nem tudom, hogy mikor lesz elég érett ahhoz, hogy megtanulja, hogy az úttestre nem mehet le. Ami meg még jobb csavarás az ügyben, hogy közben a parkolónál lemehet... Mikor fogja érteni a különbséget, hogy miért mehet le az egyik helyen, míg a másikon nem. Vagyis a parkolónál is körül kell majd néznie, mielőtt lemegy, de az akkor is más. Ehhez csak fel kéne fognia az úttest és parkoló, illetve miért szabad az egyik helyen, a másikon meg nem témát. Arra nem is térek ki, hogy pl. a Mikes végig út, ahol babakocsit tolnak az emberek, kutyát sétáltatnak, és ki van téve az utca végén tábla, hogy lakóövezet gyerekkel, labdával, mindennel. Most nem emlékszem pontosan, hogy miként jelöli a tábla. Ezt is meg kéne majd tanulnia, hogy ilyen utcában szabad, míg másmilyenben nem... Még várnom kell jó pár hónapot.. Vagy évet...

1/4 7-kor átvittem anyuékhoz, ma ott alszik, mert én hajnalban megyek a terheléses vércukorvizsgálatra. Éljen.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr335518357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása