Hi!

Még mindig nem tökéletes az éjszakánk. Pedig amúgy jól hangzana: este nem kelt egyszer sem, éjfél után egyszer, majd 1/4 8-kor kellett végül kiszedni. A dolog szépséghibája, hogy az egyszeri felkelése egy óráig tartott:) Úgyhogy bár csak egyszer kellett nekem is felkelnem (ritkán van ilyen), egy órácskát ébren is maradhattam. Ami igen szórakoztató 1/4 2 és 1/4 3 között...

Emellett jó volt a kedve délelőtt; takarítottunk is kicsit. Azaz porszívózott:) És milyen sokáig el tud játszani egy szoba közepén álló porszívóval!! (Persze akkor már nincs 220-ba dugva.) Lehet húzogatni a zsinórját, lehet a kerekét tekerni, stb.:)

Aztán kicsit le is mentünk még 11-kor. Nem volt hisztis, úgyhogy ma kihagytam a délelőtti fektetést. Lent rohangált bő fél órát (járdáról le, járdára fel), majd még elmentünk a játszótérig. Oda már kocsival, mert addigra elfáradt. Dagadt tehén megint alkotott. Még sosem láttam dohányozni, de ma igen! A játszótéren. Ahová ki is van írva, hogy dohányozni tilos. Fogadok, ha ő nem bagózna, más meg igen, akkor kb. jó, hogy nem vágná pofán az illetőt, miközben melegebb éghajlatokra küldi nagy ordibálások közepette... Hihetetlenül borzalmas egy nőszemély. Azt már ugye meg sem említem, hogy egy 8 hetes baba mellett dohányozni.... Akit nyilván még javában szoptat is... Vannak amúgy dohányos anyukák is, a játszótéren is, meg az ismeretségi körömben is. De azok kimennek a játszótér elé, ha rá akarnak gyújtani. Meg otthon is a konyhában, nem a gyerekszobában (jó, gondolom dagadt tehén se bagózik a gyerekszobában). De viszont az előbbiek nem szoptatnak már. Mindig meglep ez a nő, hogy még tud mélyebbre süllyedni a szememben. Nem semmi:)

Bence csúszott párat, de aztán mentünk is haza. Nem volt túl virgonc, inkább én kellettem neki:) Amúgy meg délre haza is akartam érni vele ebédre. Jaj, nagyon édi volt. Ült az ölemben, és evett. Nem mocorgott, nem csinált semmit, csak ült, kapaszkodott belém, és automatikusan tátotta száját:))) Aztán egyszer nem, úgyhogy úgy döntöttem, hogy ennyi volt az ebéd. Utána vittem aludni. Felkaptam, ő meg ráhajtotta a fejét a vállamra, és odatapadt!:)) Komolyan, míg be nem tettem az ágyába, addig ott feküdt:) Majd ágyba tettem, és már aludt is:))) a kis csöppem ennyire álmos volt! És mégsem volt hiszti, meg nyüszítés! Szépen levegőzött egyet, evett, majd aludt:)

Alvás után vittem anyuhoz, én meg mentem fogorvoshoz (kiesett egy tömésem). 3/4 3-kor mentem el, és 6-ra értem vissza.. De Bence édi volt állítólag:) És pucér:) Úgy is vittem haza, csupasz fenékkel:) És fürdetésig nem pisilt sehova!

Cserébe ma nem akart fürdeni... Úgyhogy kb. lelötyköltem a hátát, míg ott lógott a nyakamon nyüszítve, és el nem engedett volna:) A lába meg félig kint volt már a kádból:) Utána meg nem akart apa ölében zenét hallgatni, míg kaját melegítek neki... Szerintem már éhes lehetett. Talán.

Aztán még egy ideig ugrált az ágyban, meg nyűglődött, de végül pontban 8-ra szépen elaludt:) holnap ünnepnap, de mi ugyanúgy kora hajnalban kelünk... apa is, de szerintem még nem is sejti:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr565518356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása