Hi!

Lehet, hogy a front miatt, de ma baromi szarul aludt a kis gyöngyöm. Legalább 4-szer fel kellett kelnem hozzá, kaki is volt megint, és reggel 8-ra már rég ott kukorékolt az én ágyamban, nem óhajtott tovább aludni. Sőt, ma fél 7-kor reggelizett...

Délelőtt nagyon-nagyon nyűgös volt. Szerintem álmos is volt (bár nem akart aludni, pedig lefektettem délelőtt), unatkozott is talán, vagy egyéb bajai voltak a front miatt. Esetleg még a foga jön, vagy az alfele fáj, ami erősen piros lett az éjszakai kaki miatt. Úgyhogy nagyon jól elleszek ezekkel a bizonytalan tippekkel, míg nem tud beszélni...:)

Hogy eltereljem a bajairól a figyelmet, lementünk levegőzni egyet. Amikor készülődtünk, akkor még nem esett, mire leértünk, addigra igen..): Bár csak szitált, meg el is állt, úgyhogy maradtunk lent. Ez volt az első alkalom, hogy ilyen időben mentünk le! De úgy gondoltam, hogy gyúrni kell az őszre, akkor is le fogunk járni nyilván:)) Kis csöppem imádta ezt az időjárást!! Azt mondjuk eleve tudom, hogy a meleget nem bírja... Az összes pocsolyába belement, toporzékolt benne, leguggolt, a kezével pacsált, 2-szer véletlenül beleült... 5 perc/pocsolya átlaggal haladtunk:) A legfontosabb, amit leszűrtem az esetből: sürgősen gumicsizmára, és vízhatlan nadrágra/dzsekire van szükségünk:)

Anyám azt mondta, hogy mi sosem csináltunk ilyet, meg valószínűleg nem is engedte volna; Süvi meg azt mondta, hogy elkényeztetem ezt a gyereket... Hát én nem így látom. Szerintem nagyon nagy élmény egy gyereknek a pocsolyákban ugrándozni! Jobb bármilyen játszótéri játéknál. Csak azért nincs nekik engedélyezve, mert a szülő saját magára gondol csak. Hogy akkor neki mosni kell megint, meg koszos lesz a gyerek, meg átázik a cipője, stb. Tehát nem azért nem engedi, mert az a gyereknek rossz, hanem azért, mert neki így jó. Abban nincs semmi poén, hogy egy gyerek búsan hazamegy, hogy egy pocsolyába se ugorhatott bele, mert az anyja megtiltotta (hogy ne legyen koszos a ruha pl...) Szerintem nem áll arányban a koszos ruha - boldog baba dolog. Nekem egy koszos, ám boldog babám legyen! Én legalábbis így gondolom, és így nevelem. Más meg úgy, ahogy akarja. De az én gyermekem tuti boldogabban fog felnőni, mint az ővé:P És nem hinném, hogy ezzel elkapatom...

Anyu ma hozott át nekünk ebédet, mert ugye hétvége van, és akkor ott szoktunk enni, de mivel vendégek mentek hozzájuk, ezért mi nem mentünk át. Bence boldogan ette a finom gyümölcslevest, az nagyon-nagyon ízlett neki! A spenót is, de főleg a leves:) Utána alvás volt, majdnem 2 órát aludt!

Délután megint lementünk. Ennek nagy része fakultatív program volt, azaz arra mentünk, és azt csináltuk, ami neki tetszett. Általában a járdaszegélyeknél voltunk leakadva (parkolók felé nézők, azaz ott nem jár kocsi). Fel-le. Ez azzal cifrázva, hogy az 'úton' is át kellett szaladnia minden esetben, és váltogatta a két oldalon lévő szegélyt... Néha csak fel-alá masírozott. Esetleg leveleket kergetett a szélben:) Én néha már leültem, és csak néztem, ahogy teszi meg a kilométereket pár négyzetméteren fel-alá:)) Végül eljutottunk a játszótérre is, de ott már nem voltunk sokat - fáradt volt. Lent volt az a nő, akiről mondta, hogy milyen szörnyen beszél a gyerekeivel. Megtudtam, hogy lányt szerettek volna, erre két fiúk született. Lehet ezért ilyen? A kisbaba pedig most lesz 8 hetes. Mondtam én, hogy apró! :)

Ma megint habfürdőt gyártottam neki, meg délután kétszer is volt uzsi (egyszer lemenés előtt, egyszer meg utána), és megint hamar bedugtam az ágyba, mert sokat ásítozott. Majdnem egy órába telt, míg elaludt, de nagyrészt csak gagyogott az ágyában. Aztán nyűgös is lett később, kicsit bent is voltam vele, de 1/4 9 körül elaludt. Úgyhogy nem rossz! :)

Holnap már megyünk anyuékhoz.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr255518346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása