Hi!

Ma éjszaka csak egyszer kellett felkelnem hozzá, pont miután lefeküdtem aludni:) Aztán kiderült, hogy bekakilt! Pedig éjszaka nem szokott:)

Tízórai után lementünk a játszótérre, és kivételesen nem lettünk koszosak, még zuhanyoznunk sem kellett:)) Volt lent egy baba, Balázs. Kérdeztem a nagypapáját, hogy mennyi idős. Ugyanis nagyon ügyesen szaladgált, de még nem beszélt semmit + kisebb is volt Bencénél. Meg vékonyabb. Meg úgy minden tekintetben mindene kisebb. De szaladgált. Úgyhogy nem tudtam eldönteni, hogy Bencénél mennyivel lehet idősebb (mert vékonyka volt, nem volt már rajta babaháj, úgyhogy gondoltam idősebb), és kiderült, hogy most októberben lesz 2 éves! Ezen azért meglepődtem, mert fél évvel idősebb Bencénél, és jóval kisebb!

Nem is említettem, hogy Bence szőrösödik:) Na nem nagyon, de a lábán, karján és a kukijánál is már látszódnak kis szőrszálak. Vagy pihék. Meg is lepődtem, hogy már ilyenkor szőrösödnek a babák? Aztán ma láttam a játszótéren egy 5 éves kislányt, és szőrösebb volt a lába, mint nekem bármikor életemben:)) (Mondjuk a haja is 3-szor annyi, mint Dórié, ami már nagy szó!) És kezdetleges bajsza is volt. És ma Merci is mondta, hogy ő is látott Norinán kis szőröcskéket. Pedig ő 5-6 hónapos. Úgyhogy ezek szerint normális már ilyen korban:)

Ebéd után meglepően hamar le kellett fektetni, 3/4 1-kor már aludt! És 1/2 3-kor kelt fel, úgyhogy az is pazar volt. Uzsi után megint lementünk a játszótérre. Kevesen voltak, úgyhogy pár galamb odamerészkedett a kúthoz inni. Bence elbűvölten bámulta őket, ment utánuk, és mindig nagyon megijedt, amikor a galambok felreppentek:)) Mindig megtorpant ilyenkor, és felkapta a kis kezeit:) Gondolom nem számított rá, hogy az a földön mászkáló állat simán elhagyhatja a talajt, miután kétszeresére nő (szárnyak kitárulnak, ugye:))) És ha a galamb megállt, akkor ő is, és tisztes távolságból figyelte:) Egyszer engem is odarángatott:)) Úgy tuti biztonságosabb madarat nézni:))

Amúgy végig kevesen voltak lent, csak 3 6-7 év körüli kislány. Őket követte egy darabig, de aztán elunta magát szerintem. Odatolta a babakocsiját a kijárathoz, és próbálta nyitogatni az ajtót. Ezt én úgy vettem, hogy unatkozik már itt, nincs semmi esemény, lépjünk le:)) Kicsit még eltoltam a Mikes felé, mert nem akartam még hazamenni vele. Úgyhogy másfél órát voltunk lent végül. Itthon még kicsit elvolt, utána már fél 7-kor vittem fürdeni, mert nyűgösnek tűnt. Mivel ez túl korai időpont volt, úgy döntöttem, hogy akkor a fürdés idejét kell meghosszabbítani:) Ezért készítettem neki habfürdőt! Nem ez volt az első alkalom, de az első két alkalommal megpróbálta megenni a habot, úgyhogy egy időre letettem erről a mókáról. Tetszett neki nagyon, majdnem 7-ig a kádban maradt. 1/4 8 - 1/2 8 között már ágyba is tettem, és 8-kor már aludt. Előtte még kicsit dumált, de nem zavarta, hogy ágyba lett téve. Nem tudom, hogy ma mi ez a sok alvás, ráadásul rendes időben, de nagyon örülök neki:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr505518344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása