Medellin 2008.07.11. 21:31

Megjöttünk!

Hi!

Hazatértünk Lipótról, készítettünk sok képet! :)

Akkor talán kezdem az első napon. Az út olyan volt, amilyen. Szerintem Bence többet hisztizett, mint a 10 órás olaszországi út alatt. Bár tény, hogy senki nem ült hátul őt szórakoztatni. Amikor már lejöttünk az autópályáról, akkor az apja egyszer rárivalt, hogy fogja már be a száját, és láss csodát: a szállásig csendben nézelődött! :))

A szállás is olyan volt, amilyen, ami ennyi pénzért elvárható. A telek hátsó részében már a csatorna volt (nem szennyvíz, hanem Duna-holtág), úgyhogy annyi szúnyogunk, meg egyéb rovarunk volt, hogy az oldal kevés lenne azt részletezni... Bencének csak az arca egyik oldalán van 7 szúnyogcsípés... Pedig vettünk spray-t is szúnyogok ellen, de a gyerek fejébe csak nem fújom bele... Meg rá se kenem, mert nyálas, meg dörgöli a kezét bele, meg a szájába, meg alváskor hempereg, aztán a spray meg mérgező ugyebár. Bár ma tusfürdőt evett. Nem ízlett neki.

Volt egy hatalmas kertünk, és mi voltunk az egyetlen lakók, úgyhogy Bence szabadon garázdálkodhatott. Imádott az utcán is lófrálni! Forgalom az nem volt, úgyhogy szabadjára volt engedve. Annyit sétáltunk, hogy néha már én vittem be, mert fáradt voltam:) Aztán kis pihenő után megint mehetett ki a lakásból. (Ami sötét volt és hideg, ami 45 fokban tökéletes. Kár, hogy esett, fújt a szél, meg hűvös volt kint is ebben a pár napban...:(

Voltunk strandon aznap, amikor nem esett, aránylag sütött a nap, de fújt a szél. A babamedencében jól elvolt, csúszdáztunk, meg átmentünk a gyerekmedencébe is, bár ott nem ért le a lába. Persze az úszógumijával volt. Ott egy kislány húzgálta körbe a vízben, és Bence igen élvezte:)) Utána átmentem vele az élménymedencébe, de ott nem volt hajlandó beülni az úszógumiba, csak az ölemben volt hajlandó ülni. Nagyon édi volt:)) De amikor kijöttünk a vízből... Életemben először láttam fázni a gyermekemet!! Csupa libabőr volt, pedig jól bebugyoláltam a törcsibe. Csak a karjai lógtak ki kb. És meg akartam etetni egy kis bébidesszerttel, és remegett a kis szája, ahogy mindig nyitotta ki!! Így fázott! A hülye szél miatt. Nem is mentünk ki többet a strandra.

Kajálási lehetőség se volt túl sok. 3 hely. Ebből egy iszonyat drága, 1 olyan, ami be volt zárva amikor menni akartunk, és egy ahol ettünk:) Bence mindig fel-alá mászkált a kajáldában ,de szerencsére senkit nem zavart:)) Csak akkor ült meg végre az ölemben, amikor meghozták az ebédet:)) Sajnos csak húsfélék voltak, azt meg ugye nem nagyon tudja enni, mert nem tudja elrágni. Főzelék, meg tészta nem volt az étlapon. Harmadik napon végül rendeltünk pizzát Darnózseliből. Vagy Hédervárról? Kaptunk szórólapot a pacáktól, aki vezette a helyet, ahol laktunk.

Egyik nap átmentünk Győrbe is. Kicsit megtologattuk Bencét. Meg kicsaptuk legelni a Rába-szigetre. Azt hiszem az a sziget neve a Kettős-híd alatt. És vettünk neki szuper cipőt is!!! Teljesen véletlenül szembejött egy cipőbolt, és ki volt téve az ajtóba egy halom akciós vászoncipő! Mindig panaszkodok, hogy nem látok sehol. Itt 1.500 Ft volt darabja! Azaz a párja:) 21-est kapott, ami jó rá, bár csak erre a szezonra. Sajnos 22-es volt azokból, amiket kinéztem (2 féle), de 1.500-ért ott hagyom a 21-est! Ha csak 2-3 hónapig jó rá, akkor sem! Főleg, hogy csak szandált vittünk a nyaralásra, aztán nem is volt olyan jó idő hozzá. A zokni+szandál kombó se volt túl jó, mert fekete lett a zokni orra 10 perc alatt... Még azt hozzátenném az úthoz, hogy éjszaka sokat aludt, de míg átmentünk Győrbe (fél óra), azalatt is sikerült elaludnia:))

Sajnos az éjszakák nem voltak túl jók, mert nem volt Bencének külön szobája, lényegében a nappaliban aludt. Nem fért be az ágya a hálónkba. Este viszont mi a nappaliban voltunk és néztük a tv-t. Kb. mínusz hangerővel. És csütörtök délután kiégett az égő a konyhában, pedig az volt az éjszakai világítás. Ugyanis olyan vaksötét volt a lakásban éjjel, hogy a gyerekig nem találtam volna ki, nemhogy cumit keressek neki pl... Úgyhogy azért voltak kényelmetlenségek is:)

Most utolsó éjszaka bő 14 órát aludt!!! Délelőtt ugye aludt egyet Győr fele, úgyhogy délután nem akart aludni, később meg direkt nem raktam már le. 3/4 7-kor már aludt (egy üveg hideg tej után, mert elfogyott a gyufa, az öngyújtó pedig Süvinél volt, aki horgászott valamerre...), és reggel 9-kor kelt fel! (persze nem számítva bele az éjszakai felriadásokat.)

A lényeg, hogy Bence nagyon jól érezte magát, volt csomó helye rohangálni, voltak cicák (elég sok - kicsi, nagy, vemhes, mindenféle), kutyák, néhány csirke, de csak messziről láttuk őket + sok gólya, de őket nem látta. Sok kicsi gólya is volt a fészkekben:)

Ma hazafelé még elmentünk Tatára, mert családi összejövetel volt. Bence ott is jól érezte magát, mert Dominiknek volt csomó játéka (sok újdonság ugye), ettünk is sok finomat, meg kisétáltunk a tatai Öreg-tóhoz. Jól el is fáradt a kis csöppem:) Amikor elindultunk haza kb. 5 percen, és 2 km-n belül elaludt:) Egy hang nélkül, tátott a szájjal:)) Végigaludta a hazautat, de az Egér úton felkelt. Úgyhogy nem nekem kellett felkeltenem:) 40 percet aludt:)

Este még levittem a játszótérre 6-kor, bár még akkor is jó meleg volt. Tele volt még babákkal. Elkezdtem neki tanítani, hogy csúszás után nem a csúszdán mászunk vissza, hanem oldalt mászunk fel a lépcsőn. Néha már figyelembe is vette az útmutatásomat!! De csinált olyat is, hogy lesétált a lépcsőn a várból, hogy kis kerülővel a csúszda aljához jusson, ahol meg fel akart menni:))) Egy ismeretlen anyuka megkérdezte, hogy mennyi idő lesz a 2 gyerek közt. Csak így. Szerintem ez így nem illendő. Kicsit olyan "Mi közöd hozzá?" érzésem volt. Bence ma megint új dolgot alkotott. Ő tolta a babakocsit. Levágott egy szép hisztit, amikor betettem a kocsiba, hogy megyünk haza. Kivettem, hogy akkor még maradunk, ha nem fáradt, erre elkapta a kocsit, és nekilátott tolni:))) Én suttyomban kormányoztam, úgyhogy kijutottunk a játszótérről:))) Kis elakadásokkal, hisztikkel és végül kocsiba ültetéssel, kb. fél óra alatt haza is értünk:))) Pedig van vagy 200 méter a játszótér! :)))

Holnap valószínűleg egész nap a medencében fogunk ülni (hát persze, mert Bence meg is marad egy helyen hosszabb távon....), mert 70 fok lesz.

Ja! Megjött a héten az AFP eredményem. Kicsit alacsony (0,6), mint Bencénél is volt, úgyhogy megint javasolták a genetikust. Az asszisztens adott két nevet, meg egy számot. Lehet, hogy jövő héten rácsörgök az egyikre. Egy telefon elől azért még nem zárkózom el:)

A képeket mindjárt feltöltöm, és megadom az elérhetőséget!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.