Hi!

Az első képek még itthon készültek. Pl. amikor elaludt mellettem:) Régebben készült, írtam már róla:) Van egy-két kép arról, amikor bemászik az ágyneműtartóba:)

A  ágyas kép már Lipóton készült:) Amikor nem akart aludni, ott ugrált az ágyban, és amikor valaki odament, akkor hangos kacagások közt belevetette magát a sarokba, a hátára fordult, és vigyorogva várta a támadást:)) Azaz játszott alvás helyett:))

Van sok kép arról, hogy apa horgászik, meg sok a szállásról a kertről, az utcáról... De mivel v.mi 140 kép készült, ezért nem akartam nagyon szortírozgatni őket így este:))) És el sem forgattam őket egyesével, így lesznek benne fekvő képek:))

Csak feltöltöttem és nyomtam fel a netre:) Nézzétek el nekem:)

Tehát az elérhetőség: http://lipot.csikohal.fotoalbum.hu/

Felhasználónév: bence@bence.hu

Jelszó: bence

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr875518316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása