Hi!

Bencével ma délelőtt kimentünk az Obiba, hogy vegyek neki mintás fóliát ablakra, meg faliórát a konyhába. Hát, sajnos fél siker. Az óra megvan, fólia viszont nincs. Csak 2 mesefigurás volt. Azt hiszem a kis hableány volt az egyik (nem tudom, ez neki a hivatalos neve lenne-e, és ezen belül is melyik szót kéne nagybetűvel írnom....), a másik pedig Micimackó. Az előbbi kislányoknak való, a az utóbbi pedig tiltólistán van nálunk. Semmi Micimackós nem kerülhet lakáson belülre, mert férjuram úgy iszonyodik tőle, mint én a kertitörpéktől. Úgyhogy ez tiszteletben van tartva. Nem tudtok helyet, ahol lehet mindenféle mesés mintájú ablakfóliát kapni? Viszont cserébe láttam babás függönyöket, pedig azokra nem is számítottam! De azt egyedül nem merem megvenni, mert nem értek hozzá, úgyhogy arra majd viszem anyut is. Volt vagy 12 féle mesés függöny. Jó, ennek a fele lányoknak való, egy része tök fiús, volt pár Tapsi Hapsi-s, Garfield-os, ami semleges, de legjobban a kisoroszlán-kiselefánt kombó jött be, amik nem 'hivatalos' rajzfilmfigurák. Az alapszíne piros, narancssárga, de az nem baj, mert elüt a tapétától, meg a festéstől. Meg a tapétán is vannak piros katicák, meg virágok. Úgyhogy szerintem az jó lenne.

Napközben anyuéknál voltunk, de házon belül a szél miatt. Csak enni voltunk a teraszon ,de akkor meg Bence mindent módszeresen kidobált a teraszról, amit a kosárban talált. Ugye a szokásos kellékek a kertészkedéshez: papucs, kis kézi ásó, kis kézi gereblye, kesztyű, stb:) De leszedte a terítő nehezékét is ,ami ugye a terítő 4 sarkán lóg, hogy ne fújja le a szél, és azt is ledobálta. Meg úgy mindent, amit talált a teraszon, és kifért 2 rács között...:)

És tényleg napról-napra játékosabb! Ma a nagyapját pécézte ki! Apu ült a fotelban, Bence meg rohangált a fotel mögött, és fol apán jobb-, hol a bal oldalán bukkant fel:) Ilyenkor volt ugye a "kukucs", majd rohant át megint a másik oldalra:))) Néha cseles volt, mert elszaladt a fotel mögé, majd visszafordult, és megint ugyanott bukkant fel:) Pedig apám a másik oldalon várta:) Ezt a játékot is jó sok ideig űzte, kb. 1 km-t lefutott így:) De nem fáradt el:)

És annyira, de annyira édes volt már megint!!! Le is lett fotózva! Kiültünk a teraszra málnázni. Bence ült az ölemben velem szemben, és önállóan ette a málnát. Nem én tettem a szájába, hanem a kis ujjaival csipegette ő is ki, és tette a csöpp szájába:) Egy tálból málnáztunk. De nem is ez volt a legédesebb! Amikor talán úgy gondolta, hogy evett eleget, akkor elkezdte kicsipegetni a málnát a tálból, és gondosan belehelyezni az én számba!! :))) Nagy gonddal etetett:))) Szép óvatosan és ügyesen pakolta a málnát a számba:)) Hogy lehet valaki ennyire aranyos? Most tényleg!?! :))

5-6 körül már itthon voltunk, és terveztem, hogy 7-ig lemegyünk még a játszótérre. Szépen új pelenkát tettem rá, felöltöztettem, én is átöltöztem, majd kinéztem az erkélyre, hogy mi ez a felhősödés, hova tűnt a nap. Be volt borulva. Hirtelen ötlettől vezérelve kicsit nekiláttam gyomlálni a muskátlit, leszedni az elszáradt részeket, erre fél percen belül nekilátott esni az eső! Amikor éppen készen álltunk arra, hogy lemenjünk:( Persze alig esett 15-20 percet (se), de arra épp elég volt, hogy ne tudjunk a vizes játszótérre lemenni:(

Említettem, hogy nagyon a pakolós korszakába lépett? Két hely van, ahová imád pakolni. Az egyik a fiók. Vagyis 2 fiókról van szó, de mostanában az újabban felfedezettbe. Ma úgy telepakolta, hogy nem tudta betolni:) A DVD-k, meg CD-tartók közé (amik elfoglalják a fiókot) sikeresen bepakolt még kisautót (tegnap szereztük tankolásnál!!!), kézkrémet, fém dobozt, cumit, stb:))) Eléggé rend volt a szobában, amit tudott, azt belegyűrte a fiókba:))) A másik hely, ami nagyszerű hely a pakolásra, az az én szám! Bármi, ami akkora, hogy elférhet a számban, azt hozza, és tömi belém:)) Ha nem nyitom ki a szám ,akkor pedig nagy szakértelemmel és koncentrálások közepette, bedugja egy ujját az ajkaim közé, majd mint a kampót beakasztja, és már húzza is le a számat:) És el sem engedi, mi bele nem pakolta a zsinórját/kontaktlencsetartómat/játék kerekét stb. Utána záródhat a szám. De amint bezáródott, már túr is bele, hogy kihúzza a valamit. Majd ismét nekilát begyűrni. Amúgy jó játék:)

Ma fürdésnél már tényleg totál csődöt jelenthettem a nagyszerű ötletem terén. A csúszásgátlóra még csak rá se lép, ha beteszem a kádba, gondosan csak közé ,majd szépen felszedi őket, és kidobálja a kádból... És közben persze úgy jár-kel nagy óvatosan, hogy nehogy elcsússzon... Bravó:)

Most már több, mint fél órája ágyban van, remélem hamarosan elalszik (már háromszor jártam bent nála), mert mennék egy maratoni vasalásra...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr785518312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása