Medellin 2008.07.04. 20:09

Esti mókázás

Hi!

Ma reggel felkelt 8-kor, amikor hozták az ebédet:( Én viszont nem akartam még:) Nem is szálltam ki az ágyból még egy ideig:)) Délelőtt nem mentünk sehová, mert takarítottam. Olyan édes:) Mindig, amikor előveszem a porszívót, akkor nekilát tologatni, meg nyomogatni a bekapcsoló gombot:) Igaz akkor még be sincs dugva a 220-ba:) Ami 230, ha minden igaz:)

Takarítás után ebédeltünk egy nagyot. Kapott cumisüvegből levest, mert megőszülnék mire bekanalaznám + minden levesben úszna. Utána ettünk tojásos nokedlit, az is ízlett neki. És a kovászos ubimra is fájt a foga, pedig mondtam neki, hogy azt nem tudja elrágni... Utána pedig letettem aludni 1 körül, és aludt is egy bő órát.

Délután lementünk a játszótérre, mert Mercivel beszéltem, és mondta, hogy lent lesz. Bence nagyon huncut volt lent, nem is mászkált el a játszótéren, mindig ott sertepertélt a közelünkben. Mi meg ülhettünk és beszélgethettünk a padon, nem is kellett külön figyelni rá! Nagyon rendes volt! És édes! Megint tette a fejét, meg mókázott:) Csak rá kellett adni a szandálját végül, mert a fáról v.mi csúnya szúrós cuccok hullanak le, és többször belelépett, és akkor ált, és sírt. mármint nem sírt, csak jelzett, hogy valami nagyon nem finom. Úgyhogy leszedtem a pici talpáról minden odaragadt és szúródott dolgot, és kapott szandált. Merci meg hozott nekünk a pékségből perecet, úgyhogy a fejünket is tömhettük:) Nem mintha rá lennénk szorulva (már a súlyunkat tekintve), de azért kedves gesztus tőle:)

Utána apával mentünk el vásárolgatni. Pl. Bencének ma olyan nagyszerűen ment a hasa (nem hasmenés, híg széklet - ahogy a védőnő mondaná), hogy kb. 5 pelenkát cserélhettem csak emiatt. És ez napok óta megy így (valószínűleg a barack mellékhatása), úgyhogy dupla annyi pelenkát használtunk, mint általában. Úgyhogy a hétvégi bevásárlásig nem tartott ki a pelus, el kellett menni venni. De konkrétan úgy, hogy játszótér előtt adtam rá az utolsó fellelhető darabot:) Utána Tescoban megvettük a csomagot, és már rohantam is Bencével a pelenkázóba:) Akartunk menni Obiba is, megvenni az órát és a fóliát, de kiderült, hogy Budaörsnél nincs Obi. Mert ma hiába próbáltam elérni az Obi honlapját, nem lehetett. Szórólapom meg nem volt, úgyhogy csak tippeltem, hogy biztos valahol ott van a többi közt az autópálya mentén:) Persze nem, úgyhogy kocsikáztunk egyet, és Obiba holnap délelőtt megyünk:) Renitől megtudtam, hogy Savoya park. Mármint a hozzám legközelebb eső:)

Este Bence megint nagyon mókás volt:) Fürdéskor megint felszedte az összes csúszásgátlót a kád aljáról, majd kidobálta őket a kádból. Na de fürdés után! Hogy mit kacagott, futkosott a lakásban! Elnézést: trappolt! Én most nem voltam a játék résztvevője, apjával akart játszani:) Azzal kezdte, hogy amikor apa hazaért (ő még kiment a Camponába is), akkor bement hozzá röhögni. Konkrétan megállt Süvi előtt a szoba ajtajában, és kacagott, meg hasonló bolondságokat csinált. Kiprovokált egy fogócskát. Visongva, kacagva menekült az apja elől, és kb. 100-szor megtették a nappali-konyha távot, ahol én épp tejet forraltam. Később meg hűtöttem...:) És Bence ezt főleg a jobb láb emel-lecsap technikával tette. Amikor apja is utánozta, és ketten trappoltak, akkor már konkrétan majd' megszakadt a röhögéstől.:))) Nagyon édesek voltak:) Csak eléggé felpörgött állapotban tettem ágyba, így 40 perce óbégat a szobájában, de még mindig nem alszik...:((

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr325518311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása