Medellin 2008.06.15. 21:20

Sűrű nap

Hi!

Ez szörnyű. Hajnali fél 6 körül arra kelek, hogy Bence nyüszög valamit. Nem sír, esélyes, hogy visszaalhat, de azért inkább bementem hozzá. Adtam neki vizet, és mivel a pelenka igen puffos volt, egy gyors csere mellett döntöttem. És akkor ért megint a kellemetlen meglepetés, hogy az egész pelenka tele van kakival. De teljesen teli. 3 napi adagot tett bele. És úgy fájt a feneke, hogy nem engedte se letörölni, se bekenni:( Óvatosan érintgettem a rongyot hozzá, a krémezés meg pöttyönként ment. 1 pötty krém, 5 fújás, 1 pötty krém, 5 fújás. De még így is mindig megugrott és felnyüszített ivás közben, amikor mindig hozzáértem:( Szerintem holnap lemegyünk az orvoshoz, és kérek v.mi spéci krémet rá. Ma már egész nap csak Neogranormonnal kentem, de nem változott a helyzet nagyon. Tegnap kamillás fürdőt kapott. Jó sok kamillával, jó sok kamillás vízzel. Holnap úgyis tervezek lemenni a védőnőhöz, hogy a vérvétel eredményeit be tudja írni a kiskönyvembe, és akkor meg is várjuk majd a háziorvost is. Meg kérünk időpontot a következő oltásra, ami pont 1 hónap múlva esedékes. Úgyhogy a holnapi délután már jó programokkal lesz tele:)

És akkor a napi események. Délelőtt nem mentünk át anyuékhoz, hanem itthon ültünk Bencével és vártuk a számítógépest. Ma volt ugye Máté szülinapja, a mi ajándékunk lett volna (...) a Verdák DVD, de nem. Egész héten ezzel görcsöltem, és nem akart jó lenni. Ma átjött a számítógépes, megoldotta sok nehézség és csavar árán a dolgot (csak a pendrive-ját nem akarta felismerni a gépünk, majd a kártyaolvasót, így nem tudott programot tenni rá először...) Végre sikerült kiírnunk a filmet. Ami eredetileg 3 MB híján nem fért fel a DVD-re. Pedig a letöltés szerint csak 4,4 Gb-os. És én ugye 4,7-es DVD-re akartam írni. Na mindegy, a lényeg az, hogy végre lekicsinyítette valahogy, majd kiírta, majd nem indult el a lejátszón. Csak fél délelőtt ült nálunk... És csak 2 különböző verziót töltöttem le a netről, de ezek szerint mindkettő rossz... Úgyhogy szégyenszemre DVD nélkül kellett mennünk. Erre még visszatérek.

Utána elmentünk Reniékhez, mert Reninek ma van a szülinapja!!! Boldog szülinapot neki innen is! Talán nem sértődik meg, ha elárulom, hogy most lett negyed évszázados:))) Amúgy meg a múlt évezredben született:))) Úgyhogy vén:))) Na jó, nem, hiszen ő itt az egyik legfiatalabb, és nagyon finom ebéddel várt minket! Bencének is nagyon ízlett, mindenből evett egy csomót. A hagymalevesből kb. egy tányérral, pedig kenyérrel ette. Egy teljes szelettel:))) A rakott krumpli is szépen fogyott, na de a tortánál... Odáig volt érte, pedig parfétorta volt, hideg! Sokszor el is mászkált, de van neki egy szerető keresztapja, úgyhogy aránylag sokat tudtam nyugodtan ülni a fenekemen és enni, mert Balázs felügyelte a kis pockot:) Így Balázs nem evett, és az ő kajája hűlt ki mindig érintetlenül az asztalon:))) Meg a szomszéd kertben kiengedték a tyúkokat, meg a kakasokat is! Bence ott csimpaszkodott a kerítésbe, és vígam szemlélte a nagy kapirgálást és rohangászást:) Végül elég későn, fél 3 után indultunk haza. Bence 5 percen belül elájult a kocsiban, és a hátrabicsaklott fejjel, tátott szájjal jött hazáig:) Majd betettem az ágyába, és aludt több, mint egy órát.

Úgyhogy elég későn, 1/4 5 körül kelt, így baromi későn tudtunk csak elindulni a zsúrra. Majdnem 5 óra volt, mire odaértünk. Főleg, hogy vártak is ránk egy benzinkútnál, mert úgy volt, hogy 2 ember én viszek fel onnan, mert ők nem tudnak a kocsijukkal feljönni. Szerintem minimum negyed órát retkeltek a benzinkúton, de lehet, hogy többet... De végül lejött értünk Zsuzsi férje, hogy mutassa az utat, így ő vitte az embereket. Bence baromira élvezte az utat, mert Zsuzsiék a hegy tetején laknak, és ilyen 1 sávos földút visz fel kilométereken keresztül a fák között. Az ágak súrolják 2oldalról a kocsit, az eget meg nem látni, mert a fák ott összetornyosulnak. Nagyon szép volt! BEnce meg néha kacagott örömében:) Remélem a táj miatt:)

Bencén kívül csak a Máté volt kicsi, meg a kis Bettina, de ő még nem jár, még csak 8 hónapos. Ő a babamama tornás anyuka lánya, régebben már írtam róluk, voltunk is már náluk pár hónapja. Volt amúgy sok fiatal, de olyan 13-18 év közöttiek. Meg persze sok-sok felnőtt. Gondolom mind rokonok. Az egész telek egy hatalmas .. izé ... nem tudom, hegytető:))) Hatalmas, lankás, szakadékos, bokros, fás, füves, erdő veszi körbe, azaz természetes vegetáció mindenhol. Tehát Bencét egy pillanatra nem lehetett egyedül hagyni, mert neki még nehéz ez a terep. Fél percenként bukott volna orra egyedül:) De volt homokozó, csúszda, játékház, babaszékek, talicska, meg minden! Főleg ajándékosztás után. Akkor már hatalmas traktor is volt, meg helikopter, kocsik, stb, stb. Mindenfelé zseniális játékok:) Meg kaja. Bográcsgulyás, szendvicsek, sütik, torta... Úgyhogy Bencével folytattuk az evést:)))

Tehát, visszatérve a DVD-re. Baromi kellemetlen volt, mert Máté csomó verdás cuccot kapott!!! Bukósisakot, dzsekit, stb. de egyedül a mesét nem látta még! Így örül neki, hogy autós, meg tudja, hogy az a neve, hogy Verdák, de nem tudja mi az. És azt a részét én vittem volna ugye, azért nem vette meg más. De Murphy törvény... Tényleg egy hete szívtam vele, és nem. Mondjuk szóltam előre Zsuzsinak, hogy ez van, lehet pár nap csúszás lesz a dologból, de ezt csak mondtam. Igazából még mindig nem tudom, hogy hogy lesz belőle film. Nincs meg valakinek közületek?? Átírnám...:)

Ja, meg volt kutya is, aki imádta Bencét (is). Bencét se lehetett levakarni a kutyáról, mindig ott állt az ajtaja mellett. Meg akarta itatni a cumisüvegből is. Amit persze jól végignyalt a kutya:)) Mint ahogy Bence fejét is párszor:))) Főleg a feje tetejét, azaz a haját, de egyszer jól orron is nyalta:) De Bence azért csak ment oda mindig:))) Néha megtöfködte a kutyus orrát, aki nagyon örült neki:) Amúgy el volt zárva, meg ki is volt kötve. Az elzárást úgy kell érteni, hogy egy fél domboldalon rohangált. Aminek a vége a ház mellett volt, a terasznál. Ahonnan be lehet látni amúgy az egész vidéket. Hegytető. Kilátással:) Engem is szeretett a kutya, engem is összenyalt:) Sokszor:)

Elég későn jöttünk haza, konkrétan negyed 9 körül értünk haza. Bence 9 után került ágyba, de legalább el is aludt hamar. Nem kellett bemennem hozzá, csendben volt vacsi után, miután kijöttem. de milyen jó kedve volt itthon egész este!!! Én a mákos sütire gyanakszom:)) Olyan kacagásokat vágott le itthon, hogy az már szó szerint röhögés volt, és majd' összeesett közben:)) Először velem szórakozott. Rám zárta a konyhaajtót, míg a vacsiját csináltam, majd mindig kinyitotta résnyire, és bekukucskált hozzám. Ilyenkor mondtam ugye, hogy kukucs, ő meg szakadt a röhögéstől...:) Főleg miután el is bújtam a szekrény mögött, és hiába lesett be, nem tátott, csak miután én is kinéztem a szekrény mögül:)) Volt ám nagy móka! És mikor megindultam felé a szekrény mögül! Összecsuklott kacagva:)) Meg fürdésnél, apa kukucsolt neki az ajtó mögül:) Bence szerintem már izomlázat kapott az arcába, mert megállás nélkül tág mosolyra nyílt:)) Olyan édes volt! Meg olyat is játszottak, hogy az ágyon megindult valami felé. Apa meg elkapta a lábait az utolsó pillanatban, és visszahúzta hason az ágy végébe:) Bence megint mászott, apa megint húzta vissza:) Ez is nagyszerű mókának bizonyult:) Úgyhogy nagyon víg nap volt a mai, az ajándékot leszámítva...

Pá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr465518298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása