Medellin 2008.06.14. 21:12

Okos, édes baba

Hi!

A tegnapi késő fektetésnek köszönhetően Bence 1/4 9-ig aludt. Oké, minden nap addig alszik, de nem akkor reggelizik! :) Ma viszont igen!

A kis feneke még mindig nagyon csúnya és piros, de egy fokkal jobb, mint tegnap éjszaka. Már nem egybefüggően piros, hanem nagy foltokban... Ma is volt vagy 4 kis kaki, még mindig hasmenéses jellegű. És az továbbra sem használ a kis bőrének.

Napközben anyuéknál voltunk és csinált pocok dolgokat. Például az történt, hogy ebédkor kivettem a fiókból egy merőkanalat, ami magával rántott egy formát, vagy szaggatót, vagy mit. Amivel a pogikat szaggatja ki az ember. Tehát, ez leesett a földre, és mielőtt lehajolhattam volna érte, Bence már le is csapott rá. De csak az esésre nézett oda, nem látta, hogy honnan esik. Otthagytam vele játszani, én meg elmentem levest szedni. Erre mit látok?? Bence kihúzza a fiókot, beteszi a formát (azt persze nem látja, hogy hova, úgy kell nyújtózkodnia), majd betolja a fiókot!!! Egyszerűen betette a helyére! Pedig nem is látta szerintem, hogy onnan esik ki. De ha látta volna, az sem lenne elég indok, hogy visszategye:) Az lenne a normális, ha játszana vele, majd otthagyná, ha megunja:))) De nem. Ő eltette a helyére:)

Meg csinált olyat is, hogy kint voltunk a kertben, én gazoltam, ő pedig egy dísznövényes kaspóba pakolta ki-be a fehér díszköveket. Később le akart mászni a gazba hozzám, úgyhogy leszedtem, térült-fordult, aztán vissza akart mászni. Visszatettem a kaspó mellé. Erre mit látok?? Betesz egy követ a fehérek közé, amit a gaz között szedett össze:))) Mert a köveknek ott van a helye:))) Meg bírnám zabálni ilyenkor, olyan édes!:)) És mennyi kis esze van:)

Meg délután vígan hasalt a medence szélén is, és csapkodta a vizet, meg leveleket, szirmokat halászott ki, meg tett vissza. Ezzel is jól elszórakozott egy ideig:)

Úgyhogy ilyen kis édes dolgokat művelt ma. És 1 és 3/4 órát aludt délután!!! Ennek köszönhetően persze este 9 után aludt el; és kb. 35 percet ülhettem mellette...

Holnap sok programunk lesz. Megyünk anyuékhoz, Reniékhez, babazsúrra Mátéhoz... Remélem jól ki lesz fáradva estére:))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr495518297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása