Medellin 2008.06.13. 22:24

Szegény baba:((

Hi!

Ezta szörnyűséget! Szegény babám:(((

Alig aludt egy órát, de már felriadt és sírt. Nem mentem be hozzá, mondván hátha visszaalszik. De nem, úgyhogy bementem hozzá, mert nagyon sírt. Ott állt az ágyában, ami azért nem mindennapi jelenség. Általában éjszaka fekve sír félálomban. Most állt félálomban. Próbáltam lefektetni, de nem akart, zokogott, úgyhogy kivettem. Nagyon keservesen zokogott tovább, ide-oda tette a fejét a vállamon, kapaszkodott, és semmi nem volt jó neki. Szokás szerint első tipp: fáj a hasa. Elvégre hasmenése is volt napközben. Próbálom mozgatni a lábát, hogy a hasára nyomást gyakoroljak, de semmi. Csak sírás. Illetve utána szépen nyújtott lábak. Gyanús lehetet volna. Nem húzogatta a lábait, mint hasfájáskor szokás. Hol leültem vele, hol ringattam, apa is bejött kétségbeesetten, hogy nagyon fájdalmasan sír a kis babája. Úgyhogy ő is ölbe vette, addig én főztem kamillát. Utána megint ugyanaz. Sír, sír sír. A hüppögéstől levegőt alig kapott, a erős sírástól meg már csúnya köhögések jöttek rá. Teljesen felébredt már. Már azon voltam, hogy kb. éjszakai ügyeletre megyek vele, ha nem hagyja abba a sírást egy órán belül, mert ez már tényleg ijesztő. Kimentem vele megnézni a teáját (ha már úgyis felkelt). Az úgy érdekes volt, hogy történik v.mi, az lekötötte a figyelmét, úgyhogy utána bementünk a nappaliba is megnézni, hogy apa meccset néz. Letettem az ágyra, de fél percen belül ott is nekiállt sírni. Bár a pelenkáját megfogva még szinte semmi nem volt benne, úgy döntöttem, hogy kap újat, mi történhet. És akkor kiderült: volt egy pici kaki a pelenkában, de egyikünk sem érezte a szagát! Pedig annak mindig van elég érezhető szaga! És olyan piros volt az egész feneke, hogy olyat én még életemben nem láttam! Pedig már estére is eléggé kipirosodott a kenések ellenére a hasmenéstől, úgyhogy éjszakára jó vastagon Neogranormonnal kentem be. De mindezek ellenére az az egybefüggő duzzadt pirosság. Amikor töröltem le a fenekét, akkor úgy ordított a fájdalomtól! Az még hagyján, de amikor bekentem! Hűvös, selymes krém, de reszketett a kis lába a fájdalomtól, ahogy hozzértem a popsijához! A szívem megszakadt! Ott fújtuk és legyeztük apával, ami után végre megnyugodott. Vagy negyed órán át szellőztettem a kis fenekét, meg legyeztem, utána meg vastagon bekentem körömvirágkrémmel is. Egyből felrántotta a lábait, meg 'felszisszent'. Szerintem csípte is a krém az érzékeny bőrét. Úgyhogy még fújogattam, és alig egy órás műsor után már le is fektettem aludni. Most már végre nyugodtan alszik. És az a legszörnyűbb, hogy lehet, hogy már este is azért állt fejen nyújtott a lábakkal, mert a fájós testrészért akarta eltartani. Lehet, hogy már akkor is kakis volt, ami csípte a fenekét. De csak elaludt vele, és az még egy óráig marta a bőrét. Utána meg szegény kiordíthatta a lelkét fél órán keresztül, álmunkban nem gondoltunk arra, hogy a feneke fáj! Nem érződött abszolút semmi szag! Annyira sajnálom szegény kis picimet, remélem holnapra szebb lesz a feneke. És szörnyű az is, hogy nem csekkoltam le minden lehetséges problémát, és csomó ideig kellett szenvednie. Mondjuk a csekkolás általában szaglással történik, az pedig most hatástalan volt. Úgyhogy még szerencse, hogy egyáltalán új pelenka mellett döntöttem, csak úgy. Ok ellenére! Leshettünk volna fél éjszaka, hogy miért ordít:(( Óóó, szegény pici babám:( Ezt a sok felesleges orítást. Azt a borzasztó piros, fájó, érzékeny feneket.:( És azt a sok időt, amit szenvedett vele:( Teljesen odáig vagyok:(

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr675518296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2008.06.13. 22:59:23

Próbáld meg kamillával fürdetni, az talán egy kicsit megnyugtatja a bőrét. Szegény kis pocokfi!
süti beállítások módosítása