Hi!

Ma már 8-kor ébren voltunk, mert a lábát reggel beakasztotta a rács és a fal közé, meg be is kakilt...:) Ma amúgy kicsit hasmenése van, de nem tudom mitől. 3-4-szer tuti kellett emiatt pelust cserélnem.

Ma nagyon pocsék idő volt, úgyhogy nem voltunk lent, egész nap a lakásban poshadtunk. Vagyis annyi programot szerveztem, hogy délután elugrottunk a Tesco-ba bevásárolni neki dolgokat a nyaralásra. Kaja, pelenka, úszógumi...:) Vettem neki 2 különböző méretű úszógumit (hogy az egyik tuti jó legyen rá), és egy pár karúszót. Otthon fel is fújtuk neki apával, hogy lássuk a méretet. Bence nem félt tőle egy percig sem, helyből beleugrott az úszógumi közepébe, és már emelte is fel magára, mint a szoknyát:)) Néha a feje felett hordozta, meg a nyakába tette, úgyhogy odáig volt az új szerzeményért!:) Ezen kívül a szelepet is lehet rágni... Ja, csak azért írom, hogy nem félt tőle, mert speciel Reni nagyon félt a felfújhatós dolgoktól, mikor pici volt. De még olyan 3 éves korában is talán. Mondhatni rettegett tőlük, és sírógörcsöt kapott a látványuktól:))) De lehet, hogy most túlzok a drámai hatás kedvéért:) Én a csövekkel voltam így:) Manapság a kertitörpékkel Legalábbis viszolygok, meg undorodok tőlük. Furcsa dolgok ezek:) Szóval, Bence nagyon megbarátkozott az úszógumival, de a karúszót még nem tettem fel rá. Kíváncsi leszek, hagyja-e majd...

Olyan édes volt ma délután is:))) Jól beebédeltünk, utána végigdőltem a kanapén (ágyon - nem volt összehajtva), Bence meg ült mellettem, és szépen iszogatott kaja után. Utána ő is leheveredett mellém, kis karját rám tette, a fejét belefúrta az oldalamba, és így néztük a mesét. Kellemes hűvös levegő jött be az ablakon, olyan álmosító volt az egész. Gondoltam, hogy inkább le is fektetem Bencét, mert korán kelt, teli a hasa, jó nyugodt, hátha. Bár nem nyűgösködött, nem ásítozott még, nem dörgölte a szemét, meg semmi, de egy próbát megér. Kimászok mellőle, venném fel, erre mit látok? Ájultan alszik az ágy közepén! Egy szó nélkül, cumi nélkül, minden nyűgösködés nélkül kidőlt mellettem. Fél perc alatt! Komolyan! Letette az innivalót, lefeküdt, és pár percre rá már mélyen aludt! Ez legalább úgy meglepett, mint tegnap, amikor szintén nyűgösködés, meg minden előjel nélkül elájult a babakocsiban... De most le is fotóztam:)))) Átvittem az ágyába, és aludt is hirtelen másfél órát.

Ma sem sikerült túl hosszúra a fürdetés. Mostanában azt csinálja, hogy játszik egy kicsit, majd elkezd mindent kidobálni a kádból. Mindent, ami csurom víz, vagy amiből még több víz tud kifolyni. Miután minden a földön hever, azután belekapaszkodik a nyakamba, és a lábát kezdi áttornázni a kád peremén. És ekkor befejezettnek tekintem a fürdetést:) Ma fél 8-kor dugtam ágyba, de fél 9 volt, mire elaludt. Ebből minimum fél órát ott asszisztáltam mellette. Megint rászokik, hogy bent vagyok vele. Pedig mostanában olyan jó volt, hogy betettem, rázártam az ajtót, majd kis gőgicsélés után már aludt is... Ráadásul szerintem most fáj a hasa is. Leginkább fejen állt fektetés után, és nyüszített. Állt terpeszben, feje, kezei az ágyon. Ha hasalt, akkor feltolta magát ebbe a pózba. Ez is új nekem...

Képzeljétek, már látszik rajtam, hogy babát várok! Ma a szomszéd nem tudott bejutni a kapun és hozzám csengetett fel. Beengedtem Bence épp ott ült a derekamon (ez eleve egy olyan furcsa testhelyzetet eredményez, hogy mindenképp ki van jól dugva a hasam). Rám nézet, odamutatott a hasam felé, és megkérdezte: baba? :) Jó, tegyük hozzá, hogy avatott szemmel rendelkezik, elvégre 4-5 hónapos a babája kb:) Legalább nem azt gondolta csendben, hogy milyen dagadt a szomszéd...:) Úgyhogy örülhetek:)

Tegnap este egy olyat tapasztaltam, meg reggel is, hogy több, vagy sűrűbb evésre lenne szükségem. Aránylag korán vacsiztam, és este az ágyban úgy fájt a hasam az éhségtől! Meg reggel is. Meg korgott. Pedig nem szokott. És nem ettem kevesebbet, mint máskor, csak korábban. Nem szabad sok órát eltöltenem evés nélkül, mert jelenleg kikészíti a szervezetemet. Nem volt egy kellemes érzés, mert nem egy átlagos hasfájásról beszélek. Ez ilyen spéci. Babás. Ezt leszámítva ma is remekül voltam.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr185518295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása