Hi!

Ma éjszaka nem volt semmi gond, azt leszámítva, hogy a lábát hajnalban beakasztotta a rács és a fal közé. El kellett húznom az ágyat, hogy ki tudjam szabadítani. És még be is kakilt (biztos az erőlködéstől), úgyhogy még egy gyors peluscsere is befigyelt úgy fél 5 körül... Ezt leszámítva jól aludt, ma 1/4 9-ig.

Ma is igen jó étvágya volt. Délelőtt itthon voltunk, én főleg a hátamon feküdtem, majd délben megebédeltünk és lementünk a játszótérre. Az volt a legjobb, amikor már egyedül maradtunk. Akkor már nem ment gyerekekhez, nem volt játék, amit elorozhatott volna, hanem csak mászkált, galambokat kergetett, a rácson nézelődött kifelé, vagy ült a földön, és pakolta a kezembe a fáról lehullott bogyókat, meg a kavicsokat, meg a földet, meg minden koszt:)) És ilyenkor én is ülhetek, nem kell szaladgálnom utána. Amikor sok a gyerek, akkor fél percig nem tudok ülni, pedig nagyon igényelném:)) De így olyan jó volt! Én voltam az egyetlen szórakozása a nézelődésen kívül, úgyhogy ő jött hozzám játszani, és nem én mentem utána... Amúgy ma megszökött a játszótérről!:) Rosszul volt betolva a retesz, úgyhogy szokás szerint bepróbálkozott a ajtónál (eléri a kilincset), és most ki is nyílt! És már szaladt is ki rajta, nem is nézte, hogy merre, csak el! :)) Mert ő ilyen:) Mindig másfelé menni, mint amerre kéne:) És csak szökni, szökni, szökni:) Nagy elégedetten:) Mindig úgy csodálom azokat a babákat, akik szépen totyognak anya mellett, aki tolja az üres babakocsit. Nálunk ez kizárt dolog, pedig minden nap teszünk rá kísérletet. A lépcsőházban még nem teszem kocsiba, gyalog jövünk ki. Közben persze ő kipakolja a szórólapos dobozt, de ez részletkérdés:) Utána kieresztem az ajtón, és hiába hívom bármerre, ő egyből másfelé veszi az irányt. Olyan nincs, hogy ő jöjjön mellettem, én szaladok utána mindig...

Ma is 3 után feküdt le aludni, és fél 5-ig aludt. Ez megelőzően még leesett az ágyról, és csúnyán beütötte a fejét:(( Nagyon kis pocok volt, mert felmászott mellém az ágyra, aztán ő is eldőlt, és nekilátott hemperegni:) Nagyon élvezte, vigyorgott, meg minden:) Aztán megtalálta a hálóingem, elkapta, és magára csavarta, vagyis a fejére. Közben még egyet gördült tovább, és nem látta, hogy ott vége az ágynak:( És a boldog, vidám, hempergős kisbabám pont a fejére esett! De olyan szinten, hogy a lába még az ágyon volt kb, úgyhogy szinte csak a feje érte a földet:(( Volt is nagy ordítás! Úgy kimelegedett benne, hogy alvás előtt elvittem fürdeni.

Szegény babám, egyre csúnyább a bőre. Már a pelenka alatt is csupa kiütés. Nem csodálom, a nagy melegben bepállik a bőre. És a kritikusabb részeken szinte hólyagos és egybefüggő piros:( De nem fáj neki, nem zavarja, nem rossz a közérzete, de akkor is úgy sajnálom. Kenem Neogranormonnal is már, meg hintőporozom, meg minden, de tegnap óta még nem javult semmit. Pucér fenékkel kéne rohangásznia, de nyilván ez nem megoldható lakásban... Lakáson kívül is csak fűben... Úgyhogy reménykedek a krémek gyógyító erejében.

6 körül átmentünk Líviáékhoz felköszönteni a szülinapos nagypapát! Innen is boldog szülinapot neki!! Bence kedvenc játéka most is a használaton kívüli Cd-s magnó volt:) Csomó gomb, amiket lehet nyomogatni:) Utána evett jó sokat persze. A tortát úgy rakta a szájába, hogy már csak automatikusan evett, moccanni már nem bírt:) De azért ette vidáman:)

Ja, tízórainál olyat csinált, hogy majd' megszakadtam a röhögéstől:) Katonákra szedtem a kenyeret, és a kis falatkákat raktam a csőrébe. Így gyorsabb, mint amikor ő harapja. Tehát, ott etetem, míg el nem unja a dolgot. Fogta magát, benyúlt a tálcára, és kikapkodta a katonákat. Nem hazudok: 5 darab katonát gyűrt bele a szájába! Kb. már ököllel nyomta be, hogy ne lógjon ki a szájából:) Majd, mint aki jól végezte dolgát, távozott:)) Hatalmasra duzzadt fejjel:)) És nem fulladt meg, és nem potyogtatta el hanem tényleg megette mindet! Amúgy az az utolsó 5 katona volt. Elmélkedtem is, hogy mi lett volna, ha 6, vagy 7 falat van még a tálcán...:))) Nem zabagép, ááá, dehogy:))

Este 8-ra értünk haza, akkor már ásítozott, de végül 9 körül került ágyba. Akkor még dajdajozott egy kicsit magában, még bementem hozzá később egy kis vízzel, aztán végre elaludt. De ez már majdnem fél 10 körül volt.

Holnap megyünk anyuékhoz, meg vagyunk hívva ebédre, ott is fog aludni szerintem délután, és lehet, hogy vásárolni is megyünk Renivel és anyuval,attól függően, hogy mikor alszik, mennyit, és meddig.

És ma anyuék vettek neki homokozót!!! Holnap vesznek bele homokot is!!!

És végül még pár szó magamról: egész nap lihegek, fújtatok, és nagyon kikészít a meleg. Ülnek a mellkasomon fíling. És ma teljesen új dolgot fedeztem fel, ami nem volt idáig! Szagokat érzek! Ma nem volt gusztusom megenni a tojást, amit a főzelékhez csináltam, mert büdös volt. Pedig nem, mert anyu is épp átjött piacról jövet, és mondta, hogy nincs semmi baja a tojásnak. És az már feltöréskor látszódna, meg érződre, ha rossz lenne. De a zöldborsó is büdös volt, amikor kinyitottam. Pedig olyan volt, mint máskor:) Amikor festettem a szemem, akkor is szaglásztam, hogy mi ez a szag, és honnan jön. Rájöttem, hogy a szempillaspirál szagát érzem, illetve a szemhéjtusét. ami azért durva. Több, mint 10 éve sminkelem magam és még sosem tűnt fel, hogy ezeknek a festékeknek szaguk lenne. Pedig van! És néha érzek mindenféle más szagokat is, amik baromira nem tetszenek, de nem tudom, hogy honnan jönnek, és hogy szüntethetném meg őket:) Ez most nagyon furcsa élmény nekem, mert híresen pocsék szaglásom van (aminek igazából örülök, és cseppet nem zavar a mindennapi életben), és Bencével nem volt ilyen 'problémám'.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr755518292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apóka 2008.06.11. 12:14:18

Te Pocok, rakjál már fel képeket a gyönyörű nyulamról, please! :) Régen lett frissítve a képgaléria... :)

8249 2008.06.11. 20:49:54

Ha rendszeresen olvasnád a blogot (pedig olvasod:), akkor tudnád, hogy megtelt a fotós tárhelyem. Nem tudok több képet feltölteni! Ezért van az, hogy mindig szólok, ha vannak új képek a fotoalbum.hu-n, és akkor mindig felrakom az elérhetőséget, hogy meg lehessen nézni. Ha Dóri küldi majd a képeket, akkor lesznek új képek keddről! :)

Dóri 2008.06.12. 23:15:31

Igenis! Küldöm holnap! :) Amúgy meg nem is tudtam, hogy pocsék a szaglásod... Azt viszont tudom, hogy egy áldott állapotban lévő kismamam sok mindenre érzékenyebb, mint egyébként... így a szaglásra is...hmm:) Majd elmúlik szívem :)
süti beállítások módosítása