Hi!

Éjszaka megint jól aludt volna, ha nem lóg ki az egyik lába a rácsok közül, és nem ébred fel rá, mert nem tud megfordulni...:) Ez fél 5-kor volt, de utána 1/4 8-ig aludt, akkor reggelizett. Utána 1/4 9-ig még szunyált egy órát.

Aztán nem volt szép idő délelőtt, úgyhogy nem mentünk le Sukoróra. Átmentünk anyuékhoz, meg eltoltam a gyógyszertárba (vettem neki gyógyszereket az útra - hányinger elleni nem volt), aztán aludt egy nagyot, majd mégis lementünk Sukira anyuékkal. Kezdett szép lenni az idő, meg kisütögetni a nap. Persze Érdtől a Velencei-tóig esőben mentünk, nem is kicsiben:) Sukorón már nem esett, csak a fáról hulltak ránk az esőcseppek, ahogy szedtük a cseresznyét. Igazi esőkabátos szüret volt:) (Igaz nekem nem volt esőkabátom...) Bencusra Lívia felügyelt, hogy ne menjen le a vizes fűbe, meg ne csináljon semmi rosszat. De aztán már nagyon nyűgös, meg fáradt volt, úgyhogy hazajöttünk. Reméltem el tud aludni majd az úton, de helyette végig hisztizett szegény álmos pocok. Majd hazajöttünk és nem tudtam bejutni a lakásba, ahogy apa sem délután, úgyhogy mentünk anyuékhoz, és gyorsan ágyba is dugtam Bencét. Ma ott fog aludni, mert így jött ki. A zárszerelő most ment el tőlünk - extra 12ezer forintos kiadás. Plusz kulcsokat kell majd másoltatnunk sok pénzért. De legalább bejutottunk és az állatkák kaptak enni:)

Bence ma már rengeteget evett, visszatért a szokásos jó étvágya. Lehet, hogy a betegsége mellett a nagy meleg is közrejátszott az étvágya elvesztésében, de most se nem beteg, se meleg nincs, úgyhogy annyit evett, hogy csak pislogott mindenki! Fel sem merem sorolni mi mindent evett ma és milyen gyakorisággal:) Reméljük az a fél kiló cseresznye nem fekszi majd meg a gyomrát nagyon...:)

Más téma: még azon gondolkoztam ma is, hogy bezzeg más szülők mit meg nem tesznek gyermekük fantasztikus fejlődéséért, én meg ahhoz képest semmit. Hogy én nem is vagyok jó anya. Bence vagy otthon kolbászol, játszik, nézi a mesét, vagy lemegyünk kicsit a térre, de ennyi. Más szülő meg viszi a gyereket ringatóra, tücsökzenére, játszóházba, akármilyen foglalkozásokra, féléves korától verses-mondókás cd-ket hallgattat vele (amit szeret is gyerek), meg komolyzenét hallgatnak, meg tornára járnak, meg egész nap énekelnek neki, meg mondókákat mondanak neki, stb. Én meg semmi ilyet nem adok meg Bencének, és még az agya is tuti elsatnyul majd, mert nem hallgat verseket. És nekem ilyenek eszembe sem jutnak, hogy verses cd-t kellene vele hallgattatni a kocsiban (ahol nincs is cd lejátszóm - na mindegy). Nálam rádiót hallgat, vagy Drowning Pool-t. Vagy Sepulturát. De ezt már le sem merem írni...:)) Semmilyen verset nem tudok, nem is érdekelnek, az éneklés meg még gondolati szinten sem merül fel bennem. Nem tudok énekelni, nem szeretek énekelni, nem tudok gyerekdalokat, és nem is érezném jól magam, ha álló nap dalolásznék a gyereknek. Részemről szörnyen erőltetett lenne, tuti ő sem élvezé úgy. Úgyhogy ez is kilőve. A foglalkozások biztos tök jók, ha mondjuk havi sokezer forinttal többet keresnék. Vagyis lenne munkám. A lényeg, hogy mára végre megvilágosodtam így pár nap cívódás után. Itt vagyok, felnőttem, okos vagyok, szép vagyok, ügyes vagyok (ezt csak így szokás mondani, nem ömlengésnek szánom:), egészséges vagyok, és tutira nem jártam ehhez se ringatóra, se tücsök zenére, se baba-mama tornára, se baba-mama jógára, se zenés foglalkozásra; fogadjunk, hogy 1 évesen nem volt mondókás lemezem, vagy kazettám (azért majd megérdeklődöm szülőknél), SŐŐŐT, bölcsibe jártam már javában! Fogadok, hogy a gondozók nem verseket olvastak nekem délutánonként. És mégsem satnyult el az agyam, és mégis felnőttem. Úgyhogy mától megint biztosan érzem: Bencének is jó esélyei vannak a túlélésre. Valószínúleg fel fog nőni, ügyes lesz, okos lesz, szép lesz, pedig nem fog tudni 600 verset, mire oviba megy. És tuti jó sportoló is lesz, holott nem járunk ringatóra, meg masszázsra, meg úszásra, meg jógára. És az idő majd engem igazol. És kész.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr515518287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Livia 2008.06.08. 16:23:16

Már mondtam, a zene az én reszortom! Dóri azt mondja, felvett nektek babazenéket ( ezek klasszikus zenék, "baba" átiratal, néha hallgattasd vele, nagyon jók. Mondókákhoz most fog beérni, egy cseppet ne izgasd magad, ez csak a szokásos túllihegés. L.

Dóri 2008.06.09. 15:08:05

Hát igen, én rengeteg számot írtam CD-re, kifejezetten baba-zene. Meg baba-mama torna DVD-t is írtam nektek... én nem erőltetek semmit, csak reméltem, legalább kipróbáljátok...nyaff... Legalább a zenét tedd be neki, még metal számok is vannak benne babazenésítve! :) Nézd meg, lehet a végén az lesz, hogy amíg te tevékenykedsz, addig Bence ott fog bambulni, hogy de jó a zene:)
süti beállítások módosítása