Medellin 2008.04.29. 20:01

A kis pokrócos:)

Hi!

Nem tudom megint mi kell már ahhoz, hogy visszaálljon az éjszakai alvása a normálisra (azaz aludjon éjszaka), mert ma is óránként kellett felkelnem hozzá, és most nem élek költői túlzásokkal. Illetve most is szó szerint sikítozik az ágyában, nem aludna véletlenül sem, pedig már több, mint egy órája lefektettem. És nem kevés időt töltöttem bent vele. Nagyon fárasztó tud lenni, főleg pszichésen (ugye: aludjon már!!!).

Nagyon mókásakat szokott csinálni mostanában, annyira babás:) Bemegy a gyerekszobába, és kihalássza a rácsokon keresztül a cumiját, meg a plédjét. És utána peckesen jön vissza a nappaliba, cumival a szájában, és egy pokróccal a kezében:) De bármi textilfélét maghoz vesz. Pl. kikészítem a ruhámat, amit fel akarok venni, ő egyből felmarkolja, és elsétál vele. És nem adja vissza! 10 körömmel kapaszkodik belé! És, ha úgy látja, hogy tényleg el akarom venni, akkor nekilát hisztizni:)) Míg én ott rimánkodok egy szál bugyiban:) Ilyenkor vesztegetem meg pl. egy babapiskótával, mert azt is meg kell markolni, minimum egy kéz kell hozzá, úgyhogy csak elenged valamit:) Amúgy persze sokszor nem fogja jól össze a plédet/ruhát, az leér a földig, és centinként hasal el benne:) De le nem tenné:)

Ma is volt nagy műsor a játszótéren, amikor leértünk. 2 anyuka volt lent (az egyik a tegnapi banya), és megint háborús hangulatban voltak, amiről gyorsan be is számoltak nekem. (Nem mintha érdekelt volna...) Az történt, hogy 2 pofátlan tinédzser bejött a játszótérre egy kiskutyával, hogy megitassák, mert szomjas. Ilyen kút meg persze csak a játszótéren van, ami elég szar megoldás, lássuk be. A 2 anyuka gondolom nem túl civilizált módon párbeszédet kezdeményezett a kutyásokkal, aminek nagy veszekedés lett a vége, de a 2 kölök távozott az ebbel. Az anyukák meg olyanokon filóztak, hogy maguknál kell majd hordani v.mi felügyeleti szerv, vagy nem tudom minek a számát, akiket legközelebb ki lehet hívni. 50e Ft bünti, mert póráz nékül sétáltat, játszótérre tilos bevinni kutyát, stb. Nos. Én nem értem, hogy ilyen miatt hogy lehet háborogni. Megéri-e? Jó, tudom, kutyát nem lehet játszótérre bevinni, nehogy odapisiljen, kakiljon, ahol a babák mászkálnak, de azért én nem vagyok v.mi hivatalos szerv, hogy ne nézzek el egy olyat, hogy a szomjas kiskutyát megitatják. Amúgy Bence is szereti a kutyákat, szerintem neki nagy élmény lett vola, ha egy kutyus jön be. És engem tuti nem zavart volna, azaz ha én vagyok ott, felőlem aztán ihat a kutya. Nyilván, ha sok baba lett volna ott, akkor nem hozzák be, de 2 gyerek volt a nagy téren, gondolom nem is azon a részen, azért merészkedtek be a kutyások. De igazából az a gond, hogy nem tudnak civilizáltan kommunikálni egymással, utána persze elszáll mindenki agya, mond fűt-fát, és utána szarul érzi magát mindenki lelkileg. Borzalmas emberek.

Bencussal azért labdáztuk sokat (a banya kölke is, aki azt is mondta, hogy "picsa", amikor a labda begurult a pad alá. Dávid v. Dániel 2 éves). Meg játszottunk a várban "kukucs"-ot, aminek igen örült, vígan kacagott, és nagy örömében úgy nekilódult, hogy elfelejtett megállni a vár lépcsőfokai előtt. Későn kaptam el, mert a túloldalról kellett szaladnom, de csak egy lépcsőfokot zuhant:) És szerencsére a fenekére. És a fejét már nem tudta beverni, mert addigra elkaptam:) Ekkor már egyedül voltunk, de aztán arra járt az egyik volt baba-mama tornás lány, aknek már 6 hónapos a lánya!! Amikor utoljára láttam nem is olyan rég, akkor még pici hátonfekvő baba volt! Most meg már komoly nagylány! Na ezért is nem szeretek szuttyogni a többi mamához képest. Nem vagyok ennyire képmutató:) Mert ott volt a kislány, aki végülis normális babának nézett ki, semmi extra (értsd: nem ronda, nem áll el a füle, de szépségversenyt se nyerne), de azért amikor az anyuka azt mondja, hogy az orra az enyém, minden más az apjáé, akkor azért úgy kikívánkozna belőlem, hogy a szép vastag szemöldökét, amit tizenéves korától élete végéig szedhet, hogy nőnek nézzen ki, azt kitől örökölte? :))) Amúgy nem vagyok rosszindulatú, de ezért sem tudok ott nyáladzani a többi anyukával:) Mert ők is tuti ilyeneket gondolnak, de helyette azt mondják, hogy milyen gyönyörű. Én meg inkább nem mondok semmit:)

Délutánra megint elment a nap, úgyhogy a délutáni alvás után már nem mentünk le, csak apát vártuk. Holnap nem fog tudni anyuéknál aludni szerelési munkálatok miatt, de azért átmegyünk majd pár órára.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr475518252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása