Hi!

Most éjszaka csak 2-szer kellett felkelnem hozzá a reggelin kívül, és napközben is rendesen aludt, időben(!), és kétszer. Úgyhogy ezzel is nagyon elégedett voltam. Bár a délelőtti altatás elég rendhagyó volt:) Bevittem a szobájába aludni, de egyből felpattant, nem akart még lefeküdni, úgyhogy még kivettem kicsit fáradni. Visszavittem a nappaliban, lefektettem a kanapéra és ledőltem mellé. És nem mászkált le! Ott feküdtünk csomó ideig, és néztük a mesét a tv-ben. Aztán hallottam, hogy ásítozik, úgyhogy felkeltem, felvettem, és tök édesen feküdt a karomban!! Álmos volt már, laposakat pislogott, és teljes megadással tűrte, hogy felvegyem, átvigyem a gyerekszobába, és befektessem a kis ágyába. Annnnyira aranyos volt:) Elálmosodott a mese közben, hogy ott szuszogtunk egymás mellett:)

Alvás után lementünk a játszótérre, ami még teli volt babával. Mondtam már, hogy amúgy utálom a játszótereket, mert tele van kismamákkal? Borzalmas egy állatfaj, főleg, ha csapatokba vannak verődve. De muszáj közéjük merészkednem, mert Bencének társaságra van szüksége. Mindig nyűgös, meg unatkozik, ha egyedül vagyunk. Ilyenkor se megy feltétlenül oda a többi gyerekhez, elég ha ott vannak, látja őket, hallja őket. Ma pl. az történt, amit mindig hallok, olvasok, és amiben biztos voltam, hogy létező jelenség. A kismamák szemtől szembe édesek, imádnak minden játszóteres babát, de igazából csak méregetik a többi babát és mamát, és összehasonlításokat végeznek, és a legtöbb 'vetélytársat' utálják, bár nem mutatják, de amint nincs ott x, már össze is beszélnek a háta mögött. Ma én voltam terítéken, de olyan jólnevelt módon, hogy halljam. Más kérdés, hogy nem hallottam. Tehát, az történt, hogy lejött megint a játszótérre az a kislány, akiről már többször írtam, és ma focizott. Veszettül rúgta a labdát, neki mindennek, a labda meg repült ide-oda. Bence iszonyat örült a műsornak, vidáman kacagott, mondhatni dőlt a nevetéstől. Én meg figyeltem őket. Eközben ütötte meg a fülemet valami kellemetlen hangsúly, meg v.mi olyan, hogy "szörnyű mennyire nem törődik a gyerekével", és tudat alatt elkönyveltem, hogy gusztustalan hangnemben és módon épp szapul valakit a 2 banya. De olyan gyomorforgató módon, hogy rosszul lettem tőle szinte, holott nem is hallottam, hogy miről beszélnek, csak kb. ennyit hallottam meg, de nem törtődtem vele, mert közben újra repült a labda, Bence meg újfent boldogan kacarászott. Ekkor a térfelünkön (a játszótér meg van felezve rönkökkel) megjelent az egyik banya lánya. 1 percre rá a banya rárivallt a focizó lányzóra, hogy legyen szíves ne rugdosni ennyire a labdát, mert fejberughat egy babát. Ekkor esett le (mert igen gyorsan jár az agyam), hogy az imént rólam beszélhettek, hogy én eltűröm, a lány focizzon, miközben bármikor eltalálhatja Bencust, de ez engem látszólag egyáltalán nem érdekel, és, hogy nyilván én mekkora egy borzalmas, és hanyag, és egy utolsó-utáni anya vagyok. Más kérdés, hogy a kiscsaj imádja Bencét, és nyilván figyel rá, főleg, hogy 2 kis öccse is van, és tudja, hogy kell a babákra vigyázni. Másrészt meg miért szóltam volna rá, mikor a játszótéren ez volt a nap fénypontja a kis porontyomnak, nagyon tetszett neki a focizás, vidám volt tőle, miért vettem volna el tőle ezt az élményt?? És akkor a díszmadarak: Banya 1: anyukája annak a kedves kis fiúnak, akinek hiába könyörögtem, hogy ne szórja a homokot Bencére, csak az arcába szórta ötödszörre is, míg édesanyja le se szarta az esetet, meg nyilván jól meg van nevelve a gyereke. Amúgy is felháborítóan néz ki a csaj, tipikusan az a nagyképű ostoba senki, akiket mélységesen lenézek és megvetek. Banya 2: a nagyszerű anyuka, aki nyilván tökéletesen neveli víziló méretű lányát. Egy kurvára elhízott kisdisznót futtat nap mint nap a játszón, mert nyilván ő következetes mindenben. Pl. az egészséges étkeztetésben. Banya 2 fekete a szolitól, a műkörmei mindig tökéletesek a játszótéren, haja frissen melírozva, és pedikűrös tippeket osztogat a jó idő beköszönte miatt. Amúgy olyan szarul néz ki, hogy felesleges szépségszalonokba járnia (ahelyet, hogy otthon játszaná a tökéletes anyukát), úgyhogy ő is magasról le van sajnálva. És szánalmas is. Na ezért nem szeretem a játszótereket. Pedig itt még nem is dohányoznak...

Este apa etette és fektette le Bencust, mert én ultrahangra mentem!!! Még ezt megelőzően beszámolnék arról, hogy ma már tényleg ramatyul voltam, de nagyon. Semmi energiám nincs,a  gyomrom meg kavargott egész nap. Azaz nem forgott, meg nem hányingerem volt, hanem ez tipikus kismamás ramatyság. Amikor nem tudod, hogy azért fáj-e a gyomrod, mert éhes vagy, vagy túl teli van, és azért vagy szarul, vagy akkor most émelyeg-e a gyomrod, miközben te nem... Szóval egész nap a hátamon feküdtem. És energiám meg olyan szintem nincs, hogy felporszívóztam a fél lakást, és utána egy órát kellett pihennem, úgy ki voltam fulladva, meg fáradva. Nagyon kemény:) Beszéltem Zsuzsival, neki egész nap ezek a tünetei vannak, de hetek óta. Mondta, hogy ő ma olyan szarul volt, hogy konkrétan nem tudott ebédet főzni, mert feküdnie kellett. Ehhez képest én főztem ma:) A fodrászom meg már több, mint egy hónapja jár a wc-re hányni, és idáig 4 kilót fogyott, hogy várandós... Úgyhogy ne panaszkodjak:)

Ultrahang. Kisebbik gyermekem jelenleg 1 centi és 7 miliméter:))) Lassan 2 cetis:) Korának megfelelő a mérete és kinézete. Van szép szívhangja is. 6 bogyóból áll. A legnagyobb bogyó a feje. A kisebbik a teste. És a test körül elhelyezkedő 4 pici bogyó a 4 végtagja. Vagyis annak kezdeményeződései:) Szerintem teljesen lány kinézetű:) Nagyon kis szép:) Úgyhogy idáig minden rendben, bár még csak 8 hetes:))

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr425518251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása