Medellin 2008.04.21. 20:01

A kulcs és a zár

Hi!

Ma éjszaka szerencsére megint nem volt semmi különös, nyugodtan aludhattam fél 6-ig, mint mostanában minden nap:) A délelőtti alvás után mentünk le.

Jó nagy szél volt ma, de szerencsére ettől még jó meleg volt, úgyhogy Bencus pulcsi, meg kabát nélkül volt, de azért vittem magunkkal, ha mégis kéne:) Ma már úgy indultunk, hogy gyalog:) Szépen kisétált a házból, utána elindult teljesen más irányba, mint amerre én szerettem volna:)) És igazából addig vissza sem tudtam terelni a helyes irány felé, míg fel nem kaptam, és bele nem ültettem a babakocsiba:) Először leadtuk a nyilatkozatunkat a Szövetkezeti Irodában, hogy mi szeretnénk fűtéskorszerűsítést az Öko Plusz program keretében, majd továbbálltunk a játszótérre. Persze megint senki nem volt ott, teljesen üres volt (evés-alvás idő), de mint kiderült Merci már ott tolta Norinát a nyomunkban:) Úgyhogy bár Bence unatkozott, mi tudtunk trécselni. Jól megbeszéltük, hogy milyen jó, hogy mennyit tanul, meg gürizik az ember, majd éhen lehet halni a Gyedből, el kell adni a kocsit, mert nincs pénz a fenntartására, meg ilyen kellemes dolgok... (Múltkor is mondta az egyik anyuka, hogy ő szeretne most új babát, míg Gyeden van, de a férje azt mondja, hogy menjen még vissza előtte dolgozni, mert kell a pénz. Azaz dolgozzon 1-2- évet, hogy tudjanak félretenni, hogy míg az anyuka Gyed-en van, addig is meg tudjanak élni a tartalékokból, és ne kelljen kb. már kölcsönöket felvenni. Azaz ha üres a családi kassza, akkor anyuka húzzon dolgozni, kicsit segíteni feltölteni, hogy megint le lehessen nullázni. Meg van ez oldva a kis hazánkban... Pazarul...)

Utána elkísértük Merciéket haza, mert mi is arra mentünk, és  folytattuk az utunkat a posta felé. Bence szépen nézelődött, még a viharos szél sem zavarta, és szépen végigülte az oda-vissza utat. Amikor hazaértünk, akkor mindent, ami a kezemben volt ledobtam a földre, hogy Bencust egyből tudjam a kádba vinni. Levetkőztettem, és kitettem a fürdőszobából. Annyira édi volt!!! Ugyanis egyből rástartolt a lakáskulcsra, ami szintén a földön hevert, fölkapta, odatotyogott a pucér zoknis lábaival az ajtóhoz, és nyújtogatta fel a kulcsos kezét a zár felé:)))) Hogy tudja, hogy az oda jön:)))

Amúgy apu mindenkinek azzal a történettel dicsekszik mostanában (hogy milyen hihetetlenül okos az unokája), hogy az történt, hogy Bence leste apu reggelijét, azaz a tálcáját, amin volt egy tálka, amiben keksz volt, amit nem ért el. Úgyhogy fogta magát, megragadta a tálcát és odahúzta közel magához, hogy elérje a tálat:)) És apu ettől teljesen odavan, hogy 1 évesen milyen okos, és hogy kombinál! A tál a tálcán van, úgyhogy azt kell húzni, hogy elérje:) Szerintük meg anyuval ez teljesen természetes. Mármint Bencétől. Hogy más egy évesek mit csinálnak, meg hogyan, azt nem tudom, sosem ismertem egyet sem. Csak Elődkét. De őt meg 1-2 havonta látom 1-2 órát, úgyhogy nem tudom, hogy 1 évesen milyen képességei voltak...:)

A délutáni alvása után már egyfolytában hisztizett v.mi miatt. Néha le tudtam kenyerezni egy piskótával, de holnap szabad estém lesz, mert anyuéknál fog aludni (szerda helyett). Na nem mintha annyira szabad estém lenne, hiszen csak takarítanom, tanulnom, dolgoznom, és akváriumot pakolnom kell. Ezek egyenként is minimum 1 órás elfoglaltságok. Kivéve a munka. Az minimum 2 és fél. Ja, meg az Apeh-hez is el kell mennem ilyen önadózó papír miatt, mert lassan ideje lenne kitöltenem... Még sosem próbáltam, biztos jó móka lesz...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr725518245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása