Medellin 2008.04.16. 18:08

2 nap

Hi!

Tegnap leültem blogot írni, erre emlékszem, de hogy mit csináltam helyette, arra nem... A valami után kezdtem csak dolgozni, és utána néztem csak Lost-ot. De nem tudom mit csináltam blogolás helyett... Elnézést...:)

Pedig meg akartam írni, hogy mostanában milyen édes!! Mindig lóg a nyakamon! Kapaszkodik, átölel!! Szorosan átöleli a kis karjaival a nyakamat, és ölel:) Akkor is, amikor ágyba akarom rakni:))) Ott lóg rajtam, miközben én már az ágyában hasalok:) És az ágyból is mindig felpattan és átölel:) Annnnyira aranyos!

Tegnap elmentünk a popsikenőcs receptjéért a dokinénihez is, aki szintén odáig volt, hogy Bence milyen szép, és milyen ügyes már! Csak aztán délután már nem tudtunk lemenni játszani, mert nagyon rossz lett az idő, cserébe Bence jó nyűgös is volt otthon. Este már le sem lehetett tenni, mert egyből ordított. Ott cipeltem mindenfelé, bár vacsikészítés alatt apja ölébe ültettem. Ott is hisztizett, pedig nem szokott. Olyankor mindig zenét hallgatnak, és táncolnak. De most még az sem tetszett neki:(

Ma fél 6-tól fél 7-ig hisztizett hajnalban az ágyában, de csak fél 7-kor etettem meg. Utána viszont szerencsére 8-ig aludt, mert amúgy 7-ig kellett volna (12 órát alszik, és este 7 körül aludt el), de a kimaradt egy óráját is bepótolta:)

Még meg kell említenem az ebédet. Tegnap is, meg ma anyu főzött ránk (csak úgy, v.mi miatt:), és tegnap spenótot ettünk. Iszonyat élvezte! Volt saját kanala ugye, és a zöld főzeléket az etetőtálca összes négyzetcentiméterén szétkente:)) Meg a partedlijén is. Valami csoda folytán az asztalterítő és a ruhája nem lett olyan. De látni kellett volna az arcát is! Körbe, vastagon zöld volt:)))

Ma meg tarhonyás húst ettünk. Olyan ügyesen ette! Csak néha gurultak szét a szemek, amik délutánra megszáradtak és ott gurultak fe-alá a konyhában:))) (Azóta felsöpörtem, mikor volt időm.) És úgy tátotta a száját!! Egyszerűen imádta a kaját. Én már rég teli hassal püffedtem, ő meg még mindig csak evett volna. Ott leste az üres tálat is, mintha nem evett volna meg legalábbis egy tucat babára valót.

Most a két alvás közt nagyon édi volt, lelopta a lábamról az egyik papucsot, és azzal üldözte a macskát a lakásban. Én mindig csak annyit láttam, hogy épp berohannak a szobába, utána meg ki. Szerintem a cicka is élvezte azért egy kicsit:)) Különben el tudot volna bújni - vagy csak felugrik az ablakba, ahol Bence nem éri el. De nem, ő ott szaladgált a gyerek elől:))

Utána délután alig aludt fél órát, és utána nyűgös volt rendesen! Ma elég későn ment anyuékhoz, mert anyu is csak 3 után ért haza, de azóta ők már elmentek sétálni is.

Én továbbra is jól vagyok (gondolom a baba is), és tényleg semmi bajom sincs. (Nagyon néha kicsit fáj a mellem, de Bencével ez jóval érezhetőbb és sűrűbb 'panasz' volt a legelején. De ez tényleg semmiség, és 2 naponta fél perc kb...)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr865518239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása