Medellin 2008.04.13. 20:18

Szülinapozás

Hi!

Ma ünnepeltük Bencus szülinapját, ami igazából holnap lesz. Meg nagyi (dédi) szülinapját is ma ünnepeltük, úgyhogy egész nap zabálás volt. Szerintem híztam 2 kilót, de kicsi fiam is annyit evett, hogy életében először eltolta a vacsoráját a szájától, egy falatot nem evett, úgy feküdt le aludni:))) Ha vízzel kínáltam, azt elfogadta, de ha rájött, hogy átverem, és a kajás cumisüveget teszem a szájába, már menekült is tőle:)) Nos igen... Amellett, hogy megette a szokásos kajákat, amellett rengeteg tortát, pogit is evett. Meg a mi ebédünket is ugye, meg amit épp szerzett. Pl. amikor délután megette Lívia fél tortáját, aki már izgult, hogy Bence nehogy rosszul legyen a sok kajától, akkor fogta magát, odament a pogikhoz, kimarkolt egyet, és beletömte a szájába... A kicsi falánk fiam. Holnap megyünk mérésre. Majd mondom a védőnőnek, hogy bármit mutat is a mérleg fél kilót nyugodtan vonjon le, mert az még a tegnapi ünnepi falatok súlya:)

Bence ma is kicsit hisztis volt, bár nem annyira mint tegnap. Illetve elkésett a saját szülinapjáról. Otthagytam anyuéknál altatni, én meg hazajöttem rendet rakni, takarítani, mielőtt jönnek a vendégek. 4-re volt meghirdetve a babazsúr, én fél 4-kor metem át Bencusért, akiről kiderült, hogy még csak nem sokkal korábban aludt el. 4 után én keltettem fel szegényt így is, és 1/4 5 után értünk haza, amikor Apa családja már 3/4 órája várt ránk, mert előbb értek fel Sukiról... Aztán jött mindenki, Hédiék is a pici Lénával, meg Elődkével, úgyhogy Bencusnak volt társasága:) Kapott csomó ajándékot, amiket már megírtam + nagyitól nagy csomag pelust, meg Hédiéktől egy telefonos kutyát. Jelenleg az tetszik neki legjobban:)

Bocsánat, most hirtelen abbahagyom az írást, mert közben volt egy laza egy órás munkamegbeszélésem a főnökömmel, és kicsit tele van az agyam, meg azt sem tudom hol tartottam, meg ki vagyok zökkentve...:)

Holnap védőnő, megyünk az új babakocsival, holnap folytatom a beszámolót!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr355518237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2008.04.14. 20:07:11

Nagyon édesek voltak a gyerkőcök:) Viszont én nem tudtam, hogy nagymamád szülinapja is volt, úgyhogy kérlek üzend(d)? meg neki, hogy nagyon boldog szülinapot kívánok neki! :) Bencének meg ne szóljon be senki:))) Megkaptátok a tegnapi képeket, amit átküldtem??? Remélem tetszik egy pár belőle:) Na, szóval jó volt a tegnap, és Bencusnak még egyszer is nagyon boldog szülinapot kívánok, plusz egy nagy cuppanós puszit a nevemben:)! Puszi!

8249 2008.04.18. 20:20:14

Rendben, mondom majd neki, bár csak jövő hétvégén fogok találkozni vele legközelebb! A képeket megkaptam, köszi szépen! Lehet felrakom azokat is netes fényképalbumba, jó? Puszi!
süti beállítások módosítása