Medellin 2008.04.09. 20:50

Új babakocsi

Hi!

A mai beszámolót a macskával indítanám, ha megengeditek. Van egy édes, aranyos cicám, aki reggel, ha előbb éhes, mint ahogy én felkelnék, akkor odajön, és nyávog nekem. Felkelt. Én meg elzavarom a sunyiba, hogy hagyjon békén, majd kap enni, ha Bence is (azaz 7 előtt - szerintem nem túl késői időpont etetésre). Tegnap szomorúan kirohant tőlem, és bánatosan nyávogott az előszobában, amire persze felkelt Bence. (Ezért volt a tegnapi reggeli 1/4 7-kor). És ma azt csinálta az én okos, ügyes cickám, hogy reggel nem hozzám jött ám nyávogni, hanem bement Bencéhez nyávogni, és felkeltette. Mert ha ő nyávog nekem, akkor elzavarom, ha Bence nyávog nekem, akkor pattanok. Úgyhogy megoldotta, gyereket kell kelteni, akkor felkelek, és mindenki kap reggelit. Mától zárt ajtók mögött fogunk aludni a macskával, és remélem így is hallani fogom, ha felkel a kis pockom reggel. Bahh..

Délelőtt játszottunk, meg porszívóztunk, meg elkezdtünk megtanulni rajzolni. Kapott papírt, meg ceruzát, de a legnagyobb gond még azzal van, hogy nem tudja rendesen megfogni a cerkát. Minden irányból markolja, meg összecsippenti az ujjaival, meg fordítva fogja meg...:) Alig sikerült pár halvány vonalat rajzolnia:) De majd gyakorolni fogjuk:) Lassan kell venni neki színes krétát/zsírkrétát/ceruzát is (nem is tudom mit kell először venni egy babának:)

Ezek után előírásszerűen elaludt 11-kor, és aludt 40 percet, úgyhogy minden tökéletesen ment (3/4 8 körül kelt fel). Az ebéd hasonlatos volt a tegnapihoz. Azzal kiegészítve, hogy a body-ja úgy lett kajás, hogy pulcsi is volt rajta, azon meg partedli...:) Gondolom nem kell nagyon ecsetelnem, hogy hogy evett...:)

Ebéd után lementünk a játszótérre. Mercivel (egy baba-mama tornás anyuka) megbeszéltem, hogy szép idő esetén lent találkozunk, rossz idő esetén meglátogatom őket. 5 hetes a lánya, akit Norinának hívnak. Ez a Nóra egy sokadik verziója, még sosem hallottam, de tetszik. Amúgy megint a szokásos volt. Amikor leértünk a játszótérre pont akkor mentek el a babák, csak egy maradt, de nem sokáig. Beszélgettem is az anyukájával, aki elkérte az e-mail címem, hogy küld majd ilyen babás programokról infót, amik a Piros iskolában vannak. Nagyon rendes; bár én nem hinném, hogy bármikor kismamáktól akarnék elérhetőségeket kérni - úgy semmi miatt:) Szóval Bencus egyedül maradt, akkor Merciék még nem voltak lent, és azzal töltötte az idejét, hogy állt a kerítésnél, markolászta a kilincset, és lógott az ajtón. Ki akart menni arra, amerre az utolsó baba is távozott... Szegény unatkozik lent egyedül. Azért jó volt a kedve, Mercinek is nagyon tette az agyát:) De aztán átmentünk egy másik játszótérre, hogy hátha ott vannak gyerekek. Csak 2 nagyobb lányt találtunk ott, és végtelenül ellenszenves volt az egyik... Norina meg végig aludt, bár ahogy hallottam, nem szokása. Már az alvás. Szegény Mercinek nagyon sok problémája van még az anyasággal, de pár hónap (év), és rendben lesz minden:)) Másfél órát voltunk lent + míg áttoltam anyuékhoz.

Játszótérről egyből toltam át Bencust anyuékhoz aludni, és miután lefeküdt, elmentem neki babakocsit venni. Nem akartam bemenni a Csalogány utcáig, úgyhogy csak a Bocskain lévő bababoltig ugrottam el, ahol pont volt az, amit kerestem, csak egy ezressel drágábban, mint a Csalogányban... Mindegy. Kevesebb idő, kevesebb benzin... Úgyhogy nagyon tetszik az új szerzemény, odáig vagyok érte, ezt kapja ugye aputól. Itt egy link róla: http://bababolt.echt.hu/babakocsi/bebego?cid=44934 . A legalsó a miénk, mármint színben. Visszahajtható napellenző (esővédő), lábtartó, leszerelhető akármi elöl, egy vállpánt, ha összehajtva nem kézben akarom cipelni, biztonsági öv, első kerék bolygósítható, hátsó rögzíthető fékek, csak 5,5 kg (ennél nincs nagyon könnyebb), alsó tároló-háló. A honlap szerint dönthető is a háttámla, de szerintem nem. Ja, és merev a háttámla, az is fontos! Úgyhogy szuper, és 10ezer forint volt. Olcsóbb sincs nagyon. Hétfőtől ebben viszem mindenhová, a másikat meg elpakolom 2009-ig.:)

Babailag köszönöm jól vagyok, csak azt vettem észre, hogy este 6 után is muszáj ennem, mert éhes vagyok. Pedig hetekig olyan jól ment, hogy 6 után nem eszek... De a napokban éhesebb vagyok...:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr395518232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apuka 2008.04.10. 14:06:37

ügyes, okos cicka :))
süti beállítások módosítása