Hi!

Dóri már át is küldte a képeket, úgyhogy én is felrakom őket gyorsan. Az a gond, hogy megtelt a freeblog-on a táram, amire képeket tölthetek fel! Nem is tudtam az összeset feltölteni, amit akartam, és kell majd régieket letörölnöm.:(( De azt majd máskor, most nincs időm rá.

Akkor, a képek:

Úgy látszik fordított sorrendben kezdünk...:) Na mindegy:) Ezt a képet a repülő labda miatt tettem fel:))

Így utazik:)

A virágos mezőn:)

Séta minél messzebbre:)

Szökik:)

Négykézláb szökik:)

Vidáman:)

Ismét irány a távol...:)

Bújik anyához:))

Hempergés:)

Épp virágot kap, de a virág nem látszik..:)

A család:)

És pont a csajozós képeket nem tudtam feltölteni, mert nem volt több hely, de mindjárt feltöltöm a www.martonvasar.fotoalbum.hu oldalra őket. Felhasználónév: csikohal jelszó: bence

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr455518223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása