Hi!

Bence éjszaka jól aludt, nem kellett felkelnem hozzá reggeliig (csak este kellett többször bemennem hozzá), aránylag sokáig is aludt, úgyhogy tök jó:) Aztán átmentünk anyuékhoz, és már ott reggelizett - bundáskenyeret! Ízlett neki:)) Kicsit még elkolbászolt délelőtt, de 11-re már aludt, és ott is hagytam, mert mi apával vásárolni mentünk. De mire felkelt, addigra anyu épp megérkezett a templomból, úgyhogy apunak, mint bébicsősznek, nem volt sok dolga Bencussal:)

Na és a lényeg: ebéd után elvittük Martonvásárra, abba a parkba. Dóri hozott fényképezőgépet, csomó kép készült, majd teszek fel, ha megkapom őket! Tehát, megérkeztünk a parkba, letáboroztunk a gyepen, Bencét kivettük a kocsiból, és kicsaptuk a fűre legelni. Na jó, nem, csak mászkálni:) Egyből meg is indult, bár általában szülői felügyelettel. Ami úgy nézett ki, hogy fél kézzel kapaszkodott apa, vagy anya kezébe, és ennyi. Innentől kezdve a mi személyünk nem is volt érdekes, csak mint mankók léteztünk, ő meg ment, amerre látott:)) És húzta maga után az embert, és nem lehetett más irányba terelni. A célja az volt mindig (látszólag), hogy mindegy, hogy merre, de a táborhelyünktől legmesszebb kerüljön:) A fűben ülve vizsgálgatta a füvet, meg a virágokat, de okos, mert ezeket nem veszi a szájába. Tudja, hogy ezeket nem kell megkóstolni:)) Úgyhogy Bence szépen felfedezte a terepet. Mondjuk szerencse, hogy egyedül még nem jut messzire, és kötelező a szülői felügyelet, különben már a világ végén járna a gyermekünk...:)

És a másik lényeg: csajozás!! Nem sokkal az előtt, hogy hazaindultunk volna, 2 házaspár 4 gyerekkel táborozott le nem messze tőlünk. A 4 gyerek, azok olyan 4-6 év közöttiek lehettek. Bence ezt kifigyelte, négykézlábra ereszkedett, és mint az kis tank, nekiindult. És meg sem állt a társaságig:)) Hátra sem nézett, az sem érdekelte, hogy a közelben vagyok-e, vagy valami... Odament az egyik anyukához, megnézte magának, megkapaszkodott benne, és felállt:)) Ezzel indított:) Végignézte a társaságot, majd 2 kislány mellett döntött (Luca és Rebeka), mert ők is Bencére szavaztak látszólag:) Onnantól kezdve nem volt megállás! A lányok ölelgették Bencét, fogták, hogy ne boruljon el, Bence rájuk kapaszkodva felborította őket, és végigfeküdt rajtuk (!!!), és többször is! Olyan csajozás folyt, hogy azt már túlzásnak is tartottam:) Lányokon hempereg, ők meg ölelgetik cserébe. Nagy volt a kölcsönös szimpátia:)) Csak aztán Bence egy idő után elkezdte dörgölni a szemét, meg már kicsit zavarodottnak tűnt, már nem tudott koncentrálni a sok eseményre, úgyhogy szépen elbúcsúztunk pápá-val, és mentünk haza. Remélem esetleg Dóri ezekről az eseményekről is készített pár képet a háttérből, de el is felejtettem megkérdezni tőle...

Délután 6-ig aludt, úgyhogy sajnos este is csak 9-re aludt el. Nem jó ez így mostanában. Azt látom, hogy a 3 óránkénti alvását felváltaná a 4 óránkénti, de az viszont nagyon kitolja az esti fektetést. És attól tartok ez már csak akkor fog normalizálódni, ha már ott fogunk tartani, hogy elég lesz a napi 1, ebéd utáni hosszabb alvás...

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóri 2008.03.30. 22:17:37

Igen, csináltam, bár nem látszik, úgy ahogy kellene, mert mindig valami volt, nagy volt a mozgolódás:) De majd átküldöm, amint sikerül gépre tenni, úgy tűnik, telepítenem kell cd-ről... Jó volt ez a mai parkozás:)) Bence meg hódít:)