Medellin 2008.03.28. 20:21

Táncol:)

Hi!

Új csoda történt! Bence csak 1-szer, azaz egyszer riadt fel hajnali fél 5-kor, de egy cumi után már aludt is, mint a bunda, csak reggelizni kelt fel később, majd megint aludt tovább!!! Ráadásul olyan fáradt voltam, hogy már éjfél előtt nem sokkal elaludtam, így csomót tudtam aludni! Persze, hogy azért ne legyen annyira tökéletes az éjszakánk, muszáj a végét elrontani...:) Reggel felébredtem rá, hogy Bence nem sír, hanem dajdajozik az ágyában. Mondom, de jó, nem kell még felkelnem, még elvan magában, ritka eset! Nem sokra rá azért már jelzett, hogy már kiszedhetném, úgyhogy 3/4 8 körül átslattyogtam hozzá. És mit látok? Azért volt idáig csendben, mert kiürítette a kettes számú kenőcsös tégelyt is... És miután végzett vele, és már nem tudott mit csinálni, hát akkor hívatott engem... Csurom krém volt a ruhája, az összes takarója, de ami a legkrémesebb volt, az a maci volt!! Mintha direkt neki szedegette volna ki:) És szépen adagolta a bundájára:) Úgyhogy hiába örültem, hogy tegnap csak egy kaki volt, most napokig leshetem a pelust, míg kiürül belőle a krém. Mert bár nyilván rossz íze van, és nem eszi meg direkt, de a kis kezeit óhatatlanul is a szájába veszi, és akkor bizony krém kerül a szájába, meg a pocijába... Ezen kívül, bár ezt csak később vettem észre, eltörte a cumisüvegét is! Hogy hogy, azt ne kérdezzétek... Ugyanis az a földön állt, az ágyból nem éri el. És olyan törés volt rajta, mintha egy kis kővel, vagy golyóval megdobták, meglőtték volna. Egy kis, aránylag kör alakú lyuk, körülötte repedéssel. Szilánkot nem találtam sem az üvegben, sem a földön, de felporszívóztam. A porszívó csak megtalálta. Rejtélyes... Egy árva ötletem sincs, hogy mi történhetett... És a gyerek sem volt megvágva sehol...

Azt sem írtam még meg, hogy milyen új dolgot csinál a kis cukorfalatom! Táncol! Megy v.mi zene, tv-ben, rádióban, számítógépen, és táncol! Annyira édes! És imádja az apja zenéjét is! Ott ül apa ölében, hallgatják a zenét, és ott ugrál, táncol, meg minden! De azt annyira szereti, ha Süvi csak énekli neki a gitárszólót mondjuk, már akkor táncra perdül, meg vigyorog:) Mondtam is apának, hogy Bence az első számú rajongójuk:)

Az alvásával újabb problémák vannak. Nem tudom elaltatni. Akármennyi ideig szobrozhatok mellette, nem alszik el napközben! Sőt! Ha  nem tartanám rajta a kezemet, akkor egyfolytában fel is akarna állni. Ma már mindkétszer úgy aludt el, hogy kijöttem tőle, ordított fél órát, majd takaró, cumi, meg minden nélkül kiájult. Utána bementem és betakargattam. Lehet nem túl humánus megoldás, de másképp nem tudom alvásra bírni... Még nem jutott eszembe jobb módszer...

Visszatérve a macira. Miután kimosott a gép minden krémes darabot, a macit a radiátorra tettem száradni. Bence ahogy észrevette, egyből odarohant és levadászta. Utána fél nap a maciját cipelte A pontból B pontba:)) Annyira édes volt!!! Mert napközben nincs macija, az az ágyban ül, csak alváskor találkoznak, de most büszkén hurcolta magával fel-alá:) Mondjuk még mindig nem állítanám, hogy az a kedvenc, meg alvós játéka, mint más babáknak, akik nagyon ragaszkodnak ahhoz az egyhez, csak az nyugtatja meg őket. Mert állítólag minden babának van, legalábbis kell egy ilyen tárgy. Ha mondjuk mama elmegy (bevásárolni), akkor legyen egy másik biztos pont (a kis lelkének). Persze Bence ebben sem követi az előírást. Tény, hogy cipelte a macit mindenfelé, de míg a maci pörgött a mosógépben, addig egy plüss hóembert adtam neki alváshoz. Azzal is ugyanúgy eljátszott az ágyban, meg pakolászta, meg nyomorgatta, meg ismerkedett vele, és egy fél percig nem reklamált, hogy át akarom verni, és hol a macija...

Délután lementünk sétálni, és igen jóra sikeredett. Találkoztunk Brigivel, volt általános iskolai osztálytársammal, aki épp a két kutyusát sétáltatta. Úgyhogy le is táboroztunk egy időre dumálni, Bencust is kiszedtem, aki kicsit elmászkált a mocsokban, meg felszántotta a fél teret, de nagyon tetszett neki! (Nekem meg az ő kis fekete tenyerei...) Meg a kutyák is bolondulnak a gyerekekért. Bencét ennyit mosolyogni és röhögni még nem láttam sétáltatáskor! Majd felborult a kacagástól, miközben a kutyának dobáltuk a labdát, az meg hozta vissza:)) Csupa mosoly, csupa vidámság volt! Később meg elmentünk Brigivel kutyust sétáltatni, Őrmező másik végéig, meg vissza. Szerintem vagy másfél órát voltunk lent, úgyhogy fél 7 körül már nekilátott ásítozni:) Végül 8-ra aludt el, de nagyon szépen, minden játszás, meg hiszti nélkül! Lehet az is közrejátszott, hogy ma igen jól sikerült a vacsija:)) Tegnap pl. túl híg, túl vizes lett, a felét sem ette meg (mondjuk jól aludt:), ma viszont úgy betermelte az összeset, hogy csak úgy szívogatta még az üres cumisüveget is!:) A tartalékot persze, mert szerencsére volt. Már tört el pár cumi, úgyhogy mindig ül a szekrényben egy új:)

És ma megmostam a haját is! Annyira nem örült, de nem sírt. Elég ritkán mosom meg a haját, lényegében hónapokban számolható a rendszeresség:)) Persze, ha beleken valamit a hajába, azt este leöblítem, de vegyszerezni (samponozni) nagyon ritkán szoktam. Csak ma nézegettem a haját, és már kicsit koszosnak tűnt a fejbőre:))) Úgyhogy jól megdörgöltem neki, de az öblítésért nem volt odáig! Fuldokolva pattant fel ültéből, hogy mi folyik az ő arcára, mi ez a szörnyű támadás, de fél perc alatt túl voltunk rajta, úgyhogy a hisztiig nem jutott el:) Meg azért sem szeretem vizezni sem a haját, mert még tél van, nincs annyira meleg este a lakásban, és nem tudom csont szárazra megtörölni... Nyáron meg nyilván minden nap vizes fejjel szedem majd ki a zuhany alól, pont azért, mert dög meleg lesz:)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr95518218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása