Medellin 2008.03.26. 20:10

Borzalmas éjszaka

Hi!

A várakozásoknak megfelelően (ugyebár napközben csak 1-szer aludt), borzalmas éjszakánk volt! Egész este sírt, hiába mentem be hozzá csomószor, nem tudtam segíteni (kb. másfél órát sírt kisebb megszakításokkal)... Éjszaka - nem túlzom el - óránként kelt fel! Meg persze én is. 3/4 6-kor reggeli, majd aludt tovább. Én persze nem, mert csak 6-kor, majd fél 7-kor kerestek bizonyos Mézes Kálmánt a telefonomon a III. kerületi rendőrkapitányságról (még délután is egyszer). Reggel 7-kor meg hozták a Norbi kajámat, és arra meg felébredt a gyerek is, és nem lehetett visszaaltatni. Kicsit voltam csak kész...

Reggel elég nyűgös volt, mert ugye nem aludt jól, cserébe több, mint egy órát visított délelőtt, hogy nem akar aludni, miután lefektettem... De utána aludt másfél órát. Utána már kezelhetőbb volt. Megette a fél ebédemet (sztrapacska), majd egy üveg bébiétel is eltűnt a szájában (most Kecskemétit vettem, hogy legyen már neki változatosság - v.mi gesztenyés, almás pulykás cuccot kapott asszem).

Sétálni nem mentünk, mert nagyon hideg, szinte viharos szél fújt. 2-re meg vittem anyuékhoz, mert ugye szerda van. Én meg voltam munkamegbeszélésen, és odáig vagyok!! Jövő héten indul a munka, és olyan, mint a mesében, álmodni se lehetne jobbat gyerek mellett!!:)

Holnap megyünk dédihez!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr765518216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása