Medellin 2008.03.22. 20:52

Kis tündérnyúl

Hi!

Egy aránylag mozgalmasabb éjszaka után (átázott pelenka, stb.) azt mondhatom, hogy Bence szülinapom alkalmából mégis aranyos volt, és a reggeli 6-os evése után hagyott 8-ig aludni!! És akkor is csak arra keltem, hogy gagyog az ágyában. A macijával játszott:) (Rám is fért az alvás, mert már olyan szinten fáradt voltam, hogy este apával elaludtunk filmnézés közben. Pedig már nem lehetett sok hátra a filmből, Bruce Willis már kocsival üldözte a gonoszt, akinél ott volt a lánya és a hacker is már...:) Fél egykor riadtam fel, Süvi meg rám:)

Utána Bence egész délelőtt édes volt, és csendes, és játszott, meg pocok volt, meg minden! Csak a legjobbakat mondhatom róla! Utána meg vittem át anyuékhoz, hogy már ott aludjon.

Olyan ügyes és okos! Képzeljétek, mondtam ma neki, hogy integessen pá-pá-t nagymaminak, és integetett! Ez azért nagy szó, mert mindig mutatjuk neki, hogy mit kell integetni, és akkor tudja miről van szó, és integet. De már csak mondani kell neki, ismeri a szó jelentését, és integet!! Tök jó!

Ezek kívül neve lett a kutyának is:)) A macskát ugye úgy hívja, hogy 'Gá'. Vagy 'Gágá', de azt olyan hangsúllyal, mint amikor én cicát mondok. Na, a kutya az 'Ke' lett:)) Abban legalább már van 'K' betű:))) Én mondom 'Ott a Lulu kutya', ő mondja 'Ke':)) És vidáman nyúlkál felé:) És tuti a kutyára érti, mert a cicára meg csak 'Gá'-t mond! Kutyára viszont ilyet nem mond. És csak rá mond 'Ke'-t! Mint ahogy csak a cicára használja a 'Gá'-t is! Semmikor máskor nem mondja ezt a két szótagot!

Délután kivittük magunkkal Tesco-ba, mert anyu kalácsot sütött (többek közt) és nem ért rá Bencusra vigyázni. Nagyon édi volt ott is! Pl. amikor a sajtos néni a sajtot vágta nekem, akkor Bence nagyon nézte mi történik. Kérdezte tőle a néni, hogy ő is kér? :) Mondom neki, naná, ő mindig mindent kér:)) Erre megkérdezte a nő, hogy vághat-e neki egy kis szelet sajtot...:)) Úgyhogy Bence kapott sajtot rágcsálni:) A pénztárnál is odáig volt érte a pénztáros, meg a sorban következő nő. És akkor Bence már nagyon nem akart ülni a kocsiban, úgyhogy felvettem a nyakamba. Ott meg ugye mindig vigyorog, meg integetett a nőknek, mikor mentünk el:)) Hát, odáig voltak érte:)) A Vision Expresszbe is beugrottunk. Ott apával sétált míg én tárgyaltam, és azt is nagyon élvezte! Utána úgy indultunk el, hogy apa fogta egyik kezét, én a másikat, és komolyan szedte a kis lábait a kosár után kettőnk közt! :)) Na nem így mentünk ki a parkolóba, mert az 3 órát vett volna igénybe, de azért 10-20 métert elgyalogoltunk így:)) Utána visszakaptam a nyakamba:)

Délután viszont borzalmas volt, mennyire nem akart/tudott aludni. Már ásítozott, úgyhogy anyu felvitte lefektetni. Fél óra múlva lejött, hogy menjek fel én, mert neki már dolga van a konyhában. Én további fél órát töltöttem ott, teljesen eredménytelenül. Utána magára hagytuk. Még fél órát ordított magában szegénykém, de fél 5-re elaludt. 3 helyett.... Ennek köszönhetően este is csak későn aludt el, 3/4 9-kor, pedig már 8 előtt ágyban volt...

Holnap pedig Húsvét, és degeszre esszük magunkat finomságokból, amiket anyu ma készített! Legalábbis Bence. Én fogyózok...:)

Pá!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr755518212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása