Medellin 2008.03.09. 21:11

Buli a lépcsőn

Hi!

Reggel mentem Bencusért, aki állítólag nem is aludt rosszul Líviáéknál! Azt hallottam, hogy csak 1-2-szer riadt fel éjszaka, fél 7-kor volt reggeli, és utána fél 9-ig aludt! Egy ilyen teljesítménynek itthon is örülnék:) Utána hazajöttünk apáért, és elmentünk szavazni. Mókás volt, bent ült kb. 5 nagymama, és miután kijöttünk Bencével a szavazófülkéből, és el akartam pakolni az igazolványaimat, akkor toltak nekem egy széket, hogy üljek le. És amíg pakoltam, addig ott szuttyogtak Bencének:) Megkérdezték, hogy mennyi idős a gyermek, és hogy 2 éves-e:))) Hát mondom nem éves, csak 11 hónapos! Lesz! Aztán ott kacagott az egyik, hogy Bence jól átvert a méreteivel egy gyakorló nagymamát:)) Biztos az ő unokája 2 évesen volt ekkora...:) Ami mondjuk szerencsés, mert 2 évesen már tuti járt, és nem kellett cipelni a 10 kilóját...

Utána elmentünk Tesco-ba, mert épp senkire nem tudtuk rábízni Bencét. Egész jól viselkedett, bár az idő egy részért nem a bevásárlókocsiban, hanem az ölünkben töltötte. Felváltva cipeltük a kis pelenkás fenekét. De tényleg egy hangja nem volt, a bevásárlókocsiban ülve sem.

Aztán ment anyuhoz, ott le lett fektetve aludni. Vagyis én fektettem le, mert anyu még nem jött meg a templomból (náluk mindig anyu fekteti le), és persze végig vihogtunk, meg mókáztunk:)) Majd megjött anyu, átvette a terepet és Bence 10 percen belül aludt:) Hát igen, ott hozzá van szokva, hogy alváshoz a nagyija kell, mert ott ő az altatásfelelős:))

Délután elmentünk sétálni, bár én nem akartam menni, mert nagyon ki voltam merülve. (Délután el is vesztettem az eszméletemet egy újság mellett, ami egy évben egyszer fordul elő.) De menni kellett, anyám rámparancsolt:) De jött ő is a kutyával. Bence egész szépen elvolt most is. Mostanában már nem is hisztizik a kocsijában. Persze többször nyújtja a kezét, hogy ki akar jönni, de ilyenkor megvesztegetem v.mi játékkal:)

Aztán aludt még egyet anyuéknál és 7 körül hazajöttünk, 3/4 9-kor aludt el. Bár igen nehezen, mert 8-kor vittem be vacsizni és fektetni. 3/4 9-re már elég nyűgös volt, hogy még mindig nem alszik, úgyhogy kimentem neki vízért, ivott egy kicsit, viszaraktam a cumit a szájába, és abban a másodpercben elaludt:)

Napközben nagyon édes volt!! Nekiindult a lépcsőn felfelé. Ilyenkor azért ott kell lenni, nehogy lefelé is meginduljon, úgyhogy elkezdtem mászni utána. Szintén négykézláb. Ez úgy tetszett neki, hogy nagyokat sikkantgatott, meg kacagott, és próbált menekülni előlem felfelé:) De persze minden lépcsőfokon megállt, és nagy vigyorogva megnézte, hogy én hol tartok:)) Persze utolértem, akkor is volt nagy kacagás, meg menekülés:) Végül elértük az emeletet:)) Meg persze volt lovacskázás is a nyakamban, meg minden.

Nagyon jó kisfiú volt ma is, az a lényeg!

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr265518196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása