Hi!

Végre megtörtént az, amire már nagyon rég vártam, hogy mikor fog bekövetkezni! Bence odapisilt a szőnyegre:)) Levetkőztettem fürdéshez, és egy annyi időre letettem a földre, míg levettem az órámat és a pólómat... Mondjuk nem okoz nagy problémát az eset, mert amikor Süvivel szőnyeget vettünk, akkor úgy választottunk, hogy jönnek a gyerekek, évekig kaja, pisi, hányás kerülhet felváltva rá, úgyhogy megvesszük a legolcsóbbat és majd pár év múlva lecseréljük:)) A kaja az mindenapos vendég a szőnyegen (konyhában eszik, de kaja után még bőven ki tud kotorni bármit a szájából a nappaliban), bukta is már le, de pisi még nem volt:) Mondjuk ezekhez képest igen jó állapotban van a szőnyeg!

Bencus ma is tündér volt. Délelőtt aludt egy órát, ebédre kapott sajtos, sonkás, tejfölös tésztát, bár nem ette meg az egészet, mert elmászkált... Ebéd után anyuhoz ment aludni, mert én vittem Lulut az orvoshoz. Bence annyira édes volt, amikor mentem érte! Megint odabújt hozzám, és átölelt!:) Anyuéktól egyből vittem Líviáékhoz. Épp ott voltak Hédiék, Elődkével és Lénával! Léna végig aludt a hordozójában, úgyhogy belőle csak egy arcocskát láttam, viszont Bence és Elődke nagyon haverkodtak! Egy csokorban voltak mindig és rendetlenkedtek:)) Na jó, nem is rendetlenkedtek, csak egy magnó gombjait nyomogatták nagy egyetértésben:) Meg ismerkedtek. Bökdösték, markolászták egymást, meg ilyenek:))) Nagyon édesek voltak, készült is pár fotó róluk! Majd lehet el is kérem őket Líviától és felteszem!

Utána Bence maradt ott Dórival, mi meg egy megnyitóra hussantunk el LÍviával. Hamar, fél 8 körülre vissza is értünk, úgyhogy 3/4 9-kor Bence már lefürödve, teli hassal aludt.

Fürdés. Rájött, hogy hogy kell vizet engedni... Kis sugárban folyatom mostanában a vizet, hogy ne tudjon mindenfelé fröcskölni vele, ő meg rájött, hogy fel tudja tolni a csaptelep karját.. Igaz nem tetszett neki a hirtelen nagy vízsugár, nagyon nem, de azért vagy háromszor is eljátszotta a dolgot... :)

Ma is sokat lovacskázott a nyakamban. Nagyon mókás, hogy amikor leállok az ugrálással (ügetéssel), és csak állok, vagy megyek, akkor elkezd pattogni a nyakamban, hogy márpedig ő lovagolni akar, és esetenként még a fejemet is csapkodja hozzá:))) Én meg mint jó rabszolga, megerőltetem magam, és nem törődve leszakadó vállaimmal, nyargalok tovább. Minek nekem kardio edzésről álmodoznom a fogyókúra mellé?? :)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr25518194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása