Medellin 2008.03.04. 21:41

Pici Léna baba

Hi!

Bence ma már kimondottan sokat járkált! Gond és odafigyelés nélkül sétál a kanapé és a szekrény között! Néha megáll, utána megy tovább... És cipővel is nagyon ügyes néha! De zokniban még jobban megy neki:) Úgyhogy szinte már kijelenthetem, hogy elkezdett járni (mert ugye nem a próbálkozásokról beszélünk, hanem arról, hogy megtanult járni)!

Reggel kimentem Líviával Gödre Hédiékhez, Bencére addig anyu vigyázott. Hááát... Léna annyira pici! Annyira édes! Annyira csöpp! El sem hiszem, hogy Bence is volt ekkora, pedig volt... Léna most 3 napos és 3560 gramm. Vagyis Bence még kisebb is volt elméletileg... És felemeltem! És meglepődtem emelés közben, hogy már elemeltem az ágyról, de fel sem tűnt, mert nem volt súlya! Úgy csodálkoztam, hogy jéé, már nem az ágyon van, hanem én fogom...:) És ha az ember felteszi a vállára, akkor emelgeti a csöpp fejét! És annyira pici a lába!! Meg a keze! Meg a szája! És olyan vékonyak a pici lábai! Jajj, nagyon kis édes! Irigylem is rendesen a Hédit, hogy már a második gyerekét is megszülte!:)

Na, akkor további szösszenetek a napból.

Délelőtt Bence 2 (!!!) órát aludt anyunál! Fél 1 - 1 körül már megint álmos volt, de anyu nem fektette le, mondván mindjárt megyek érte. Ezután 3/4 4-kor sikerült végre elaludnia!!! Na nem addig altattam, mert abba belehaltam volna, hanem mindig betettem, láttam, hogy még a vízszintesig sem jutunk el, nemhogy az alvásig, és akkor még kiszedtem, hogy akkor majd 10-15 perc múlva új próba, hátha addigra elfárad, és lesz kedve aludni! Persze fél 4 körül is még csak ott tartottunk, hogy én leszorítottam két kézzel az ágyra, hogy ne tudjon megfordulni és felkelni, ő meg visított... Végül lett belőle 40 perc...

Fél 6-ra pedig átmentünk Timiékhez, ott is maradtunk 7-ig! Nagyon jó dolga volt Bencének! Sok újdonság, új játékok, mindenki vele foglalkozik, 2 cica... Egy percig nem unatkozott! Én meg csak ültem kényelmesen a kanapén, mert volt ott sok más ember, aki szívesen játszott vele:) Addig én elégedetten ásítoztam:))

Este 9-re aludt el, és idáig még nem volt egy felriadása sem. Apropó, alvás! Megkérdeztem Hédit, hogy Elődke (19 hónapos) hogy alszik.  Átalussza rendesen az éjszakát, és napközben 1 alvása van. Akkor 3,5 - 4 órát alszik! No comment.... (Bár, ez azóta van, hogy kiköltöztek a zöldbe Gödre, és nem a Széna téren laknak! Mondjuk mi sem ott lakunk. Igaz anyuéknál jobban alszik. Ők 600 méterrel odébb laknak, mint mi...)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr295518188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása