Medellin 2008.02.07. 20:18

Látogatóban

Hi!

Utólag bemásoltam az elmúlt napok történéseit; végre van netünk!

Este Bence szervizben volt anyuéknál, mára már nem volt láza. De délelőtt azért nem mentünk tornázni, én viszont elmentem a masszírozós ágyra. Komolyan mondom, abszolút érezhető a különbség! Délután ott csodálkoztam, hogy nem fáj a hátam, vagy alig! Egy 'kezelés' után! Jó lenne sokszor menni, csak Bencét kell addig felügyelet alá helyeznem! Ha valakinek kell infó róla, akkor szóljon, de ez a blog Bencéről szól, úgyhogy itt nem részletezek semmit.

Úgyhogy ma már teljesen jó volt a kedve, édes volt, otthon a szokásos 40 percet aludta, majd átmentünk Gabiékhoz. Bár tudom, ha lázas volt a gyerek, akkor egy tünetmentes napot el kell tölteni otthon, de annyira jól volt, meg a láza sem betegség miatt volt, hogy esetleg visszaesne... Sok új játék volt, úgyhogy nagy eleven volt, és minden borzasztóan érdekelte! Kata is, kicsit meg is bökdöste a fejét:) Persze Kata már nagyobb, és öntudatosabb, úgyhogy kicsit kikelt magából néha, ha Bence el akarta venni a játékát:))) Kaptunk almakompótot (azaz főtt almát), olyat még úgysem ettünk soha! :) Meg kölcsönösen megtekintettük a pelenkázásokat:) Aztán úgy számoltam, hogy az lenne a legjobb, ha Bence hazafelé aludna a kocsiban, mert úgyis pont a dugók környékén lesz fáradt, amikor hazaviszem, de már megint mit tervezgetek én, amikor úgyis majd ő eldönti... Se alvás nem volt, se dugó. Vagyis csak a szokásos a helyen, de 25 perc alatt hazaértünk ajtótól ajtóig. Ez odafelé 20 perc volt. És mintha ez nem lett volna elég nekem, Bence itthon se volt hajlandó aludni! És amikor másodszorra ugrottam neki a projektnek, akkor meg megjött a számítógépes, és ahhoz meg én kellettem. Fél 6-kor meg úgy döntöttem, hogy most már nem fektetem le, 6-kor kaját csinálok, utána fürdés, evés, alvás. És még így sem aludt el nekem kaja után, 7 óra 10-re csukódott le a kis szeme. Szóval ma is édi volt.

A napokban rettenetesen pancsol fürdéskor! Csapkod minden irányba! És közben annyit beszél, hogy levegőt nincs ideje venni szerintem! Mamama, bababa, dajdajdaj, stb.:)

Még visszatérve a lázára: ugye írtam anno, hogy mi lesz ha belázasodik egyszer, mert én erre se lelkileg, se sehogy nem vagyok felkészülve! Nem tudom, hogy minden hőemelkedést, lázat így fog-e lereagálni,de ha igen, akkor jelentem semmi az egész! :) Engem reflexszerűen nyugalom és vidámság töltött el, gondolom azért, hogy Bence ne azt érezze, hogy neki v.mi rossz, anya is látszólag pocsékul van (ha kombinál, akkor még azt hiszi, hogy miatta), és így teljesen maga alatt legyen. Helyette tök vidáman elvoltunk, és sokkal tevékenyebbnek éreztem magam, még csak nem is fárasztott a sok törődés! Bár tény, hogy csak fogzásról volt szó, és nem valami csúnya vírusos, egyéb tünetekkel járó lázról...

Pá! 

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr325518163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása