Medellin 2008.01.25. 20:48

Büszkeség

Hi!

Az éjszakánk olyan volt, amilyen; átlagos. Reggel eléggé be voltam parázva, hogy nincs semmi programunk, és egész nap otthon fogunk ülni, és hogy éljük túl... Mert mostanában már elég nehéz lekötni a figyelmét, az a legjobb, ha legalább egy házon kívüli programunk van a napra. De baromi hideg volt, erősen fújt a szél, úgyhogy a sétát nem gondoltam mára. Gondoltam, hogy a nagyszülők is megérdemelnek egy szabadnapot, még akkor is, ha ráérnének, úgyhogy oda sem szándékoztam menni. Játszóházba mentem volna esetleg, de belenéztem a pénztárcámba a lelki szemeimmel, és halasztottam a dolgot februárra. Gondoltam átmenni valakihez, de aki babás, és otthon van, az a belváros közepén lakik. Mire összecuccolunk, bemegyünk, addigra már közeleg is az alvásidő, úgyhogy erről is letettünk. Maradtunk itthon. Délelőtt még kicsit nyűgös volt, de az első alvása után angyalka lett aránylag. Legalábbis ahhoz képest, amire készültem! Még ebédre is hagyott időt, egy teljes órát aludt! Szép csendesen játszott utána, alig hisztizett. És korán volt mindkét alvása, így negyed 9-kor már szunyált!! Szerintem átérezte a problémámat, és megkönyörült rajtam mára:)

Cserébe finomat készítettem ma neki. Az ebédemből kivételesen nem kapott (pedig szereti - sült csirkecomb krumplipürével), de délutánra készítettem neki pazar túrókrémet! Olyan finom volt, hogy én is jól megdézsmáltam. Ugyanis ezt fél 7 körül ettük, és a cica addigra már szintén éhes volt, vacsizni akart, úgyhogy tüntetően odaállt elém. És nem mozdult - naná, míg nincs kaja, addig levakarni sem lehet:)) Bence viszont odáig volt, hogy ott a cica, és nem megy el! És a cicát még az evésnél is jobban szereti, így a figyelmét az kötötte le. Én meg dézsmáltam addig az uzsiját:))) Összeturmixoltam fél banánt egy kis natúr joghurttal és egy háztartási keksszel, majd belekevertem/törtem egy adag túrót! Hmmm, nem is sejtettem, hogy ilyen finom:) És estére meg megint tejbegrízt kapott, úgyhogy nem panaszkodhatott a mai kiszolgálásra:))

És a mai nap csúcspontja:

Van nekünk egy készségfejlesztő játékunk, Dóritól kapta Bence a keresztelőjére. Egy fa tákolmány, és van rajta mindenféle fa görgő, meg bigyó, meg izé, meg minden; illetve különböző alakú fa testek (kockát akarnék írni, de ez nem igaz, mert van ott henger, háromszög, stb), amiket a megfelelően kialakított lyukakba be lehet tolni. Tudjátok, ez az ismerd fel a formát, és rakd mindegyikbe a beleillőt. Bence szereti ezt a játékot. Már minden irányból ezerszer megrágta, minden tartozékát is, esetleg a pörgős részt pörgette:))) (Jó, azt hiszem 2, vagy 3 éves kortól ajánlják eredetileg a játékot...) És ma az történt, hogy mutattam neki a hengert, amit épp felülről kell belerakni a 'lyukába', hogy "Nézd, Bence! Látod? Ezt ide kell tenni!" És megmutattam neki, hogy a henger belepottyan a lyukba. Bence megfogta a leesett hengert, és utánam csinálta az egész mutatványt! Megnézte mit csináltam, utána fogta, és nem megrágta a fát, vagy elment valamerre, hanem simán megfogta, és belerakta a megfelelő lyukba!! Csak pislogtam!! És utána ezt még jó sokszor megismételte!!! Bár hozzátenném, hogy még csak a hengerrel megy, a háromszöget már bonyolult pontosan illeszteni, az nem ment. Le is kameráztam a telefonommal, úgyhogy bizonyítékom is van rá!! :) Annyira ügyes, okos, édes, tökéletes fiam van! Teljesen el vagyok ájulva!:)

Olvastam ma valami nagyon hasznosat, vagy tanulságosat, vagy valamit a babás könyvemben (amit még Karcsitól kaptam), amit mindenképp meg akartam osztani veletek, de tökre nem emlékszem, hogy mi a fene lehetett az...:) Sorry...:) (Majd apát megkérdezem, mert be is jöttem hozzá elmondani, mit olvastam, és még így sem emlékszem... Basszus...) (Még töröm a fejem...) Kész, szenilis vagyok.

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr525518153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása