Medellin 2008.01.22. 22:33

Nagyizások

Hi!

Tegnap szép idő volt, úgyhogy sétáltunk egy nagyot. Először arra gondoltam, hogy el kéne valahová menni. Például a felújított Lágymányosi-öbölbe, vagy fel a hegyre, vagy valahová. De rájöttem, hogy ezek nem túl szélvédett területek, és ott tuti hűvös van, meg fúj a szél. Úgyhogy maradt a lakótelep. Elmentünk először a játszótérre és hintáztunk egy nagyot. Utána nyomába eredtünk egy - azt hiszem - Lili nevű kislánynak:))) Majd miután jól megkörnyékeztük, mérleghintázunk is vele:))) Pedig a kislány már 14 hónapos volt, de Bencét ez látszólag nem zavarta:)) Utána ültünk kicsit a mocsokban, megfogdostuk az elkorhadt faleveleket, majd megtekintettünk a padon egy madárszart... Miután 6-szor körbegyalogoltuk a játszóteret, és anya dereka derékszögben maradt, ellátogattunk a fodrászatba, ahol nagymami épp szép frizurát kapott a fejére. Itt mindenki körbeimádott minket (mármint Bencét), és hazaballagtunk.

Délután még kiugrottunk a Tesco-ba. Gondoltam nézek a lábára valami kis mamuszt, vagy cipőcskét, de nem találtunk! Pedig direkt azért vittem magammal Bencét, hogy rápróbáljam a lábára. Én nem tudom hová tűntek a lábbelik a babaosztályról, pár hónapja még egész nagy kínálat volt ezekből! (Amúgy ettől meg tudok őrülni: mindenhová ki van írva, hogy havonként, vagy hetenként több, mint száz új termék, erre mindig azok tűnnek el a polcokról, amiket szoktunk venni, vagy amit épp keresek. Pl: Univer zöldborsó konzerv már hónapok óta nincs, Ristorante pizza - igaz ez már megint van, de sokáig nem volt, cipőcske). Úgyhogy el kell majd mennünk valahová cipőcskét nézni Bencus lábára, mert a mamusza már kicsi, és nem is lehet benne jól járni, mert nem fogja a bokát. Mondjuk itthonra mindegy, de tegnap a játszótéren nem volt tökéletes a mamusz...

Este csináltam neki vacsira tejbegrízt. Úgyhogy tegnap csak egyszer kapott tápszert. Holnap is ez lesz a vacsi, csak anyunál! Kaptam anyutól ilyen tönköly búzadarát, meg vett igazi, jó tejet, meg kaptam nádcukrot (igen, anyu élelmezi Bencét, még a tisztított is víz is tőlük jön, amit Bence iszik nap, mint nap:)). Úgy ízlett a kis pocoknak a vacsi, hogy amikor elakadt a cumiban a kaja (pár összetapadt gríz), és kivettem a szájából, akkor egyből kapott utána, és nekilátott nyüszíteni, hogy hova lopom a finomságát:) A finom és tápláló vacsi (illetve a sok séta) ellenére másfél órámba telt elaltatni, amitől kihullott a maradék pár szál hajam is. De utána egy-két éjfél előtti felriadást leszámítva aludt reggel 8-ig. Egyhuzamban. Mondjuk a reggel 8-as kelés kicsit korai volt, nyűgös is volt rendesen, de utána a következő alvása több, mint egy órás lett! Így miután elkészült az ebéd, még meg is tudtam ebédelni!! :)

Délután átmentünk Líviáékhoz, és otthagytuk Bencét pár órára, mi meg leléptünk apával moziba! Lívia hívott meg minket a fimre, hogy ugyan már, menjünk el, addig vigyáz Bencére, úgyhogy nekem nagyon jó anyósom van, nem cserélem le! :)) Köszönjük innen is! :)

Az egyetlen szépséghibája a mai napnak az volt, hogy amikor 1/4 8-kor visszaértünk a moziból, a kis csillag még aludt... Azaz fél 8-kor kelt fel. Ahhoz képest már 1/4 11-kor el sikerült aludnia! :) Végülis nem panaszkodom. Igaz, hogy nincs ma szabad estém, de végülis volt szabad délutánom! Nincs időm megnézni egy filmet, de délután már láttam egyet! :)) ("A Király nevében", Jason Statham-mel; jó kis film!)

Ja, még elfelejtettem, hogy ma elmaradt a torna. Megint. Szegény Máté (az edző fia) megint beteg, és nem is kicsit! Tüdőgyulladás, megspékelve egy kis arcüreg-, és középfül gyulladással... Szegénykém, remélem hamar kiheveri! Felhívtam Zsuzsit, azt mondta, hogy Máté csak pénteken volt lázas, de ez leszámítva jó a kedve, meg játszik, csak a 'gyógyító kúrákat' utálja (orrszívás, inhalálás, stb.), és nem mehet ki a lakásból sem. Csütörtökön lesz helyettesítés, arra majd lemegyünk Bencével. De előtte még jön a szerdai program, azaz  nagymami, míg én dolgozom, és ott is alszik majd! (Ami pont jól jön ki, mert csütörtökön reggel 6-ra viszem a kocsit vizsgáztatni.)

Pá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencekincsolevente.blog.hu/api/trackback/id/tr345518151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása